Novemberellie Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 I dag hørte jeg det søteste, nusseligste navnet jeg noen gang har hørt: Telonius! Jeg har noen slike navn som jeg syntes er absolutt nydelige, men som jeg allikevel ikke har kalt barna mine av forskjellige grunner (bl.a. at de liksom ikke passer til et voksent menneske i mine ører). Her er lista mi over søte, nusselige, skjønne navn jeg innerst inne kunne ønske jeg hadde nok barn til å bruke på : Telonius Darius Hampus Linus Dmitri Har bare et jentenavn Noelle Har dere noen eksempler på slike navn? 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Milla LiamAnonymous poster hash: 1c6ea...a6f
Novemberellie Skrevet 18. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2014 Milla LiamAnonymous poster hash: 1c6ea...a6f Milla er kjempefint! 2
Euphemia Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Ida. Ser bare Emils lillesøster heist opp i flaggstanga... 7
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Milla er kjempefint! Det er et griseharry motenavn. Ingen norsk tradisjon bak det navnet. Anonymous poster hash: 1c6ea...a6f 7
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 Dominic Nikodemus Cedric Silas MatheusAnonymous poster hash: 5fd86...963 1
Novemberellie Skrevet 18. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2014 Det er et griseharry motenavn. Ingen norsk tradisjon bak det navnet.Anonymous poster hash: 1c6ea...a6f Må det ligge norsk tradisjon bak et navn for at det skal være søtt? 18
Pearl2.0 Skrevet 18. februar 2014 #10 Skrevet 18. februar 2014 (endret) I dag hørte jeg det søteste, nusseligste navnet jeg noen gang har hørt: Telonius! Jeg har noen slike navn som jeg syntes er absolutt nydelige, men som jeg allikevel ikke har kalt barna mine av forskjellige grunner (bl.a. at de liksom ikke passer til et voksent menneske i mine ører). Her er lista mi over søte, nusselige, skjønne navn jeg innerst inne kunne ønske jeg hadde nok barn til å bruke på : Telonius Darius Hampus Linus Dmitri Har bare et jentenavn Noelle Har dere noen eksempler på slike navn? Jeg elsker Hampus Mannen hadde vel neppe godkjent det edit: manglet en e Endret 18. februar 2014 av Perle 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #11 Skrevet 18. februar 2014 Må det ligge norsk tradisjon bak et navn for at det skal være søtt? Hæ? Det var vel heller motsatt.Anonymous poster hash: 1c6ea...a6f
Novemberellie Skrevet 18. februar 2014 Forfatter #12 Skrevet 18. februar 2014 Hæ? Det var vel heller motsatt.Anonymous poster hash: 1c6ea...a6f Jeg spurte etter søte navn, det var du som nevnte norsk tradisjon.... men never mind!
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #13 Skrevet 18. februar 2014 Jeg spurte etter søte navn, det var du som nevnte norsk tradisjon.... men never mind! Grunnen til at jeg ikke vil bruke de søte navnene jeg nevnte, i tillegg til at de er for søte, er at de ikke har noen norsk tradisjon. Det var derfor jeg nevnte det. Har ikke noe i mot litt søtklang på norske tradisjonelle navn. Det et når det blir oversøtt og unorsk jeg melder pass.Anonymous poster hash: 1c6ea...a6f
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #14 Skrevet 18. februar 2014 Det er et griseharry motenavn. Ingen norsk tradisjon bak det navnet.Anonymous poster hash: 1c6ea...a6f Herregud så gretten du var da.. Jeg synes Milla er nydelig! Minner meg om Milla, besteveninnen til Albert Åberg, som ofte ble lest for meg tidlig på 90 tallet Anonymous poster hash: 018f0...5fc 5
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #15 Skrevet 18. februar 2014 Men sånne navn er jo så stygge beklager alså, men jeg synes så synd på unger som får slike navn.. Godt de er for "søte" til å brukes.Anonymous poster hash: 09a4c...f82 5
Chloe- Skrevet 18. februar 2014 #16 Skrevet 18. februar 2014 (endret) Hjalmar Petrus Sakarias Pelle Sofus Nemo Martinius Amadeus Pontus Julius Julio Sokrates Milian Ariana Perle Bella Arabella Milla Milena Tilla Tilde Karma Alva Angelica Lykke Lilja Ella Ellinor Sol Fanny Isadora Paris Tulla Petra Petrine - Endret 18. februar 2014 av Chloe-
Novemberellie Skrevet 18. februar 2014 Forfatter #17 Skrevet 18. februar 2014 Hjalmar Petrus Sakarias Pelle Sofus Martinius Amadeus Ariana Perle Bella Milla Lykke Sol Petra Petrine Åh Hjalmar er så nusselig! (På en baby, ikke en halvgammel mann :-)
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #18 Skrevet 18. februar 2014 Men sånne navn er jo så stygge beklager alså, men jeg synes så synd på unger som får slike navn.. Godt de er for "søte" til å brukes.Anonymous poster hash: 09a4c...f82 Ja. Er det ikke det tråden handler om? Navn som er for søte og klissete til å brukes?Anonymous poster hash: 1c6ea...a6f 1
Gjest BettyBoop Skrevet 18. februar 2014 #19 Skrevet 18. februar 2014 Hjalmar Petrus Sakarias Pelle Sofus Martinius Amadeus Ariana Perle Bella Milla Lykke Sol Petra Petrinehaha alle disse navna hadde passet perfekt på en katt. 7
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #20 Skrevet 18. februar 2014 haha alle disse navna hadde passet perfekt på en katt. Enig. Brukte slik klissy navn på dokkenen mine en gang i tiden. Men barna mine fikk heldigvis ikke navn før jeg hadde blitt voksen og fått litt bedre smakAnonymous poster hash: 1c6ea...a6f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå