Gå til innhold

Fryst ut av vennegjengen.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på hva jeg kan gjør når man har blitt fryst ut av vennegjengen eller "mista" vennene sine pga ukjente årsaker.

Jeg er 23 år gammel og for noen år siden hadde jeg flere venner jeg var med på fritiden, men ettersom alle disse fant seg en bedre halvdel virker det som de har glemt meg helt.

Så nå sitter jeg helt alene uten noen venner igjen. Jeg ser støtt og stadig at de har invitert andre til seg selv på fest eller noe i den duren siden det dukker opp bilder på facebook. Så de har uten tvil fryst meg ut uten at jeg vet helt hvorfor.

Det som er ekstra surt er at jeg har et veldig begrenset kontaktnettverk med både jenter og gutter. Så det blir ikke akkurat lett å finne seg nye venner heller. Aldri har jeg vært noe flink på damefronten heller, noe de åpenbart er.

For noen måneder siden så leste jeg en artikkelen om at enkelte barn ikke ble invitert med på bursdager, men da følte jeg meg faktisk litt igjen siden jeg blir heller ikke invitert med på noenting lengre i en alder av 23 år.

Det som er litt trist er at jeg faktisk ikke har lyst til å gå hjem fra jobben når jeg jobber. Alt hjemme er jo så utrolig trist og jeg har ingen å snakke med.

Så jeg oppholder meg så lenge som mulig på jobben hele tiden for å unngå å virke så alene.

Som person har jeg alltid vært en person som smiler og er glad når jeg er ute bland folk, men nå i det siste når jeg kommer hjem "skifter" nesten alt seg.

Så jeg lurer litt på om andre har vært i lignende situasjon selv? Trenger desperat noen råd.

Anonymous poster hash: 1f073...2d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få deg en hobby! Beste måten å treffe likesinnede på. Ikke bruk tiden din på mennesker som tydeligvis ikke verdsetter deg som venn.

Skrevet

Jeg vet hvordan du har det :(

Heldigvis har jeg en samboer jeg bruker tiden min på, men når han er bortreist har jeg ingen...:/

Anonymous poster hash: 2298b...e86
Skrevet

Meld deg inn på et treningsenter og begynn med gruppetimer! Ikke bare kommer du i bedre form, men du kommer også i kontakt med mange positive mennesker. Plutselig er det noen som skal noe en kveld og du blir invitert med og så er det i gang da! :)

Zumba, BodyPump, Step, Crossfit, Yoga, det finnes noe for enhver smak! :D

Skrevet

Jeg vet at dette er enkelt å si, men vi må alle slutte å henge vår lykke på andre, vi må fikse det selv. Enkelt i teorien, og vanskelig i praksis. Det finnes ingen mennesker som kan gjøre deg lykkelig, du må dessverre gjøre jobben selv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...