Gå til innhold

Skravletråd november og desember 2014

Gjest Squill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med lille Mathea!💜

Her er lille B rukket å bli 1,5 uke allerede. Dagene glir over i hverandre og jeg har ikke oversikt over hvilken dag det er. Søvnmangelen tærer på, hormoner i ubalsene og masse barseltårer, men gutten vår er verdens skjønneste uansett💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lille Mathea!💜

Her er lille B rukket å bli 1,5 uke allerede. Dagene glir over i hverandre og jeg har ikke oversikt over hvilken dag det er. Søvnmangelen tærer på, hormoner i ubalsene og masse barseltårer, men gutten vår er verdens skjønneste uansett💙

Hos meg var den magiske dagen dag 15. Da begynte barselstårene å roe seg og det ble mer og mer kos og mindre "panikk" :-) Endret av Løvsol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg går bare å venter, termin er om 2 uker. Så fremdeles en liten stund igjen (og kan jo bli overtid også), begynner å bli litt utålmodig :) hehe, vil møte prinsessen snart <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, formen er grei :) Har egentlig ingen plager, kun halsbrann. Sover jo dårlig, men går fint siden jeg har fri hele tiden nå :) Prøver å ha mye sex, men tror ikke jeg er moden enda for det har ikke hjulpet til nå, hehe :P

Hvordan går det med dere?<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. jeg blir jelr imponert over dere som klarer å ha mye sex. Vi fikk litt sperre for det jo større jeg ble. Begge to. Men, ting begynte jo å skje ting veldig fort etter vi hadde det etter flere uker uten. Så fortsett å kjøre på ;-)

Halsbrannen forsvinner sporenstraks etter at bebisen er ute. Hvertfall gjorde det det her. Det var helt himmelsk :-)

Her går det fint. Endelig begynner det å bli veldig koselig å være i permisjon. "Angsten" har sluppet taket, jeg stoler mer på ammingen og produksjonen min og d er veldig stas og bli kjent med dette lille vesenet ♡

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg også. :biggrin: Er stort sett hjemme om dagen og frem til for et par uker siden har jeg sovet til langt på dag (som er sånn rundt 10 for oss småbarnsforeldre). Lillesøster har stort sett sovet, men begynner å våkne mer og mer, men bare på dagtid. Om natta sover hun mellom måltidene. Deilig. Storebroren var også sånn. Hun er snart ti uker (tre uker korrigert alder) og har allerede rullet seg rundt fra mage til rygg (tre ganger på rappen, første gang vi la henne på gulvet!!). Har fått et par halvskjeve smil og har mer enn doblet seg fra fødselsvekten. :tommelsmil: Tida flyr!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg koser meg også. :biggrin: Er stort sett hjemme om dagen og frem til for et par uker siden har jeg sovet til langt på dag (som er sånn rundt 10 for oss småbarnsforeldre). Lillesøster har stort sett sovet, men begynner å våkne mer og mer, men bare på dagtid. Om natta sover hun mellom måltidene. Deilig. Storebroren var også sånn. Hun er snart ti uker (tre uker korrigert alder) og har allerede rullet seg rundt fra mage til rygg (tre ganger på rappen, første gang vi la henne på gulvet!!). Har fått et par halvskjeve smil og har mer enn doblet seg fra fødselsvekten. :tommelsmil: Tida flyr!!

Godt å lese at frøkna di først nå begynner å våkne mer nå. Jeg har lurt på om vesla mi sover veldig mye. Hun har dager hvor hun nesten bare er våken når hun er sulten eller har vondt i magen. Hun har alltid en våkenperiode på ettermiddag/ kveld. Ho sover mer og lenger på natten allerede. Det er veldig deilig. Er spent på vekten på 6 ukers kontrollen. Hun har jo gått opp 1 kilo siden vi kom hjem fra sykehuset. Men forrige kontroll, hadde hun bare gått opp 40gram. Så da blir jo mor litt bekymret. Og nå har jeg i tillegg hatt tendenser til påbegynnende brystbetennelse med stengte melkeganger. Så produksjonen har gått noe ned. MEN, jeg har overproduksjon normalt, så da kanskje dette bare er vinn vinn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her inne som holder til i nærheten av Oslo?

Hadde vært hyggelig med et barselstreff på nyåret kanskje? Da kan vi reise inn til Oslo og være barnevognmafia?

Syns vel egentlig å huske fra presentasjonstråden at mange holdt til helt andre steder, men det er jo mulig å lufte ideen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en koselig idé, Løvsol. Skulle gjerne vært med, men jeg bor litt for langt unna Oslo desverre :(

lille B er straks 4 uker og smiiiiler!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavanger er også litt langt vekke, dessverre! Her venter vi på lille V, ennå er det to uker og en dag igjen til termin, blir spennende å se når hun bestemmer seg for å komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...