LMJ Skrevet 16. februar 2014 #1 Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg har i blant kjempesterk lukt av urinen. ikke bare på morningen. Noen som vet hva det kan komme av? jeg finner ikke noe mønster nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. februar 2014 #2 Del Skrevet 16. februar 2014 Noe du spiser? Asparges gir jo for eksempel sterk lukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kulu-kulu Skrevet 16. februar 2014 #3 Del Skrevet 16. februar 2014 UVI kanskje? Eller bare veldig konsentrert urin . Noe spesielt du spiser/drikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 16. februar 2014 #4 Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg får sterk lukt av urin hvis jeg er dehydrert og/eller har spist junk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 16. februar 2014 #5 Del Skrevet 16. februar 2014 Det lukter av min urin om jeg spiser lite mat som inneholder en del væske (f.eks om jeg kun spiser brødskiver osv og ikke noe frukt og grønt) eller om jeg drikker lite vann. Jeg har alltid brunt urin om morgenen selv om jeg drikker mye kvelden før og da lukter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå