skjønnas Skrevet 16. februar 2014 #1 Del Skrevet 16. februar 2014 Hei jeg er en jente på 23 år, bor hjemme hos familien. Jeg skal møte kjæresten etter jobb, han er ferdig ca kl 00.00. Har dere noen tips hvordan jeg kan snike meg ut uten at noen finner ut? Kan ikke hoppe ut av vinduet, bor i 3 etasje. Som regel sjekker ingen romme mitt i løpet av natten, alså ingen kommer og sjekker om jeg sover. Men jeg er såååå redd og nervøs for at de skal finne det ut! Har noen erfaring med dette? Tips og råd mottas med STOR takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gjest bustyvel Skrevet 16. februar 2014 Populært innlegg #2 Del Skrevet 16. februar 2014 Voks opp og flytt hjemmefra? 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjønnas Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 16. februar 2014 Herregud da. Jeg har tenkt å flytte ut, men må vente til august eller noe. Andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Del Skrevet 16. februar 2014 Hva med bare å si at du skal ut en tur litt senere i kveld for å treffe kjæresten din? Anonymous poster hash: 87335...6f4 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #5 Del Skrevet 16. februar 2014 Leste jeg feil nå.. 23 år og må snike seg ut? Anonymous poster hash: 16f05...4c6 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 16. februar 2014 #6 Del Skrevet 16. februar 2014 Kan jeg spørre hvorfor du har innetider? Har du en sykdom eller noe? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 16. februar 2014 #7 Del Skrevet 16. februar 2014 Du er voksen, du kan da bestemme selv når du går ut selv om du fortsatt bor hos foreldrene dine? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #8 Del Skrevet 16. februar 2014 ...du er 23, slutt å snik, bare gå ut hoveddøra. Anonymous poster hash: cf672...d42 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjønnas Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #9 Del Skrevet 16. februar 2014 Kan jeg spørre hvorfor du har innetider? Har du en sykdom eller noe? HAHAHHAHAHAHAHHA. Nei har ikke noe sykdom. Men vi er ikke norsk, har en annen kultur, jenter for ikke lov å ha kjærester eller gå ut om natten. Det har jeg stor respekt for, jeg vet at jeg kan bare stå imot de å gjøre akuratt det jeg vil, de kan ikke holde meg. Men jeg er glad i dem og respektere dem mye, derfor prøver jeg å unngå at de finner ut av dette tulle mitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #10 Del Skrevet 16. februar 2014 HAHAHHAHAHAHAHHA. Nei har ikke noe sykdom. Men vi er ikke norsk, har en annen kultur, jenter for ikke lov å ha kjærester eller gå ut om natten. Det har jeg stor respekt for, jeg vet at jeg kan bare stå imot de å gjøre akuratt det jeg vil, de kan ikke holde meg. Men jeg er glad i dem og respektere dem mye, derfor prøver jeg å unngå at de finner ut av dette tulle mitt Du viser jo ikke mye respekt for det om du lyver og sniker. Anonymous poster hash: cf672...d42 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #11 Del Skrevet 16. februar 2014 HAHAHHAHAHAHAHHA. Nei har ikke noe sykdom. Men vi er ikke norsk, har en annen kultur, jenter for ikke lov å ha kjærester eller gå ut om natten. Det har jeg stor respekt for, jeg vet at jeg kan bare stå imot de å gjøre akuratt det jeg vil, de kan ikke holde meg. Men jeg er glad i dem og respektere dem mye, derfor prøver jeg å unngå at de finner ut av dette tulle mitt Du har jo ikke stor respekt for det når du har kjæreste og skal ut om natten. Ikke misforstå, jeg synes ikke det er noe du bør respektere, og mener ikke at du skal kvitte deg med kjæreste og bli inne, men du har jo allerede stilt deg i total opposisjon til den kulturen. Du har allerede gjort større opprør, ved å lyve og lure dem og ha en kjæreste, enn du hadde gjort ved å bare si "Faen heller, dette steinaldergreiene gidder jeg ikke mer av". Anonymous poster hash: eccf8...6e7 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #12 Del Skrevet 16. februar 2014 Du er 23 år. Hvorfor kan du ikke bare gå ut hovedinngangen? Hva så om noen finner ut at du har gått ut? Anonymous poster hash: d8ea3...d57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #13 Del Skrevet 16. februar 2014 Tipper de blir mer skuffet over at du sniker deg ut, enn om du sier sannheten. Skal du aldri fortelle dem om kjæresten din da eller? Vi bor i Norge i 2014, og du er 23 år...kom igjen liksom. Anonymous poster hash: 20075...b51 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjønnas Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #14 Del Skrevet 16. februar 2014 Dere kommer aldri til å skjønne dette her.. Det de ikke vet har de ikke noe vondt av, ikke sant? Så hvorfor skal jeg fortelle dem noe de ikke vil høre? Jeg vet det jeg gjør nå er ikke noe skadelig for meg ( de tror det ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 16. februar 2014 #15 Del Skrevet 16. februar 2014 HAHAHHAHAHAHAHHA. Nei har ikke noe sykdom. Men vi er ikke norsk, har en annen kultur, jenter for ikke lov å ha kjærester eller gå ut om natten. Det har jeg stor respekt for, jeg vet at jeg kan bare stå imot de å gjøre akuratt det jeg vil, de kan ikke holde meg. Men jeg er glad i dem og respektere dem mye, derfor prøver jeg å unngå at de finner ut av dette tulle mitt Åja, men DA ble det plustelig logisk Skjønte ikke hvorfor du måtte holde deg inne. Er det veldig problematisk å snike seg ut døren, da? Eller kanskje du kan "overnatte hos venninner"? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #16 Del Skrevet 16. februar 2014 Men for helvete, er det ikke du som drev og pulte på en forlovet mann for en stund siden? Samme fyr eller en ny? "Det de ikke vet har de ikke vondt av" er forøvrig den mest ansvarsfraskrivende, feige setningen i det norske språk. Anonymous poster hash: eccf8...6e7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjønnas Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #17 Del Skrevet 16. februar 2014 Tipper de blir mer skuffet over at du sniker deg ut, enn om du sier sannheten. Skal du aldri fortelle dem om kjæresten din da eller? Vi bor i Norge i 2014, og du er 23 år...kom igjen liksom. Anonymous poster hash: 20075...b51 Derfor spør jeg om dere har noen tips til at jeg kan snike meg ut uten at de finner det ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #18 Del Skrevet 16. februar 2014 Dere kommer aldri til å skjønne dette her.. Det de ikke vet har de ikke noe vondt av, ikke sant? Så hvorfor skal jeg fortelle dem noe de ikke vil høre? Jeg vet det jeg gjør nå er ikke noe skadelig for meg ( de tror det ). På tide å vokse opp. Anonymous poster hash: cf672...d42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjønnas Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #19 Del Skrevet 16. februar 2014 Men for helvete, er det ikke du som drev og pulte på en forlovet mann for en stund siden? Samme fyr eller en ny? "Det de ikke vet har de ikke vondt av" er forøvrig den mest ansvarsfraskrivende, feige setningen i det norske språk. Anonymous poster hash: eccf8...6e7 Jo det er han.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. februar 2014 #20 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Det blir veldig vanskelig å snike seg ut i 3 etasje. Jeg tenkte først på stige eller hoppe ut, det gjorde jeg fra 2.etasje. Satte opp stigen når det var mørkt ute. Vi hadde også do i første etasje med vindu som jeg hoppet ut av. Det var så nære stua der de satt, så ble oppdaget etter en del ganger. Det var tider det Endret 16. februar 2014 av Evilposelos 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå