AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #101 Del Skrevet 26. februar 2014 Tidl. Bandit! Anonymous poster hash: b3652...0b7 Feil igjen Anonymous poster hash: ea111...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #102 Del Skrevet 25. mars 2014 Så hvordan melder man se inn? jeg vil pule noen Med tanke på hvilke creepy mannfolk som lusker rundt her, nei takk. Anonymous poster hash: bc5b1...30d Menn som deg? Hva mener du med sextreff; alle brukerne møtes for åha sex liksom ?Anonymous poster hash: b02c5...246 Haha nå fikk du meg til å le, ler så jeg gråter blod:) Tror det ts mente var det du sier at han vil mange brukere skal møtes sammen og ha oralt samleie sammen Tja, aldersgrensen for å poste på dette underforumet er 16 år, så akkurat det argumentet holder ikke vann. Anonymous poster hash: 19beb...db2 Sykt mange her som er under 16 KG er et diskusjonsforum og ikke en datingside. Jeg tenker at sextreff kan man avtale på andre måter. Hvis menneskene som styrer dette forumet er villige til å la det gå en debatt der folk kan avtale å ha sextreff, mister jeg litt troen på seriøse diskusjonforum. Anonymous poster hash: e80de...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #103 Del Skrevet 23. august 2015 Har det vært er slikt treff før?Anonymous poster hash: 6bca2...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Servicetekniker Skrevet 24. august 2015 #104 Del Skrevet 24. august 2015 Er med på det meste og blir gjerne invitert. Er litt Dominant innen lek da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
George Skrevet 24. august 2015 #105 Del Skrevet 24. august 2015 Sikkert bare menn som dukker opp :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #106 Del Skrevet 24. august 2015 Jeg har hørt at kvinnehaterne er de beste elskerne. Anonymous poster hash: e5c53...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #107 Del Skrevet 24. august 2015 Sikkert bare menn som dukker opp :-) Se for deg det, en gjeng kåte menn som kommer i spenning på å ha sex med ei dame og så er det bare menn i rommet Anonymous poster hash: 6bca2...cdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #108 Del Skrevet 24. august 2015 He he har en liten mistanke om at et KG felles sextreff hadde endt opp som en pølsefest ALLE åpene sextreff vil ende opp som pølsefester.Anonymous poster hash: a0127...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #109 Del Skrevet 24. august 2015 Har det noengang vært arrangert et sextreff blant medlemmene her inne? Ser jo at det er mange kvinner her som er riiiiimelig kinky av seg, hehe. Ser for meg at et sextreff ville slått godt an. Har det noen ganger skjedd? Anonymous poster hash: b8972...f0e Hadde garantert slått meget dårlig ann med tanke på alle de uerfarne mannlige amøbene her inne som a) enten aldri har tatt i en kvinnekropp selv som 32 åring eller b)aldri har holdt på en kvinne lenger enn noen uker fordi de eier hverken sexappeal eller sexteknikk og som ikke forstår at de må trene seg opp når de ikke varer i mer enn 2 minutter, eller tillegge seg selv litt mer nyanserte preferanser enn å drømme om å få bli ammet i voksenalder som foreplay til sexen. Anonymous poster hash: 414c3...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Captain Hook Skrevet 24. august 2015 #110 Del Skrevet 24. august 2015 Tror ikke noen her inne hadde turt å latt meg ta de hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Captain Hook Skrevet 24. august 2015 #111 Del Skrevet 24. august 2015 Se for deg det, en gjeng kåte menn som kommer i spenning på å ha sex med ei dame og så er det bare menn i rommet Anonymous poster hash: 6bca2...cdf Jeg hadde fint hatt sex med menna også jeg. Sex er sex uansett kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 24. august 2015 #112 Del Skrevet 24. august 2015 Jeg hadde fint hatt sex med menna også jeg. Sex er sex uansett kjønn. Anal is still anal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerbit Skrevet 24. august 2015 #113 Del Skrevet 24. august 2015 Hahah, det hadde blitt litt av en pølsefest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 24. august 2015 #114 Del Skrevet 24. august 2015 Hahah, det hadde blitt litt av en pølsefest Basert på sexualforumet så vil jeg si at mange av damene her har gangbang-fantasier, så kanskje alle de kommer også, og så får de ikke gangbang allikevel. Og kanskje alle de med trekant/jentesex-fantasier tenker ut det jeg skrev over og dukker opp for det, og vipps så er problemet løst. Dette er spillteori på høyt nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godjente Skrevet 24. august 2015 #115 Del Skrevet 24. august 2015 Sikkert bare menn som dukker opp :-) Tror jeg og Se for deg det, en gjeng kåte menn som kommer i spenning på å ha sex med ei dame og så er det bare menn i rommet Anonymous poster hash: 6bca2...cdf De kan jo ha sex med hverandre da, så kan vi snike oss innpå og se på dem Jeg hadde fint hatt sex med menna også jeg. Sex er sex uansett kjønn. Får være flue på veggen jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Captain Hook Skrevet 24. august 2015 #116 Del Skrevet 24. august 2015 Anal is still anal. Det er digg likevel Tror jeg og De kan jo ha sex med hverandre da, så kan vi snike oss innpå og se på dem Får være flue på veggen jeg da Ja kos med publikum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #117 Del Skrevet 24. august 2015 Tror jeg og De kan jo ha sex med hverandre da, så kan vi snike oss innpå og se på dem Får være flue på veggen jeg da Jeg som mann hadde snudd og gått før jeg kom inn i rommet, eller kanskje stått litt på avstand for å se de andre sin reaksjon Anal is still anal. Dagens kommentar Du er en morsom bruker Anonymous poster hash: 6bca2...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #118 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg lurer på om noen faktisk hadde turt å møte opp på et slikt treff? Anonymous poster hash: 6bca2...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 18. september 2015 #119 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg lurer på om noen faktisk hadde turt å møte opp på et slikt treff? Anonymous poster hash: 6bca2...cdf Det tror jeg nok. Alle de som du ønsket ikke var der og ingen av de du ønsket skulle være der... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #120 Del Skrevet 18. september 2015 Tenk å møte opp på et kg treff og så er en av brukerne som du misliker eller omvendt der, det må være pinlig Anonymous poster hash: 6bca2...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå