Gå til innhold

KG sex-treff?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har det noengang vært arrangert et sextreff blant medlemmene her inne? Ser jo at det er mange kvinner her som er riiiiimelig kinky av seg, hehe.

Ser for meg at et sextreff ville slått godt an. Har det noen ganger skjedd?

Anonymous poster hash: b8972...f0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan man ikke finne andre steder enn KG for sånt? Jeg er ikke særlig prippen av meg -men det er ungdom helt ned i 14års alderen her, kanskje ikke helt arenaen for å snakke om sextreff...

Anonymous poster hash: 10bce...c6a
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke finne andre steder enn KG for sånt? Jeg er ikke særlig prippen av meg -men det er ungdom helt ned i 14års alderen her, kanskje ikke helt arenaen for å snakke om sextreff...

Uhhh, man er da ganske frimodig om stort sett det meste, så hvorfor skulle sextreff være særskilt problematisk?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hvilke creepy mannfolk som lusker rundt her, nei takk.

Anonymous poster hash: bc5b1...30d
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med sextreff; alle brukerne møtes for åha sex liksom ?

Anonymous poster hash: b02c5...246

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhhh, man er da ganske frimodig om stort sett det meste, så hvorfor skulle sextreff være særskilt problematisk?

Fordi det er en ting å prate om noe og det å begynne å avtale møter i virkeligheten. Vi vet ikke hvem som sitter bak dataskjermen, og plutselig har du en 14åring og en 50åring på samme sextreff (14åringer kan bli nysgjerrige om de vet hvor og når noe sånt skal foregå), og da er man plutselig i en vanskelig situasjon som er på kanten med loven, selv om det ikke skjer noe og 14åringen blir bedt om å forlate stedet.

Nei, hold slike møter utenfor de åpne forumene -det finnes andre forum som er bedre egnet enn KG.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, aldersgrensen for å poste på dette underforumet er 16 år, så akkurat det argumentet holder ikke vann.

Anonymous poster hash: 19beb...db2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG er et diskusjonsforum og ikke en datingside.

Jeg tenker at sextreff kan man avtale på andre måter. Hvis menneskene som styrer dette forumet er villige til å la det gå en debatt der folk kan avtale å ha sextreff, mister jeg litt troen på seriøse diskusjonforum.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, aldersgrensen for å poste på dette underforumet er 16 år, så akkurat det argumentet holder ikke vann.

Jeg troppet aldri opp på kontoret i Oslo og viste leg. da jeg registrerte meg her -gjorde du?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da plenty sånn treff blant medlemmene her inne. På ukentlig basis faktisk. Men kun for spesielt inviterte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, er det en hemmelig gruppe dette da? Hvor melder man seg inn?

Anonymous poster hash: a8ac7...355
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten -14 eller 16 er vel samme søren.

Hvem som helst kan uansett lese her inne -og som sagt, en ting er å prate om seksualitet, en annen ting er å avtale tid og sted i offentligheten for sextreff. Det passer ikke inn på et åpent forum som ikke er lagt opp til å fokusere på sex?

Og er det virkelig noe som føles nødvendig å kverulere over? :klo:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg troppet aldri opp på kontoret i Oslo og viste leg. da jeg registrerte meg her -gjorde du?

Nope. Jeg har heller ikke tenkt å melde meg på noe sextreff.

Poenget er at dersom lesestoffet i trådene her inne blir for sterk kost for 14-åringer, så kan de hutle seg ut igjen. Man skal ikke behøve å ta hensyn til unger når man skriver her inne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, er det en hemmelig gruppe dette da? Hvor melder man seg inn?

Som jeg skrev, kun for spesielt inviterte. Ergo ingen påmelding...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev, kun for spesielt inviterte. Ergo ingen påmelding...

Hadde vært artig å blitt invitert da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du begjærer det du ser, og du ser det du begjærer. Psykologi mye av dette, så man sitter og drømmer seg bort på et diskusjonsforum og kommer opp med ideen om et sextreff...???

Ja, ja. :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten -14 eller 16 er vel samme søren.

Hvem som helst kan uansett lese her inne -og som sagt, en ting er å prate om seksualitet, en annen ting er å avtale tid og sted i offentligheten for sextreff. Det passer ikke inn på et åpent forum som ikke er lagt opp til å fokusere på sex?

Og er det virkelig noe som føles nødvendig å kverulere over? :klo:

seksuell lavalder er 16 år, så 14 eller 16 er ikke samme søren nei.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt "sextreff" med en annen bruker flere ganger. Vi traff hverandre her inne, flørtet (jeg flørtet, han skjønte det ikke før etter en stund :fnise:) lenge her, på Facebook og sms, avtalte å treffes, og har hatt sex flere ganger. Men det begynte ikke som en avtale om sextreff i første omgang. Han er en veldig herlig kar og jeg er veldig glad for at det ble sånn :)

Anonymous poster hash: ea111...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...