Krølltopp Skrevet 15. juni 2002 #1 Del Skrevet 15. juni 2002 Tjohei! Vi skal flytte! Og jeg har tenkt å vaske over hele leiligheten sånn at den blir mer "vår egen". I den forbindelse trenger jeg desperat tips om hvordan jeg best får vasket/renset vegg-til-vegg teppene!? Noen som vet om gode teknikker/produkter? Det lukter litt innestengt i leiligheten også: neon som har tips til friske dufter jeg kan sprite opp med? På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. juni 2002 #2 Del Skrevet 15. juni 2002 For å rense vegg-til-vegg tepper så kan jeg bare anbefale å leie en rensemaskin. De er faktisk helt supre og teppet blir som nytt. Jeg hadde et gammelt teppe på gulvet når jeg flyttet inn her. Leide en maskin og teppet (og vannet i maskinen) skiftet farve. I stedet for skittentbrunt teppe så var det faktisk en ganske fin beige farve. For å rense opp i innestengt lukt - så hjelper det når du får vasket leiligheten og teppet. Sett dessuten noen skåler med edikk rundt omkring. Edikk er kjempefint når det gjelder å fjerne lukter, røyklukt etc. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fia Skrevet 22. juni 2002 #3 Del Skrevet 22. juni 2002 hei, det går fint å vaske teppene med salmiakk, hvis teppene er av god kvalitet da :-) men det kan du jo bare sjekke på et hjørne el lign. Da vil også den innestengte lukten forsvinne. Hvis du fremdeles er plaget av lukt, så kjøp eddik og hell oppi noen skåler og sett rundt forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå