kloss Skrevet 25. februar 2014 #81 Del Skrevet 25. februar 2014 Anonymous poster hash: 01134...91b hva?? Det er ikke noe skade i og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #82 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg kjenner ikke mannen, så bevis kan jeg nok ikke fremskaffe Hvordan vet du at han er man? Anonymous poster hash: e80de...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 25. februar 2014 #83 Del Skrevet 25. februar 2014 Hvordan vet du at han er man? Anonymous poster hash: e80de...7bd Det står under avataren hans at han er mann. Dette skriver han: Skrevet 21 februar 2014 - 19:19 Hvis noen jenter/damer vil avtale sex-treff så er det bare å sende meg en PM 18 - 13 er målene Har du en annen, plausibel forklaring på målene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #84 Del Skrevet 25. februar 2014 Hva tenker egentlig brukerne her inne om å få PM om sex-invitasjoner da? Ville du reagert med avsky og sett på han/henne som en gris, eller ville du takket høflig nei (evt. ja) og sett på det som et ærlig og legitimt fremstøt? Anonymous poster hash: b8972...f0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuglen Skrevet 25. februar 2014 #85 Del Skrevet 25. februar 2014 Hva mener du med sextreff; alle brukerne møtes for åha sex liksom ?Anonymous poster hash: b02c5...246 Åhh uh, jeg får stygge bilder i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 25. februar 2014 #86 Del Skrevet 25. februar 2014 Hva tenker egentlig brukerne her inne om å få PM om sex-invitasjoner da? Ville du reagert med avsky og sett på han/henne som en gris, eller ville du takket høflig nei (evt. ja) og sett på det som et ærlig og legitimt fremstøt? Anonymous poster hash: b8972...f0e Tenker at vedkommende har sendt samme 'invitasjon' til absolutt alle som ikke poster som anonyme brukere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #87 Del Skrevet 25. februar 2014 Det står under avataren hans at han er mann. Dette skriver han: Skrevet 21 februar 2014 - 19:19 Hvis noen jenter/damer vil avtale sex-treff så er det bare å sende meg en PM 18 - 13 er målene Har du en annen, plausibel forklaring på målene? Men hvor gammel? Kan hende han er en rynkete 50 åring Anonymous poster hash: e80de...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #88 Del Skrevet 25. februar 2014 Dette MÅ være kattenAnonymous poster hash: 5a14c...375 Nope, er nok ikke katten Anonymous poster hash: ea111...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heeyaa Skrevet 26. februar 2014 #89 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Jeg tror nå heller han mente penismålene sine . Stemmer godt det ja De som vil ha bevis kan naturlig nok sende PM så kan vi se på saken Alder er 26. Endret 26. februar 2014 av Heeyaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #90 Del Skrevet 26. februar 2014 Hvorfor overrasker denne tråden meg ikke. Anonymous poster hash: af254...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 26. februar 2014 #91 Del Skrevet 26. februar 2014 Kan man ikke møtes uten å ha sex a? MÅ alt hele tiden dreie seg om sex. SEX SEX SEX! Hva skjedde med kjærligheten, nysgjerrigheten, vennskapet og "stairway to heaven" på kassegitar rundt bålet? Forøvrig blir jeg å finne på byen førstkommende lørdag naken på Karl Johan med et skilt hvor det står "Jeg puler alt og alle - inkludert din hamster!" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2014 #92 Del Skrevet 26. februar 2014 Hva tenker egentlig brukerne her inne om å få PM om sex-invitasjoner da? Ville du reagert med avsky og sett på han/henne som en gris, eller ville du takket høflig nei (evt. ja) og sett på det som et ærlig og legitimt fremstøt? Anonymous poster hash: b8972...f0e Ville takket nei og ikke tenkt mer over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #93 Del Skrevet 26. februar 2014 Forøvrig blir jeg å finne på byen førstkommende lørdag naken på Karl Johan med et skilt hvor det står "Jeg puler alt og alle - inkludert din hamster!" Bare meg som syns det er slitsomt at du alltid skal komme med morsomme kommentarer i alle trådene på sex forumet? Anonymous poster hash: 91ea2...f03 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 26. februar 2014 #94 Del Skrevet 26. februar 2014 Bare meg som syns det er slitsomt at du alltid skal komme med morsomme kommentarer i alle trådene på sex forumet? Anonymous poster hash: 91ea2...f03 Nei, jeg syntes det er slitsomt selv...........jeg lider av internetttourettes og kan ikke noe for det. Kommer du på lørdag? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #95 Del Skrevet 26. februar 2014 Nope, er nok ikke katten Anonymous poster hash: ea111...769 Tidl. Bandit! Anonymous poster hash: b3652...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #96 Del Skrevet 26. februar 2014 Bare meg som syns det er slitsomt at du alltid skal komme med morsomme kommentarer i alle trådene på sex forumet? Anonymous poster hash: 91ea2...f03 Herregud. Er vel ikke akkurat en superseriøs tråd fra før av! Anonymous poster hash: 8bc23...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #97 Del Skrevet 26. februar 2014 Herregud. Er vel ikke akkurat en superseriøs tråd fra før av! Det er ikke snakk om kun denne tråden heller, så ro ned hesten mor. Det er snakk om at han sjelden bidrar i noen av trådene men kommer hele tiden med "morsomme" kommentarer. Det er gøy innimellom men utrolig slitsomt når det skjer hele tiden. Anonymous poster hash: 91ea2...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volvo22 Skrevet 26. februar 2014 #98 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg har alltid ønsket meg en "slikkevenn",en venninne som kunne kontaktet meg når hun var kåt og trengte å bli slikket til en orgasme....Dette fordi jeg er så utrolig glad i å slikke,elsker følelsen det gir meg når jeg dukker ned mellom bena hennes,pirrer med tunga mi og får smake de deilige saftene...liker å holde på leeenge når jeg slikker,leke med tunga over hele underlivet,sakte til å begynne med..øke intensiteten etter hvert...og bare nyte det at hun nyter behandlingen min....! Hadde ikke trengt noe i retur heller,en orgasme imot ansiktet mitt er det jeg lengter etter... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #99 Del Skrevet 26. februar 2014 Det er ikke snakk om kun denne tråden heller, så ro ned hesten mor. Det er snakk om at han sjelden bidrar i noen av trådene men kommer hele tiden med "morsomme" kommentarer. Det er gøy innimellom men utrolig slitsomt når det skjer hele tiden. Anonymous poster hash: 91ea2...f03 Du tar feil, han sier faktisk mye klokt selv om det er skjult bak ironi og tøys. Jeg syntes han er morsom jeg Anonymous poster hash: 8bc23...b12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #100 Del Skrevet 26. februar 2014 Du tar feil, han sier faktisk mye klokt selv om det er skjult bak ironi og tøys. Jeg syntes han er morsom jeg Der tar du feil Anonymous poster hash: 91ea2...f03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå