Gå til innhold

Skravletråd november og desember 2014

Gjest Squill

Anbefalte innlegg

Bergen her, så det er også litt langt vekke.

Hehe, jaja, alle vi som ikke har fått enda får smøre oss med tålmodighet :)

Kjekt å høre det går så fint med dere som har fått bebisene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venter fortsatt.. er på hyppige kontroller på sykehuset pågrunn av lite fostervann og blir mer og mer utålmodig for hver dag som går. Var på kontroll i dag og skal tilbake allerede på fredag, håper de vil gi meg en dato for igangsetting om ting ikke skjer av seg selv snart. Siden det er lite fostervann vil de mest sannsynlig ikke la meg gå for mange dager over termin, så satser på fødsel i løpet av neste uke. :)

Termin er på mandag.

Godt å høre at dere koser dere med baby dere som har født :) (selv om jeg er misunnelig) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor ca 1,5 time fra Oslo.. Litt i lengste laget det også egentlig.. God ide alikevel :nigo: Her er det 17 dager til termin.. Begynner å vente litt, men ikke utålmodig enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg også født :)

Lille Anabella kom lørdag kl 11:55 :rodmer:

2575 gr og 47 cm.

Fødselen gikk kjemperaskt, 2 timer etter de tok vannet var hun ute.

Må si jeg har vært ekstremt heldig, veldig fint svangerskap med lite plager, rask og grei fødsel og nå en nydelig liten jente som bare så vidt klynker litt når hun vil noe eller er missfornøyd. :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg også født :)

Lille Anabella kom lørdag kl 11:55 :rodmer:

2575 gr og 47 cm.

Fødselen gikk kjemperaskt, 2 timer etter de tok vannet var hun ute.

Må si jeg har vært ekstremt heldig, veldig fint svangerskap med lite plager, rask og grei fødsel og nå en nydelig liten jente som bare så vidt klynker litt når hun vil noe eller er missfornøyd. :babyjente:

Gratulerer så mye :) <3

En uke igjen til termin her, lurer på når noe skjer! <3 Til nå er det bare masse kynnere, nedpress, menssmerter og sex, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natalie kom til verden i går kl 09:59 <3 hun var 3470 g og 51 cm lang, vi e helt forelsket <3

Fikk reise hjem fra klinikken i går ettermiddag, og har kost oss hjemme siden :) :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natalie kom til verden i går kl 09:59 <3 hun var 3470 g og 51 cm lang, vi e helt forelsket <3

Fikk reise hjem fra klinikken i går ettermiddag, og har kost oss hjemme siden :) :) <3

Gratulerer så mye :blomst:

Har du barn fra før? Hvis ikke syns jeg dere er tøff som drar hjem samme dag som du fødte :fnise:

Nyt tiden :rodmer:

Vi vurderte også Natalie som navn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye :blomst:

Har du barn fra før? Hvis ikke syns jeg dere er tøff som drar hjem samme dag som du fødte :fnise:

Nyt tiden :rodmer:

Vi vurderte også Natalie som navn :-)

Takk <3

Nei, vi har ikke barn fra før. Men siden alt gikk fint og det er sånn bra oppfølging av jormor som kommer hjem til deg, så ønsket vi å dra hjem :) Har hatt besøk av jordmor i dag og får besøk igjen i morgen. Da tar de rutine sjekkene her hjemme og kommer med råd og hører hvordan vi har det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...