MayaMuffe Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Hei! For nesten ett år siden traff jeg en gutt over nettet. Vi er blitt gode venner og begge har lyst til å møtes til sommeren. Dessverre bor han i Sverige, men han har sagt at han gjerne kommer en tur til Norge for å møte meg. Problemet er at jeg, av ulike grunner, ikke vil at foreldrene mine skal vite om han enda. Derfor kan jeg ikke invitere med han hjem, eller dra til han i Sverige. Han er forresten 18 år og jeg 17. Har noen av dere noen forslag til hvordan jeg kan møte denne gutten uten at foreldrene mine får vite om det?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Dere kan jo møtes på halvveien? Finn en plass som passer for begge, så sier du at du skal på tur med vennene dine/en veninne? Det er vel det som blir det letteste. Da har du jo og muligheten til å reise igjen om det ikke klikker, isteden for at han kommer til deg og du ikke får han ut. Anonymous poster hash: c5952...256 3
MayaMuffe Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2014 Ja, det kan vi jo gjøre. Tusen takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå