Gjest Ketchupjenta Skrevet 21. februar 2014 #61 Del Skrevet 21. februar 2014 Jeg synes bare det er litt rart at det er tabu med sf, mens å avtale sextreff er lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Listerine Skrevet 21. februar 2014 #62 Del Skrevet 21. februar 2014 Krangler ikke. Det er ikke en sykdom å ha sex, ei heller å møtes for å ha sex. Diskusjonene rundt en alvorlig sykdom, - og de råd og 'råd' som kan og vil komme i den forbindelse er vel fremdeles forankret i at ingen moderator kan holde en levende tråd under kontinuerlig oppsyn for å sikre at alle innspill er til det gode for den som sliter med sykdommen. Ergo vil sammenlikningen være som å sammenlikne epler og pærer, - og den ene hører hjemme på sexforumet på KG... den andre gjør det så definitivt ikke. Ergo: Case closed. Det er greit det da. Men når man først starter slike diskusjoner (i stedet for å bare ignorere det), så tar det ikke lang tid før kranglingen og personangrepene starter også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 21. februar 2014 #63 Del Skrevet 21. februar 2014 Jeg synes bare det er litt rart at det er tabu med sf, mens å avtale sextreff er lov. Det blir vel avtalt på PM det, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 21. februar 2014 #64 Del Skrevet 21. februar 2014 Har prøvd flere ganger å arrangere det, men det er ingen av gutta som vil Så kjipe mannfolk da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heeyaa Skrevet 21. februar 2014 #65 Del Skrevet 21. februar 2014 Hvis noen jenter/damer vil avtale sex-treff så er det bare å sende meg en PM 18 - 13 er målene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wadd Skrevet 22. februar 2014 #66 Del Skrevet 22. februar 2014 Jeg har sex-treff med meg selv flere ganger i uka....men det hender jeg avviser meg selv fordi jeg føler meg så billig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kloss Skrevet 22. februar 2014 #67 Del Skrevet 22. februar 2014 Jeg prøvde og få med ei på et sextreff for lenge siden men ho sa nei. Det får mann respektere :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Listerine Skrevet 22. februar 2014 #68 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Jeg har sex-treff med meg selv flere ganger i uka....men det hender jeg avviser meg selv fordi jeg føler meg så billig. U funny Endret 22. februar 2014 av Listerine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volvo22 Skrevet 25. februar 2014 #69 Del Skrevet 25. februar 2014 Ingen dum ide dette da.... Folk møtes jo for felles nytelse og hygge rundt omkring hele tiden.... Det er vel en naturlig del av singlelivet og fysiske behov... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #70 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg lurer på å starte en KG-blinddating-tråd, siden det florerer av tråder med klaging og syting at man ikke finner noen bra, og mange medlemmer hevder de er like gode. Tenker at responsen hadde vært bra, men ingen hadde turt å gjennomføre det. Kanskje arrangere en speeddate kan være tingen.. Anonymous poster hash: fbe56...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volvo22 Skrevet 25. februar 2014 #71 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg lurer på å starte en KG-blinddating-tråd, siden det florerer av tråder med klaging og syting at man ikke finner noen bra, og mange medlemmer hevder de er like gode. Tenker at responsen hadde vært bra, men ingen hadde turt å gjennomføre det. Kanskje arrangere en speeddate kan være tingen.. Anonymous poster hash: fbe56...046 Go for it ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #72 Del Skrevet 25. februar 2014 Hehe, ja jeg tenkte på det rett etter jeg hadde postet men det er ikke så veldig farlig om noen skjønner hvem han er. Jeg skriver som ab nå, og så vidt jeg vet så plager det ikke han at folk på kg vet at han har sex en gang iblant :Fnise.Anonymous poster hash: ea111...769 Dette MÅ være katten Anonymous poster hash: 5a14c...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #73 Del Skrevet 25. februar 2014 Kan man ikke finne andre steder enn KG for sånt? Jeg er ikke særlig prippen av meg -men det er ungdom helt ned i 14års alderen her, kanskje ikke helt arenaen for å snakke om sextreff... Anonymous poster hash: 10bce...c6a Nakenprat.no Anonymous poster hash: e80de...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 25. februar 2014 #74 Del Skrevet 25. februar 2014 Hvis noen jenter/damer vil avtale sex-treff så er det bare å sende meg en PM 18 - 13 er målene Skostørrelse og alder? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #75 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg prøvde og få med ei på et sextreff for lenge siden men ho sa nei. Det får mann respektere :-) Anonymous poster hash: 01134...91b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #76 Del Skrevet 25. februar 2014 Hvis noen jenter/damer vil avtale sex-treff så er det bare å sende meg en PM 18 - 13 er målene Din syke ****, du skal holde deg langt unna 13 åringer! Anonymous poster hash: e80de...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 25. februar 2014 #77 Del Skrevet 25. februar 2014 Bruk heller nakenprat som han andre nevnte for dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 25. februar 2014 #78 Del Skrevet 25. februar 2014 Din syke ****, du skal holde deg langt unna 13 åringer! Anonymous poster hash: e80de...7bd Jeg tror nå heller han mente penismålene sine . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #79 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg tror nå heller han mente penismålene sine . Bevis? Anonymous poster hash: e80de...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 25. februar 2014 #80 Del Skrevet 25. februar 2014 Bevis? Anonymous poster hash: e80de...7bd Jeg kjenner ikke mannen, så bevis kan jeg nok ikke fremskaffe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå