Mohair Skrevet 18. mai 2014 #241 Del Skrevet 18. mai 2014 Hei forresten Hei Pusilus! Gratulerer med ny graviditet! Hyggelig å se deg her inne. Er noen dager kortere på vei enn deg, 14+4 ifølge UL. Godt å være ferdig med de første 12 ukene! Jeg hørte hjertelyd i uke 12, men gleder meg til å kjenne de første bevegelsene. (Alabama) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohair Skrevet 18. mai 2014 #242 Del Skrevet 18. mai 2014 Tar meg friheten til å endre litt på terminlista. 08. november: studentprøver 10. november: Pusilus 12. november: Mohair 15. november: Løvsol 15. november: Meloni 16. november: mee mee 18. november: Millevanilje 20. november: Stjerna3 24. november: lulus 01. desember: Essie 04. desember: Lilleløvetann 10. desember: My lady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. mai 2014 #243 Del Skrevet 18. mai 2014 Hei Pusilus! Gratulerer med ny graviditet! Hyggelig å se deg her inne. Er noen dager kortere på vei enn deg, 14+4 ifølge UL. Godt å være ferdig med de første 12 ukene! Jeg hørte hjertelyd i uke 12, men gleder meg til å kjenne de første bevegelsene. (Alabama) Næh, så koselig! Du følger da hakk i hæl. Gratulerer så mye. Hvordan har formen vært? Og hvordan er det med dere? Her kunne formen vært bedre, har hatt fire/fem runder med kjempe tette bihuler etter innsetting (de flir litt sammen ), men nå er det bank i bordet en drøy uke siden sist. Har vært kvalm og uvel, men kastet ikke opp før i dag og har brekt meg flere ganger ila dagen. Jeg skal ta kvelden tidlig i alle fall, i håp om at det hjelper med søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 18. mai 2014 #244 Del Skrevet 18. mai 2014 Tar meg friheten til å endre litt på terminlista. Setter du på meg også? Menstermin 20 desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 19. mai 2014 #245 Del Skrevet 19. mai 2014 I dag fikk jeg telefon fra jordmor, de ønsker å flytte UL to uker frem, de tror jeg er 3 uker lenger på vei enn jeg er. Woææ..bare 9 dager til vi skal. Shit! Det blir spennende Tenk om jeg er 17-18 i steden for 14-15 uker på vei. I dag begynte jeg å få vondt i halebenet, har noen av dere vondt i halebenet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 19. mai 2014 #246 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg har også vondt i halebeinet.. Kommer og går litt, men har vært nå 1,5 uke tenker jeg. Er 11 uker på vei. Så spennende om du skulle være såpass langt på vei! Da kan du jo nesten forvente å kjente bevegelser snart. Det er helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 20. mai 2014 #247 Del Skrevet 20. mai 2014 jeg har også vondt i halebeinet, har hatt det fra dag 1 jeg ble gravid. Var hos manuell terapaut for et par uker siden. Da kunne han si at sånn var det bare, ikke noe han fikk lov å hjelpe meg med. Har lest litt om det, og noen skriver at det kan være tegn på bekkenlåsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 20. mai 2014 #248 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Jeg sliter også med halebeinet, men har gjort det et par år allerede. Har slått det et par ganger, så det er nok litt skeivt. jeg går til bowenbehandling (alternativt ift fysio), og hun sa at hun gjerne ville rette opp halebeinet, men det gjør de ikke når man er gravid, så vi måtte vente til ungen var ute Smertene kommer nok av at bekkenet jobber med å gjøre seg klar og utvider seg litt (eller låser seg ja, som du nevner mee mee). Best å begynne med forebyggende behandling for bekkenet nå først som sist, så blir det hvert fall ikke verre utover Jeg er mye bedre etter bare 2 behandlinger, så jeg gir meg ikke Endret 20. mai 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanne88 Skrevet 20. mai 2014 #249 Del Skrevet 20. mai 2014 Akk ja! Jeg slet noe grusomt med bekkenløsning forrige svangerskap ihvertfall. Det var ikke akkurat halebeinet, men strålte ned fra rumpa til beina, slik at jeg ikke klarte å gå til tider. Snu seg i sengen var en jobb også. Kommer nok til å bli rammet hardt denne gangen også. Kjenner det allerede når jeg går til butikken eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 20. mai 2014 #250 Del Skrevet 20. mai 2014 I dag har smerten holdt seg borte igjen. Satser på at det er lille som lager seg plass :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nephthys Skrevet 20. mai 2014 #251 Del Skrevet 20. mai 2014 I dag fikk jeg telefon fra jordmor, de ønsker å flytte UL to uker frem, de tror jeg er 3 uker lenger på vei enn jeg er. Woææ..bare 9 dager til vi skal. Shit! Det blir spennende Tenk om jeg er 17-18 i steden for 14-15 uker på vei. I dag begynte jeg å få vondt i halebenet, har noen av dere vondt i halebenet? Nesten litt merkelig at du skulle spørre om det for den 18.mai fikk jeg det for første gang og hatt det de siste dagene! Trodde ikke det hadde noe med graviditeten å gjøre! Nå ser jeg jo at det er flere som er så heldige her.... Er bare i uke 11, så rart at man skal få vondt der?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 20. mai 2014 #252 Del Skrevet 20. mai 2014 Nesten litt merkelig at du skulle spørre om det for den 18.mai fikk jeg det for første gang og hatt det de siste dagene! Trodde ikke det hadde noe med graviditeten å gjøre! Nå ser jeg jo at det er flere som er så heldige her.... Er bare i uke 11, så rart at man skal få vondt der?? Det er fordi når man er gravid så er det et hormon som utskilles som gjør at vi blir litt "lausere" i ledda Kan skje veldig tidlig, uke 5-6 osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohair Skrevet 20. mai 2014 #253 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Prøver å få det til uten den dumme bakgrunnsfargen... Endret 20. mai 2014 av Mohair Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nephthys Skrevet 20. mai 2014 #254 Del Skrevet 20. mai 2014 Jeg har visst ikke kommet med på listen? Foreløpig termin beregnet til 17. desember.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohair Skrevet 20. mai 2014 #255 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) 02. november: Squill 08. november: studentprøver 10. november: Pusilus 12. november: Mohair 15. november: Løvsol 15. november: Meloni 16. november: mee mee 18. november: Millevanilje 20. november: Stjerna3 24. november: lulus 01. desember: Essie 04. desember: Lilleløvetann 10. desember: My lady 17. desember: Nephthys 19. desember: Johanne88 20. desember: Sommerfuglen1982 Nå er det bare å kopiere videre når noen vil oppdatere lista. Endret 20. mai 2014 av Mohair Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanne88 Skrevet 20. mai 2014 #256 Del Skrevet 20. mai 2014 Også meg som er 19.des:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohair Skrevet 20. mai 2014 #257 Del Skrevet 20. mai 2014 Næh, så koselig! Du følger da hakk i hæl. Gratulerer så mye. Hvordan har formen vært? Og hvordan er det med dere? Her kunne formen vært bedre, har hatt fire/fem runder med kjempe tette bihuler etter innsetting (de flir litt sammen ), men nå er det bank i bordet en drøy uke siden sist. Har vært kvalm og uvel, men kastet ikke opp før i dag og har brekt meg flere ganger ila dagen. Jeg skal ta kvelden tidlig i alle fall, i håp om at det hjelper med søvn. Formen er fin. Var litt kvalm i noen uker, men ellers kjenner jeg lite til at jeg er gravid. Bare at kynnerne begynner å kjennes bra. Men heldigvis ikke plagsomt mye. Uff, det blir vel litt mer hormoner og bivirkinger for deg med IVF. Kjipt med kvalme altså, føler veldig med alle som sliter med det. Så fint at det gikk forholdsvis raskt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 20. mai 2014 #258 Del Skrevet 20. mai 2014 I kveld kom det litt tilbake, men jeg har sittet veldig mye i dag. Jeg må prøve å bli flinkere til å bevege meg enda mer. I morgen har jeg time med PT. Skal prøve å få meg litt bevegelse hver dag. Trener dere mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 20. mai 2014 #259 Del Skrevet 20. mai 2014 Trener ikke en dritt... 😱 aldri vært noe flink på den fronten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanne88 Skrevet 21. mai 2014 #260 Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg holder på å manne meg opp til trening Trente hver dag før påskeferien. Ikke hardtrening, men kanskje 15 min 2-3 ganger om dagen. Regelen var at jeg i allefall skulle være i bevegelse hver dag. Brukte en 15 minutters treningsvideo fra youtube som funket som bare det. Men når vi reiste på påskeferie fikk jeg ikke trent en shit...så nå har jeg akkurat begynt å få i mag den maten jeg skal ha i meg og prøver sakte men sikkert å trene igjen. Kjenner det er en omstilling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå