sommerfuglen1982 Skrevet 17. november 2014 #1001 Del Skrevet 17. november 2014 Gratulerer så mye med Mathea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 17. november 2014 #1002 Del Skrevet 17. november 2014 Gratulerer med lille Mathea!💜 Her er lille B rukket å bli 1,5 uke allerede. Dagene glir over i hverandre og jeg har ikke oversikt over hvilken dag det er. Søvnmangelen tærer på, hormoner i ubalsene og masse barseltårer, men gutten vår er verdens skjønneste uansett💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 18. november 2014 #1003 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Gratulerer med lille Mathea!💜 Her er lille B rukket å bli 1,5 uke allerede. Dagene glir over i hverandre og jeg har ikke oversikt over hvilken dag det er. Søvnmangelen tærer på, hormoner i ubalsene og masse barseltårer, men gutten vår er verdens skjønneste uansett💙 Hos meg var den magiske dagen dag 15. Da begynte barselstårene å roe seg og det ble mer og mer kos og mindre "panikk" :-) Endret 18. november 2014 av Løvsol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleløvetann Skrevet 21. november 2014 #1004 Del Skrevet 21. november 2014 Tusen takk, alle sammen 💕😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 21. november 2014 #1005 Del Skrevet 21. november 2014 I kveld kom han tobsrnsmamma! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohair Skrevet 22. november 2014 #1006 Del Skrevet 22. november 2014 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 22. november 2014 #1007 Del Skrevet 22. november 2014 I kveld kom han tobsrnsmamma! Yeeeih!! Gratulerer så mye ♡ håper alt er bra med mor og barn★ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 22. november 2014 #1008 Del Skrevet 22. november 2014 Gratulerer Mus-Katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 22. november 2014 #1009 Del Skrevet 22. november 2014 hurra, gratulerer Mus-Katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*håper* Skrevet 22. november 2014 #1010 Del Skrevet 22. november 2014 Whii gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 1. desember 2014 #1011 Del Skrevet 1. desember 2014 Har det kommet flere bebiser??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*håper* Skrevet 1. desember 2014 #1012 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg går bare å venter, termin er om 2 uker. Så fremdeles en liten stund igjen (og kan jo bli overtid også), begynner å bli litt utålmodig hehe, vil møte prinsessen snart <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 1. desember 2014 #1013 Del Skrevet 1. desember 2014 Er formen din fin da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*håper* Skrevet 2. desember 2014 #1014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jepp, formen er grei Har egentlig ingen plager, kun halsbrann. Sover jo dårlig, men går fint siden jeg har fri hele tiden nå Prøver å ha mye sex, men tror ikke jeg er moden enda for det har ikke hjulpet til nå, hehe Hvordan går det med dere?<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 2. desember 2014 #1015 Del Skrevet 2. desember 2014 Haha.. jeg blir jelr imponert over dere som klarer å ha mye sex. Vi fikk litt sperre for det jo større jeg ble. Begge to. Men, ting begynte jo å skje ting veldig fort etter vi hadde det etter flere uker uten. Så fortsett å kjøre på ;-) Halsbrannen forsvinner sporenstraks etter at bebisen er ute. Hvertfall gjorde det det her. Det var helt himmelsk :-) Her går det fint. Endelig begynner det å bli veldig koselig å være i permisjon. "Angsten" har sluppet taket, jeg stoler mer på ammingen og produksjonen min og d er veldig stas og bli kjent med dette lille vesenet ♡ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohair Skrevet 2. desember 2014 #1016 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg koser meg også. Er stort sett hjemme om dagen og frem til for et par uker siden har jeg sovet til langt på dag (som er sånn rundt 10 for oss småbarnsforeldre). Lillesøster har stort sett sovet, men begynner å våkne mer og mer, men bare på dagtid. Om natta sover hun mellom måltidene. Deilig. Storebroren var også sånn. Hun er snart ti uker (tre uker korrigert alder) og har allerede rullet seg rundt fra mage til rygg (tre ganger på rappen, første gang vi la henne på gulvet!!). Har fått et par halvskjeve smil og har mer enn doblet seg fra fødselsvekten. Tida flyr!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 2. desember 2014 #1017 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg koser meg også. Er stort sett hjemme om dagen og frem til for et par uker siden har jeg sovet til langt på dag (som er sånn rundt 10 for oss småbarnsforeldre). Lillesøster har stort sett sovet, men begynner å våkne mer og mer, men bare på dagtid. Om natta sover hun mellom måltidene. Deilig. Storebroren var også sånn. Hun er snart ti uker (tre uker korrigert alder) og har allerede rullet seg rundt fra mage til rygg (tre ganger på rappen, første gang vi la henne på gulvet!!). Har fått et par halvskjeve smil og har mer enn doblet seg fra fødselsvekten. Tida flyr!! Godt å lese at frøkna di først nå begynner å våkne mer nå. Jeg har lurt på om vesla mi sover veldig mye. Hun har dager hvor hun nesten bare er våken når hun er sulten eller har vondt i magen. Hun har alltid en våkenperiode på ettermiddag/ kveld. Ho sover mer og lenger på natten allerede. Det er veldig deilig. Er spent på vekten på 6 ukers kontrollen. Hun har jo gått opp 1 kilo siden vi kom hjem fra sykehuset. Men forrige kontroll, hadde hun bare gått opp 40gram. Så da blir jo mor litt bekymret. Og nå har jeg i tillegg hatt tendenser til påbegynnende brystbetennelse med stengte melkeganger. Så produksjonen har gått noe ned. MEN, jeg har overproduksjon normalt, så da kanskje dette bare er vinn vinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 2. desember 2014 #1018 Del Skrevet 2. desember 2014 Er det noen her inne som holder til i nærheten av Oslo? Hadde vært hyggelig med et barselstreff på nyåret kanskje? Da kan vi reise inn til Oslo og være barnevognmafia? Syns vel egentlig å huske fra presentasjonstråden at mange holdt til helt andre steder, men det er jo mulig å lufte ideen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 2. desember 2014 #1019 Del Skrevet 2. desember 2014 For en koselig idé, Løvsol. Skulle gjerne vært med, men jeg bor litt for langt unna Oslo desverre lille B er straks 4 uker og smiiiiler!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 2. desember 2014 #1020 Del Skrevet 2. desember 2014 Stavanger er også litt langt vekke, dessverre! Her venter vi på lille V, ennå er det to uker og en dag igjen til termin, blir spennende å se når hun bestemmer seg for å komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå