Gjest Blanchefleur Skrevet 23. februar 2014 #421 Del Skrevet 23. februar 2014 Her er enda et eksempel på en FULLSTENDIG MISLYKKA operasjon. Hun så selvfølgelig MYE bedre ut før operasjonen. La oss nå håpe at en kvinne klarer å si det samme til deg og din mislykkede, normale kropp en dag. De puppene er helt normale og fine som alle andre. Jeg vedder for at hun har en rumpe man kan dø for, tenk så lekker hun hadde vært en trang, kroppsnær kjole med bølger i håret? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanchefleur Skrevet 23. februar 2014 #422 Del Skrevet 23. februar 2014 Finest med silikon desverre. Nydelig før. Rest my case. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GudSelv Skrevet 23. februar 2014 #423 Del Skrevet 23. februar 2014 Kvinner skaffer seg silikon for å føle seg bedre, resten av kvinnene som ikke har det begynner å mistrives med sine naturlige som er litt asymmetriske og mindre pupper. Ut av det skaper man et unaturlig ideal og et sterkt fokus på kropp. Ikke at rart at kroppspresse øker... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #424 Del Skrevet 23. februar 2014 Her er enda et eksempel på en FULLSTENDIG MISLYKKA operasjon. Hun så selvfølgelig MYE bedre ut før operasjonen. Jeg er ikke enig med deg. Synes det ble et bra resultat jeg Anonymous poster hash: 04ccb...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #425 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg elsker mine silikon pupper! Det er sikkert her at anti silikon mafiaen kommer til å ønske å nagle meg til veggen fordi jeg synes silikon ikke er ekkelt og stygt. Har aldri drømt om at nettopp jeg skulle ta det steget å gjøre dette, men etter hard trening og feil trening vel og merke. Så forsvant puppene mine totalt, og det var noe jeg overhode ikke likte. Jeg hadde full c cup før jeg mistet de opprinnelige og endte opp med en knøtte liten a cup før op. De så fake ut de jeg hadde før op. De pga at kjertlene i brystene var knallharde og gjorde at jeg hadde runde og veldig faste pupper. Joda det ligger i skallen og kunne nok ha levd uten, men hvorfor skulle jeg det når jeg kunne gjøre noe som gjorde at jeg elsker min egen kropp? Nå skriker sikkert endel at " hun der trenger 1000++timer hos en psykolog!" , det for så være. Jeg kunne ikke brydd meg mindre! Mine så og si ny op pupper er nå blitt snart syv uker, og er ikke spente og harde slik de naturligvis er i starten. De er myke og gode å ta på, og kjennes ut nå som mine orginale gjorde. Ser ikke helt naturlig ut, men det er fortidlig i tilhelningen enda. Det tar opptil ett år før man ser der endelige resultatet! Som sagt aldri trodd at jeg ville gjøre dette, og det tok lang tid før jeg bestemte meg for å gjøre nettopp dette. Pisseredd for alt som kan skje, hva om samboeren ikke likte de. Selv om han liker silikon og ekte varer, så visste vi ikke om mine ville få ett topp resultat på alle vis. Å sitte å si at heng er penere enn silikon er så teit som der kan gå ann til å bli. Smaken er som baken! Ingen omtrent som vet jeg har gjort dette, og alle gutter/menn er for silikon så fremt de er fine og ikke knall harde. De liker ikke hengpupper aka runkepupp! ( når man kan ta tak i brystvorta, smøre inn puppen og runke den.) Kommer ikke til å ha silikon hele livet, kanskje om ti år å fjerne de. Da er jeg over 40 år og har kanskje ikke det behovet enda. Kan ikke folk gjøre som de vil uten å bli stemplet som en dum bimbo. Hjernen min er temmelig velfungerende og den ble ikke tatt ut på op.bordet. Jeg er den samme som før, kler meg likt og oppfører meg likt. Puppene definerer ikke meg som pers, for det er mer ved meg enn to implantater og tidligere "store "naturlige pupper. Hva andre ønsker gjøre med sin kropp er helt opp til de og rakker ikke ned på andre fodri de gjør noe som jeg evt ikke er helt enig i. Sånn jente er ikke jeg iallefall og takk gud for det! Mine er ganske lik både før op og etter det som Lady in heels la ut, og jeg pers liker bedre nå det jeg ser i speilet. Så får det bli med det! Bra skrevet. Og jeg er fullstendig enig med deg. Anonymous poster hash: 04ccb...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lincoln Skrevet 23. februar 2014 #426 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Jeg ser ikke hva som er stygt ved noe som er helt utmerket normalt, det at du tenker annerledes får du ta på din egen kappe. For å snakke om noe annet enn silikonpupper, synes du da også at man skal slutte med tannregulering også? Tannregulering er jo veldig unaturlig. Du synes kanskje at det er bedre at enkelte uheldige folk har tenna på tørk i alle mulige retninger? Det er jo naturlig! Og hva så med de som tar tannregulering? Burde de ikke heller gått til psykolog for å lære seg å leve med sin mislykkede tanngard? Og de er kanskje bare brukandes til å pule og kaste, ettersom at de er så svake at de må bruke unaturlige virkemidler? Nei, lille venn. Det er du som tenker annerledes. Jeg vet ikke hvilken sekt du holder deg med, men vanlige folk tenker definitivt ikke som deg. Endret 23. februar 2014 av Lincoln 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanchefleur Skrevet 23. februar 2014 #427 Del Skrevet 23. februar 2014 For å snakke om noe annet enn silikonpupper, synes du da også at man skal slutte med tannregulering også? Tannregulering er jo veldig unaturlig. Du synes kanskje at det er bedre at enkelte uheldige folk har tenna på tørk i alle mulige retninger? Det er jo naturlig! Og hva så med de som tar tannregulering? Burde de ikke heller gått til psykolog for å lære seg å leve med sin mislykkede tanngard? Og de er kanskje bare brukandes til å pule og kaste, ettersom at de er så svake at de må bruke unaturlige virkemidler? Nei, lille venn. Det er du som tenker annerledes. Jeg vet ikke hvilken sekt du holder deg med, men vanlige folk tenker definitivt ikke som deg. Hvor og når har jeg nevnt tannregulering da? Nå må du slutte å legge ord i min munn. Jeg er glad for å tenke annerledes når jeg ser hva som er "mest normalt". I tillegg, sekt? Prøv å synk litt dypere nå da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 23. februar 2014 #428 Del Skrevet 23. februar 2014 For å snakke om noe annet enn silikonpupper, synes du da også at man skal slutte med tannregulering også? Tannregulering er jo veldig unaturlig. Du synes kanskje at det er bedre at enkelte uheldige folk har tenna på tørk i alle mulige retninger? Det er jo naturlig! Og hva så med de som tar tannregulering? Burde de ikke heller gått til psykolog for å lære seg å leve med sin mislykkede tanngard? Og de er kanskje bare brukandes til å pule og kaste, ettersom at de er så svake at de må bruke unaturlige virkemidler? Nei, lille venn. Det er du som tenker annerledes. Jeg vet ikke hvilken sekt du holder deg med, men vanlige folk tenker definitivt ikke som deg. Nå tror jeg du trenger jordes solid her. Tannregulering foretas for å gi pasienten et bitt som kan fungerer til å spise mat med. De sammenlikningen er kun god når du sammenlikner den med de brystoperasjoner som dekkes av det offentlige med bakgrunn i helsemessige årsaker, - ikke med eventuelle kosmetiske ønsker basert på den ene eller andre bakenforliggende årsak. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lincoln Skrevet 23. februar 2014 #429 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Hvor og når har jeg nevnt tannregulering da? Nå må du slutte å legge ord i min munn. Jeg er glad for å tenke annerledes når jeg ser hva som er "mest normalt". I tillegg, sekt? Prøv å synk litt dypere nå da. Du mener jo at alt som ikke er naturlig er fælt. Tannregulering er ikke naturlig. Eller skal du endre premissene dine nå plutselig? Du utviser en meget typisk ekstremist-tankegang, hvor du deler alle mennesker inn i to kategorier: Enten er man 100 % enig med deg, eller så er man 100 % uenig med deg. Nyanser finnes ikke. For eksempel prøver du konsekvent å få det til at dem som ikke er helt enige med deg hater naturlige pupper og vil at alle skal ha silikon. Det er det ingen som har skrevet noe sted. Men i tråd med din tankegang så er det slik, for i ditt hode er det enten/eller. For noen mennesker vil det være en utseendemessig fordel med silikon. For andre ikke. Det viktigste er at man gjør det man selv er komfortabel med. Det er dette som kalles å tenke i nyanser. Verden er ikke svart/hvitt. Endret 23. februar 2014 av Lincoln 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanchefleur Skrevet 23. februar 2014 #430 Del Skrevet 23. februar 2014 Du mener jo at alt som ikke er naturlig er fælt. Tannregulering er ikke naturlig. Eller skal du endre premissene dine nå plutselig? Du utviser en meget typisk ekstremist-tankegang, hvor du deler alle mennesker inn i to kategorier: Enten er man 100 % enig, med deg, eller så er man 100 % uenig med deg. Nyanser finnes ikke. For eksempel prøver du konsekvent å få det til at dem som ikke er helt enige med deg hater naturlige pupper og vil at alle skal ha silikon. Det er det ingen som har skrevet noe sted. Men i tråd med din tankegang så er det slik, for i ditt hode er det enten/eller. For noen mennesker vil det være en utseendemessig fordel med silikon. For andre ikke. Det viktigste er at man gjør det man selv er komfortabel med. Det er dette som kalles å tenke nyanser. Verden er ikke svart/hvitt. Som sagt, du generaliserer og tolker utsagn i den retning du finner gagnende for egen sak. Det er en vesentlig forskjell på enkelte ting, det å legge inn fremmede legemer i egen kropp er nokså ekstremt. Du har kommet med så grove utsagn i denne tråden, egentlig burde du utestenges fra forum på livsstid. Jeg er altså kvinnehater, Ottar-feminist, ekstremist og sektmedlem. Nei, jeg har aldri påstått at dette er svart-hvitt. Den retorikken jeg har angrepet besitter du selv, og jeg har beviselig uttalt meg om både fysiske skader og kreft. Men når det er såpass "gjennomtrekk" finner jeg diskusjonen rimelig uinteressant. Som sagt så er det godt at slike menn som deg og Flesvik finnes så silikondamene kan få den oppmerksomheten og begjærelsen de så voldsomt ønsker. Jeg liker å bruke store bilder og tenke lengre enn min egen navle og mus. Gjett hva, det lønner seg også. Ikke trenger jeg å bruke halve fritiden på nettdating, og ikke er jeg ei sur, single megge heller. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lincoln Skrevet 23. februar 2014 #431 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Nå tror jeg du trenger jordes solid her. Tannregulering foretas for å gi pasienten et bitt som kan fungerer til å spise mat med. De sammenlikningen er kun god når du sammenlikner den med de brystoperasjoner som dekkes av det offentlige med bakgrunn i helsemessige årsaker, - ikke med eventuelle kosmetiske ønsker basert på den ene eller andre bakenforliggende årsak. Nei Lille-Pus. De færreste tannreguleringer er der for at folk skal kunne klare å spise mat, da har man i så fall tidenes feilbitt. Folk klarte da å spise mat før det eksisterte tannregulering. Men det offentlige dekker ikke fullt ut tannreguleringer som er der av kosmetiske årsaker, det er så. De fleste tannreguleringer er en viss prosent kosmetisk og en viss prosent feilbitt, og så får man dekket tilsvarende. Endret 23. februar 2014 av Lincoln 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lincoln Skrevet 23. februar 2014 #432 Del Skrevet 23. februar 2014 Som sagt, du generaliserer og tolker utsagn i den retning du finner gagnende for egen sak. Det er en vesentlig forskjell på enkelte ting, det å legge inn fremmede legemer i egen kropp er nokså ekstremt. Du har kommet med så grove utsagn i denne tråden, egentlig burde du utestenges fra forum på livsstid. Jeg er altså kvinnehater, Ottar-feminist, ekstremist og sektmedlem. Nei, jeg har aldri påstått at dette er svart-hvitt. Den retorikken jeg har angrepet besitter du selv, og jeg har beviselig uttalt meg om både fysiske skader og kreft. Men når det er såpass "gjennomtrekk" finner jeg diskusjonen rimelig uinteressant. Som sagt så er det godt at slike menn som deg og Flesvik finnes så silikondamene kan få den oppmerksomheten og begjærelsen de så voldsomt ønsker. Jeg liker å bruke store bilder og tenke lengre enn min egen navle og mus. Gjett hva, det lønner seg også. Ikke trenger jeg å bruke halve fritiden på nettdating, og ikke er jeg ei sur, single megge heller. Anbefales! Hadde jeg giddet så skulle jeg sitert alle de hatefulle meldingene du har hatt mot kvinner som har tatt silikon og alle som ikke er enige med deg i denne tråden. Men det får folk heller lese seg til hvis de gidder. Du har vært så svart-hvitt som det er mulig å bli. Men jeg er fornøyd med at du nå innrømmer at det finnes nyanser. Så da ser jeg ikke poenget med å diskutere lenger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #433 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg fikk tilbud om tannregulering fordi tennene mine var litt skjeve. Altså ikke noe med bittet. Anonymous poster hash: 8cc3a...1bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanchefleur Skrevet 23. februar 2014 #434 Del Skrevet 23. februar 2014 Hadde jeg giddet så skulle jeg sitert alle de hatefulle meldingene du har hatt mot kvinner som har tatt silikon og alle som ikke er enige med deg i denne tråden. Men det får folk heller lese seg til hvis de gidder. Du har vært så svart-hvitt som det er mulig å bli. Men jeg er fornøyd med at du nå innrømmer at det finnes nyanser. Så da ser jeg ikke poenget med å diskutere lenger. Lincoln, jeg er ikke hatefull mot kvinner, Akkurat som det er idioti å la kroppen forfalle så man ender opp som et berg på 200 kg så er det idioti å legge seg under kniven. Det er min MENING, det er ikke et personangrep. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flesvik Skrevet 23. februar 2014 #435 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Til bildene dine; det er litt vrient å bedømme på bakgrunn av ett enkelt bilde, skal du først arrangere en "konkurranse" med håp om å drite ut andre bør premissene være korrekte og nyanserte. Men nå har du og dine meningsfeller beviselig lagt dere på et fjortisnivå gjennom hele debatten, og dette er et solid, nytt tillegg som forankrer den mentale statusen her. Tilbake til bildene; 1. Usikker, hadde trengt flere bilder 2. Silikon 3. Ekte 4. Silikon. Og ekspert kan jeg kun være om puppene kan bivånes live. Da er det sjelden liten tvil. Usikker? Vrient? Du virket da veldig skråsikker i dine tidligere innlegg. "alle silikonpupper roper plastikk" skrev du. Uanset. Du tok helt feil alle er ekte unntatt nr 4. Tatt fra et brystreduksjon bilde. hun hadde naturlig store pupper som hun ville redusere Ekte. Her er før og etter bilder: Denne opperasjonene er tydeligvis endt opp ganske dårlig siden hun har for lite hud i forrhold til størrelsen på innleggene og formen er dermed blitt rar og brystvortene har endt opp for høyt opp. Riktig de er ekte riktig disse er de eneste fake. her er før og etter bildet: Eneste forskjellen jeg ser er ihvertfall størrelsen. Formen er jo kliss lik. Så disse bombastiske påstandene: Ingen silikonpupper ser naturlige ut, enda mindre på damer over 23 år. Men menn klarer nok ikke å se like stor forskjell når det er snakk om mindre forandringer, man kjenner kvinnekroppen bedre når man lever i en til daglig. Min oppfatning er at alle silikonpupper roper plastikk, det ser rett og slett ikke naturlig ut, og det må jeg få lov til å mene. Paradoksalt nok er svært mange menn enige med meg. Er herved blitt motbevist. Endret 23. februar 2014 av flesvik 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flesvik Skrevet 23. februar 2014 #436 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Nå tror jeg du trenger jordes solid her. Tannregulering foretas for å gi pasienten et bitt som kan fungerer til å spise mat med. De sammenlikningen er kun god når du sammenlikner den med de brystoperasjoner som dekkes av det offentlige med bakgrunn i helsemessige årsaker, - ikke med eventuelle kosmetiske ønsker basert på den ene eller andre bakenforliggende årsak. Jeg har selv tatt tannregulering i ungdomsskolen på anbefaling fra tannlegen. Og jeg hadde null problemer med å spise fra før for å si det slik. Faktisk så var det jo værre å spise mat mens reguleringen var i og en god stund etter at den var tatt ut pga at tennene måtte slite seg til å passe med hverandre igjen. Og det gjelder veldig veldig mange av de som tar tannregulering. Ekstremt mange tar dette av estetiske årsaker og noen fordi nye tenner kommer til å bli helt på skeiva når de kommer inn i en for trang munn. Endret 23. februar 2014 av flesvik 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #437 Del Skrevet 23. februar 2014 Usikker? Vrient? Du virket da veldig skråsikker i dine tidligere innlegg. "alle silikonpupper roper plastikk" skrev du. Uanset. Du tok helt feil alle er ekte unntatt nr 4. Tatt fra et brystreduksjon bilde. hun hadde naturlig store pupper som hun ville redusere Ekte. Her er før og etter bilder: Denne opperasjonene er tydeligvis endt opp ganske dårlig siden hun har for lite hud i forrhold til størrelsen på innleggene og formen er dermed blitt rar og brystvortene har endt opp for høyt opp. Riktig de er ekte riktig disse er de eneste fake. her er før og etter bildet: Eneste forskjellen jeg ser er ihvertfall størrelsen. Formen er jo kliss lik. Så disse bombastiske påstandene: Er herved blitt motbevist. Pfft ikke en dritt er bevist. Bildene tilsvarer å se puppene på en dame fra sånn 50 meters avstand. Er noe helt annet når de står inntil deg og du får klemme og kose på dem. Anonymous poster hash: fc29a...bcc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #438 Del Skrevet 23. februar 2014 Usikker? Vrient? Du virket da veldig skråsikker i dine tidligere innlegg. "alle silikonpupper roper plastikk" skrev du. Uanset. Du tok helt feil alle er ekte unntatt nr 4. Tatt fra et brystreduksjon bilde. hun hadde naturlig store pupper som hun ville redusere Ekte. Her er før og etter bilder: Denne opperasjonene er tydeligvis endt opp ganske dårlig siden hun har for lite hud i forrhold til størrelsen på innleggene og formen er dermed blitt rar og brystvortene har endt opp for høyt opp. Riktig de er ekte riktig disse er de eneste fake. her er før og etter bildet: Eneste forskjellen jeg ser er ihvertfall størrelsen. Formen er jo kliss lik. Så disse bombastiske påstandene: Er herved blitt motbevist. Du skulle vel ønske det ja. Du har dessverre ikke bevist noe, vennen! Anonymous poster hash: 184e8...e9c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flesvik Skrevet 23. februar 2014 #439 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Se her er noen unger sine ører som da i følge "noen" i denne tråden da "roper plastikk" Jepp Blanchefleur alt sitter i hodet deres. Det har nok ingen ting med utseendet på øra deres å gjøre og de vil nok bare finne en annen del av kroppen å være missfornøyd med ikke sant? De så jo mye bedre ut slik som de var naturlig og bare roper plastikk etter og ser jævlig ut etter ikke sant? De ble nok ikke mobbet pga ørene sine, men deres lave selvtillit ikke sant Blanchefleur? Endret 23. februar 2014 av flesvik 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 23. februar 2014 #440 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg har selv tatt tannregulering i ungdomsskolen på anbefaling fra tannlegen. Og jeg hadde null problemer med å spise fra før for å si det slik. Og det gjelder veldig veldig mange av de som tar tannregulering. Ekstremt mange tar dette av estetiske årsaker og noen fordi nye tenner kommer til å bli helt på skeiva når de kommer inn i en for trang munn. De fleste reguleringer finner sted basert på fremtidige scenarier, og basert på at fremtidige skader skal unngås. Er det for dårlig plass fra før så kan du jo gjette hva visdomstenner ville gjøre der hvor det alt er trangt om plassen. Kjeveleddskader er ett av slike scnarier som evalueres av en kjeveortoped før reguleringen startes (og den delen som belastes pasientens foreldre vedtas). Problemet er vel i mange tilfeller, både når det gjelder tannregulering og brystkirurgi, at det ønskes en perfeksjon som kun de aller færreste er gitt å få av natur, - ikke å korrigere for situasjoner som med tid påfører pasienten senskader. I mange tilfeller er implantater et gode. I andre tilfeller er det mest trist fordi utgangspunktet er nesten perfeksjon, men nesten perfeksjon ikke aksepteres av den som har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå