Gå til innhold

KG sex-treff?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns det blir så krampaktig å påstå at alle som avtaler sex eller treff på internett sikkert ikke får seg noe utenfor internett. Selvsagt kombinert med påstander om at man selv er så heit at man ikke har problemer med å få seg noe i det virkelige liv.

Anonymous poster hash: caad8...66e
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Joda, han har lagt ut flere bilder av seg selv her inne og er en av de mest profilerte brukerene. Så jeg visste nøyaktig hvordan han så ut :)

Anonymous poster hash: ea111...769

Oi oi, dette var gjennomsiktig, ikke så mange å velge mellom ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg tenkte på det rett etter jeg hadde postet :ler: men det er ikke så veldig farlig om noen skjønner hvem han er. Jeg skriver som ab nå, og så vidt jeg vet så plager det ikke han at folk på kg vet at han har sex en gang iblant :Fnise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hehe, ja jeg tenkte på det rett etter jeg hadde postet :ler: men det er ikke så veldig farlig om noen skjønner hvem han er. Jeg skriver som ab nå, og så vidt jeg vet så plager det ikke han at folk på kg vet at han har sex en gang iblant :Fnise.

Jeg skal ikke røpe navn :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det noengang vært arrangert et sextreff blant medlemmene her inne? Ser jo at det er mange kvinner her som er riiiiimelig kinky av seg, hehe.

Ser for meg at et sextreff ville slått godt an. Har det noen ganger skjedd?

Anonymous poster hash: b8972...f0e

Jaha? Tror du at alle kinky kvinner vil ha gruppesex med fremmede fra et forum?

Anonymous poster hash: a3701...8cb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketchupjenta

Oida, jo dette virker tragisk må jeg si:)
Overrasker meg veldig at slike sextreff på kvinneguiden tydeligvis er lovlige, mens å skrive om sine egne erfaringer og episoder som spiseforstyrret stenges ned med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Jeg tenkte det samme :ler:

Er jo ikke en håndfull eigang. (hva slags dialekt har han?.....neida. Ikke svar på det.)

Bra hun ikke skrev at det var crap sex, da :P

Ehm folkens.....dette er ikke en tråd for å avtale sextreff eller spørsmål om en sånn tråd kan dukke opp - TS spør om noen på privat initiativ har møttes.

Selvsagt håper han de kvinnelige brukerne han synes virker heite skal si "jaaada, jeg puler stadig fremmede menn på Kåge, og ser akkurat ut som den sexy avataren min" så han kan sende dem PM - men altså.

Jeg tror tråden er misforstått for lenge siden.

Endret av åffårno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Er jo ikke en håndfull eigang. (hva slags dialekt har han?.....neida. Ikke svar på det.)

Ehm folkens.....dette er ikke en tråd for å avtale sextreff eller spørsmål om en sånn tråd kan dukke opp - TS spør om noen på privat initiativ har møttes.

Selvsagt håper han de kvinnelige brukerne han synes virker heite skal si "jaaada, jeg puler stadig fremmede menn på Kåge, og ser akkurat ut som den sexy avataren min" så han kan sende dem PM - men altså.

Sier du at folk ikke ser ut som avataren sin :blink:

Mjau :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Sier du at folk ikke ser ut som avataren sin :blink:

Mjau :lur:

Vet ikke om jeg vil ligge med en rosa katt, altså :P Hilsen ei legodame.

Endret av åffårno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Vet ikke om jeg vil ligge med en rosa katt, altså :P Hilsen ei legodame.

Åffårno?

Pink som er så hot (pun intended) :skratte:

- nei, vi får vel gi oss med avsporingen nå, men morsomt var det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk har lyst til å avtale sextreff gjennom PM så er vel det greit. Men offentlig oppslag om slike aktiviteter i form av tråder på Seksualitets-forumet? HELLS NO!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oida, jo dette virker tragisk må jeg si:)

Overrasker meg veldig at slike sextreff på kvinneguiden tydeligvis er lovlige, mens å skrive om sine egne erfaringer og episoder som spiseforstyrret stenges ned med en gang.

Lovlige? Hvem i allverden skulle kunne nekte brukerene å ha sex med hverandre?

Åfforno: Oslo-ish, hvis det hjelper :fnise: egentlig så burde jeg skrevet at sexen var crap. Han vet at jeg har svart i denne tråden og han blir så høy på pæra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det noengang vært arrangert et sextreff blant medlemmene her inne? Ser jo at det er mange kvinner her som er riiiiimelig kinky av seg, hehe.

Ser for meg at et sextreff ville slått godt an. Har det noen ganger skjedd?

Anonymous poster hash: b8972...f0e

Har prøvd flere ganger å arrangere det, men det er ingen av gutta som vil :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært så bra word of mouth det nei :P

Vet om flere som har møtes på kg, men tror ikke alle var ment som sex treff..

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ketchupjenta

Lovlige? Hvem i allverden skulle kunne nekte brukerene å ha sex med hverandre?

Åfforno: Oslo-ish, hvis det hjelper :fnise: egentlig så burde jeg skrevet at sexen var crap. Han vet at jeg har svart i denne tråden og han blir så høy på pæra :ler:

Lovlige på kvinneguiden! Som sagt stenger de tråder som handler om sf... Men slike tråder er heeelt ok? Logikk altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Lovlige på kvinneguiden! Som sagt stenger de tråder som handler om sf... Men slike tråder er heeelt ok? Logikk altså.

Hva er problemet ditt egentlig?

Fjerner man muligheten til å sende hverandre PM'er så kan man muligens forhindre at brukere får personlig kontakt med hverandre og det ene eventuelt kan føre til det andre...

Men utenom det så er det vel fremdeles ikke forbudt ved lov for voksne, myndige mennesker å møtes på den ene eller andre måten, og finne ut at de tenner på hverandre...

Eller?

Så langt jeg leser denne tråden så er den faktisk ikke en invitasjon til 'møljepul', men derimot et spørsmål til brukerene om hvorvidt noen har møttes for å ha et sextreff.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Listerine

Hva er problemet ditt egentlig?

Fjerner man muligheten til å sende hverandre PM'er så kan man muligens forhindre at brukere får personlig kontakt med hverandre og det ene eventuelt kan føre til det andre...

Men utenom det så er det vel fremdeles ikke forbudt ved lov for voksne, myndige mennesker å møtes på den ene eller andre måten, og finne ut at de tenner på hverandre...

Eller?

Så langt jeg leser denne tråden så er den faktisk ikke en invitasjon til 'møljepul', men derimot et spørsmål til brukerene om hvorvidt noen har møttes for å ha et sextreff.

Gi deg vær så snill. Det er tydeligvis at hun sliter mtp på det hun nevner (spiseforstyrrelser), så la vær å krangle med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Gi deg vær så snill. Det er tydeligvis at hun sliter mtp på det hun nevner (spiseforstyrrelser), så la vær å krangle med henne.

Krangler ikke.

Det er ikke en sykdom å ha sex, ei heller å møtes for å ha sex.

Diskusjonene rundt en alvorlig sykdom, - og de råd og 'råd' som kan og vil komme i den forbindelse er vel fremdeles forankret i at ingen moderator kan holde en levende tråd under kontinuerlig oppsyn for å sikre at alle innspill er til det gode for den som sliter med sykdommen.

Ergo vil sammenlikningen være som å sammenlikne epler og pærer, - og den ene hører hjemme på sexforumet på KG... den andre gjør det så definitivt ikke.

Ergo: Case closed.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...