Gjest Kim Skrevet 19. februar 2014 #21 Del Skrevet 19. februar 2014 Hvordan er det problematisk om folk sender hverandre meldinger og avtaler en date eller sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilleVanille Skrevet 19. februar 2014 #22 Del Skrevet 19. februar 2014 Jeg er med damer. Jeg tenker at det er litt synd på de som må avtale sextreff over et nettforum for å få seg noe. Uh.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 19. februar 2014 #23 Del Skrevet 19. februar 2014 Hva mener du med sextreff; alle brukerne møtes for åha sex liksom ?Anonymous poster hash: b02c5...246 Det skulle tatt seg ut. Ser for meg full forvirring. Og dere som svarer at dere er med: Er dere fullstendig ukritiske? Dere aner jo ikke noe som helst om de andre brukerne. En kan utgi seg for å være hva som helst her inne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #24 Del Skrevet 19. februar 2014 Jeg tenker at det er litt synd på de som må avtale sextreff over et nettforum for å få seg noe. Uh.. Ja, for din måte å gjøre ting på er jo det eneste riktige her i verden. Hva folk supplerer sexlivet sitt med må da få være de sin sak Anonymous poster hash: a8ac7...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 19. februar 2014 #25 Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) TS, du får sende noen "følere" på PM da, vet du. Endret 19. februar 2014 av Arabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilleVanille Skrevet 19. februar 2014 #26 Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Ja, for din måte å gjøre ting på er jo det eneste riktige her i verden. Hva folk supplerer sexlivet sitt med må da få være de sin sak Anonymous poster hash: a8ac7...355 Synes fremdeles synd på dem, og det må jeg selvfølgelig få lov til. Endret 19. februar 2014 av MilleVanille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #27 Del Skrevet 19. februar 2014 Synes fremdeles synd på dem, og det må jeg selvfølgelig få lov til. Jeg lurer på hvorfor det er synd på de? For meg i alle fall er det bare tilfeldig at jeg begynte å prate med en bruker som jeg senere avtalte å ha sex med. Og godt er det, det er den beste sexen jeg noensinne har hatt Anonymous poster hash: ea111...769 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslomann71 Skrevet 19. februar 2014 #28 Del Skrevet 19. februar 2014 He he har en liten mistanke om at et KG felles sextreff hadde endt opp som en pølsefest 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilleVanille Skrevet 19. februar 2014 #29 Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Jeg lurer på hvorfor det er synd på de? For meg i alle fall er det bare tilfeldig at jeg begynte å prate med en bruker som jeg senere avtalte å ha sex med. Og godt er det, det er den beste sexen jeg noensinne har hatt Anonymous poster hash: ea111...769 Fint for deg, absolutt! Personlig har jeg ingen problemer med å få meg sex i "det virkelige liv", og at man må avtale treff over internett med ukjente mennesker kan vitne om at man har vansker med å få seg noe ellers i hverdagen. Har man nok å velge i, trenger man ikke gå på nettet for å få seg et ligg. En venninne av meg snakket med en fyr over en kortere periode, og de avtalte og møtes for sex. Slik jeg forstod det virket han attraktiv og som en oppegående fyr. Hva skal jeg si, det ble ikke noe sex på han. Han var visst langt i fra attraktiv, og personligheten hans var helt snål. Snål som i lav sosial intelligens, merkelig talemåte og bare væremåten i seg selv. Endret 19. februar 2014 av MilleVanille 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysjerriggutt Skrevet 19. februar 2014 #30 Del Skrevet 19. februar 2014 Jeg tenker at det er litt synd på de som må avtale sextreff over et nettforum for å få seg noe. Uh.. Kanskje du vill treffe meg? Hehe. Synes det kunne vært litt spennende jeg og møtt en total fremmed går å bare ha sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #31 Del Skrevet 19. februar 2014 Fint for deg, absolutt! Personlig har jeg ingen problemer med å få meg sex i "det virkelige liv", og at man må avtale treff over internett med ukjente mennesker kan vitne om at man har vansker med å få seg noe ellers i hverdagen. Har man nok å velge i, trenger man ikke gå på nettet for å få seg et ligg. En venninne av meg snakket med en fyr over en kortere periode, og de avtalte og møtes for sex. Slik jeg forstod det virket han attraktiv og som en oppegående fyr. Hva skal jeg si, det ble ikke noe sex på han. Han var visst langt i fra attraktiv, og personligheten hans var helt snål. Snål som i lav sosial intelligens, merkelig talemåte og bare væremåten i seg selv. Og jeg antar at venninna da var den perfekte jenta som alle ville hatt sex med? Kropp, væremåte etc... Anonymous poster hash: b8972...f0e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilleVanille Skrevet 19. februar 2014 #32 Del Skrevet 19. februar 2014 Kanskje du vill treffe meg? Hehe. Synes det kunne vært litt spennende jeg og møtt en total fremmed går å bare ha sex Hehe, jeg er opptatt. Du står selvfølgelig fri til å gjøre akkurat hva du vil. Og jeg antar at venninna da var den perfekte jenta som alle ville hatt sex med? Kropp, væremåte etc... Anonymous poster hash: b8972...f0e Hun er en av de herligste personene jeg kjenner, og hun har en slank, trent kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #33 Del Skrevet 19. februar 2014 Jeg tenker at det er litt synd på de som må avtale sextreff over et nettforum for å få seg noe. Uh.. Jeg synes det er mer synd på de som på må fylla og byen for å få seg noe. Både enklere, raskere og ikke minst billigere å gjøre det samme via ett forum vel? Anonymous poster hash: eda47...fba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilleVanille Skrevet 19. februar 2014 #34 Del Skrevet 19. februar 2014 Jeg synes det er mer synd på de som på må fylla og byen for å få seg noe. Både enklere, raskere og ikke minst billigere å gjøre det samme via ett forum vel? Anonymous poster hash: eda47...fba Synes det blir litt samme greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #35 Del Skrevet 19. februar 2014 TS, du får sende noen "følere" på PM da, vet du. Var det et hint i fra din side eller? Anonymous poster hash: eda47...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #36 Del Skrevet 19. februar 2014 Synes det blir litt samme greia. Hvordan det? Anonymous poster hash: eda47...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xfce123 Skrevet 19. februar 2014 #37 Del Skrevet 19. februar 2014 Jeg har hatt "sextreff" med en annen bruker flere ganger. Vi traff hverandre her inne, flørtet (jeg flørtet, han skjønte det ikke før etter en stund ) lenge her, på Facebook og sms, avtalte å treffes, og har hatt sex flere ganger. Men det begynte ikke som en avtale om sextreff i første omgang. Han er en veldig herlig kar og jeg er veldig glad for at det ble sånn Anonymous poster hash: ea111...769 Kult det, men jeg skjønner ikke helt hvordan det utviklet seg til å bli sånn. Du kjente jo ikke utseendet hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #38 Del Skrevet 19. februar 2014 Kult det, men jeg skjønner ikke helt hvordan det utviklet seg til å bli sånn. Du kjente jo ikke utseendet hans? Joda, han har lagt ut flere bilder av seg selv her inne og er en av de mest profilerte brukerene. Så jeg visste nøyaktig hvordan han så ut Anonymous poster hash: ea111...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 19. februar 2014 #39 Del Skrevet 19. februar 2014 Var det et hint i fra din side eller? Anonymous poster hash: eda47...fba Nei, det var det ikke. Det var bare et konkret forslag istedenfor å "fiske" på åpent forum . Det er vel gjerne enkelte som kunne skille seg ut som mulige kandidater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #40 Del Skrevet 19. februar 2014 Fint for deg, absolutt! Personlig har jeg ingen problemer med å få meg sex i "det virkelige liv", og at man må avtale treff over internett med ukjente mennesker kan vitne om at man har vansker med å få seg noe ellers i hverdagen. Har man nok å velge i, trenger man ikke gå på nettet for å få seg et ligg. En venninne av meg snakket med en fyr over en kortere periode, og de avtalte og møtes for sex. Slik jeg forstod det virket han attraktiv og som en oppegående fyr. Hva skal jeg si, det ble ikke noe sex på han. Han var visst langt i fra attraktiv, og personligheten hans var helt snål. Snål som i lav sosial intelligens, merkelig talemåte og bare væremåten i seg selv. Jeg har overhodet ingen problemer med å få meg noe i det virkelige liv heller jeg. Jeg er (blir fortalt at jeg er i alle fall) ei pen jente, slank og med timeglass fasong. Men om jeg tar kontakt med en mann jeg synes er kjekk her på kg, eller om jeg tar kontakt med en mann jeg synes er kjekk på byen er samme greia for min del. Jeg fikk antagelig langt bedre kontakt med, og ble bedre kjent med han jeg traff her inne før jeg hadde sex med han, enn hva jeg ville gjort med en jeg har truffet i det virkelige liv. Anonymous poster hash: ea111...769 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå