Gå til innhold

Bannetråden

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Banner @Entern for Cassidy Tvillingene ser at nå er det bare 25 sider til vi når side 100 her i Bannetråden.💯💯:strix::strix:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banner @Anki- for Cassidy Tvillingene satser på at vi kommer til side 100 her inne før jul.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Anki- skrev (1 minutt siden):

Banner @Hoppetaujenta for nå er hun om ikke annet veeeldig våken 😁

Banner @Anki- for å ha påført meg et syndrom...usikkert hvilket, men jeg er svimmel nå. :dåne:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Entern skrev (2 timer siden):

Banner @Hoppetaujenta for nå spiser hun saftis uten sukker!!:nei:

Ja, det var ikke helt meg det. Nesten ingen smak liksom, men i dag har jeg tenkt å bevilge meg noen eggser og skiver til kvelds og så til sengs tidlig. I morgen eller i overimorgen, skal jeg vaske noen sengeputer, så de får tørket skikkelig på snor i sol før de tas i bruk igjen. Ahh, det kommer til å sniffe enda godtere i senga mi da. :D 

God kveld og god natt tror jeg. :farvel: 
Oijj, jeg glemte å banne @Entern for nå satt han meg helt ut ved tanken på is uten sukker. :dåne: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Ja, det var ikke helt meg det. Nesten ingen smak liksom, men i dag har jeg tenkt å bevilge meg noen eggser og skiver til kvelds og så til sengs tidlig. I morgen eller i overimorgen, skal jeg vaske noen sengeputer, så de får tørket skikkelig på snor i sol før de tas i bruk igjen. Ahh, det kommer til å sniffe enda godtere i senga mi da. :D 

God kveld og god natt tror jeg. :farvel: 
Oijj, jeg glemte å banne @Entern for nå satt han meg helt ut ved tanken på is uten sukker. :dåne: 

Banner @Hoppetaujenta for det er godt å høre at det er bra med henne, og at den sukkerfrie saftisen var et forbigående fenomen :yvonne:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...