Gå til innhold

Hvordan åpner jeg panseret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet hvor jeg skal spyle, det er ett sånt symbol på lokket. Nå måtte jeg ut å kjøre i dag (uten spylevæske, frontruta er lite fin), men skal prøve igjen når jeg kommer hjem. Ett blondt spørsmål til; må motoren være varm eller kald når jeg fyller på?

Ts

Anonymous poster hash: 49395...e97

Det går helt fint om bilen er varm, bare vært litt forsiktig med hva du tar på i og med det kan være varmt enkelte steder :) Du kunne jo vasket frontruten på en bensinstasjon da, de har jo bøtter osv med sånn vaskekost!

Er som oftest et symbol ja, gjerne en hvit/blank plast-lignende boks på siden av motoren. Er ikke alle biler som har slikt symbol, min bil har ikke det :P Og er igrunn ganske greit å finne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia TS!

Og dette er ikke ironi. Jeg synes du er tøff som våger være litt blond!

Tipset mitt er å svinge innom en bensinstasjon og "leke" ekstra blond. Utrolig hvor god hjelp man kan få! Spesielt unge mannlige ansatte elsker å hjelpe "hjelpesløse" kvinner. Litt flaut er det jo, men spill "ekstra blond", så kan du le av deg selv etterpå. (been there, done that....)



Anonymous poster hash: c070e...f63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia TS!

Og dette er ikke ironi. Jeg synes du er tøff som våger være litt blond!

Tipset mitt er å svinge innom en bensinstasjon og "leke" ekstra blond. Utrolig hvor god hjelp man kan få! Spesielt unge mannlige ansatte elsker å hjelpe "hjelpesløse" kvinner. Litt flaut er det jo, men spill "ekstra blond", så kan du le av deg selv etterpå. (been there, done that....)

Anonymous poster hash: c070e...f63

Unnskyld? Oss kvinnelige ansatte kan da også hjelpe til! :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyh! Gjett hvem som nettopp åpnet et panser og fylte på spylevæske for første gang i sitt liv? :fnise:

Så sikkert veldig lur ut der jeg sto med den lille lommelykta mi og lyste nedi motoren der.

Forresten har jeg lært en ting! Ikke kjøp spylevæske på dunker, kjøp på poser med tapp!

Hva er greia med at det lille hulet du skal fylle spylevæske i er under halvparten så stort som hullet på dunken du skal tømme fra?

I mitt hode er ikke masse spylevæske i motorromet en veldg god ide, så min geniale løsning ble da å tømme spylevæsken over på en vanlig brusflaske, og deretter i beholderen i bilen. Litt sikrere å faktisk treffe da :fnise:

Hva skulle man gjort uten KG, hæ?

Heia TS!

Og dette er ikke ironi. Jeg synes du er tøff som våger være litt blond!

Tipset mitt er å svinge innom en bensinstasjon og "leke" ekstra blond. Utrolig hvor god hjelp man kan få! Spesielt unge mannlige ansatte elsker å hjelpe "hjelpesløse" kvinner. Litt flaut er det jo, men spill "ekstra blond", så kan du le av deg selv etterpå. (been there, done that....)



Anonymous poster hash: c070e...f63

DET gjorde jeg faktisk etter at jeg hadde skiftet dekk (det får jeg til skjønner dere), og skulle sjekke lufttrykket. Da hadde jeg riktignok en livredd katt med i bilen, som ble hysterisk med en gang hun ikke så meg. Hørtes ut som jeg torturerte katta, stakkars, Så, for å unngå hylekor, måtte jeg holde katta, og gikk inn på bensinstasjonen og bare "øhhh, heeii! Dette er litt flaut, meen...."

Unnskyld? Oss kvinnelige ansatte kan da også hjelpe til! :(

Da fikk jeg faktisk hjelp av en kvinnelig ansatt! ;)

Tusen takk alle!

TS



Anonymous poster hash: 49395...e97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...