Gå til innhold

Er denne stor nok ?

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop
Skrevet

Penisen min er ganske liten uerigrert, men i stiv tilstand er den 15cm lang og 10-11 cm tykk. Vil dere si den er liten, stor, passelig? Kjæresten min sier den er stor men jeg er missfornøyd selv...

Anonymous poster hash: 1a5b7...d00

perfekt
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor bryr folk seg så mye om omkrets? :O det har jeg aldri tenkt over..

Skrevet

hvorfor bryr folk seg så mye om omkrets? :O det har jeg aldri tenkt over..

Hva vil du ha i dåsa di? En banan eller blyant?

Nå er jeg mann men hadde nok foretrukket en banan.. ;)

Skrevet

LoooL

Min er 18 lang og 15 i omkrets. Målte den i går bare for å dobbelsjekke.

Anonymous poster hash: 849f0...b84

Kan du ikke forskjellen på bredde og omkrets?

Anonymous poster hash: 4b2d1...5d4

Gjest Blubberella
Skrevet

du må ikke høre på kg damene de sier alltid ja det er personlgheten som teller, resten av mannen yada yada prat. det finnes penisforum for akkurat dette. det er 2 måter du kan få større penis på:

enten operasjon som er dyrt og ikke alltid vellykket eller treningsmetoder.

sjekk her http://www.pegym.com/forums/

http://www.mattersofsize.com/forum/

Nei må selvfølgelig heller høre på hetero menn som er opphengt i suspekte metoder for å forstørre penis!

Hvis dama synes 15 cm er for lite er det dama som er ubrukelig, ikke penisen.

• Liker 1
Skrevet

Hva vil du ha i dåsa di? En banan eller blyant?

Nå er jeg mann men hadde nok foretrukket en banan.. ;)

hahahahaha jeg tror neppe det er noen som har eg blyant. men om det var noen som hadde det og jeg hadde likt personen som person (som er det viktigste for meg) så hadde vi nok funnet ut av det på mange vis! :) finnes mange hjelpemidler.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei må selvfølgelig heller høre på hetero menn som er opphengt i suspekte metoder for å forstørre penis!

Hvis dama synes 15 cm er for lite er det dama som er ubrukelig, ikke penisen.

omkrets teller en del, ikke bare lengden. de treningstipsene er ikke suspekt. hjelper på ereksjon, utholdenhet og størrelse. penisoperasjon er en risiko som alle andre operasjoner. du uttaler deg om ting du ikke har noe greie på.

Endret av pinkytalks
Gjest Blubberella
Skrevet

du uttaler deg om ting du ikke har noe greie på.

Du sier jo selv det er en risiko, ergo er det faktisk litt suspekt.

Når det gjelder hvor mye omkrets teller tror jeg at jeg har ganske god greie på det, men mulig du er mer erfaren enn meg på hvordan det føles å bli penetrert av diverse størrelser.

Skrevet

Du sier jo selv det er en risiko, ergo er det faktisk litt suspekt.

Når det gjelder hvor mye omkrets teller tror jeg at jeg har ganske god greie på det, men mulig du er mer erfaren enn meg på hvordan det føles å bli penetrert av diverse størrelser.

du vrir og vender på alt jeg skriver. første svaret ditt er jeg en hetero mann opphengt i penisstørrelser, og i det siste svaret ditt antar du at jeg er homofil. både du og trådstarter burde lese litt på sidene jeg postet tidligere. de penisforumene er langt større enn kvinneguiden.

basert på svarene dine virker det som du har liten greie på det du snakker om og velger heller å ty til personangrep.

Gjest Blubberella
Skrevet (endret)

du vrir og vender på alt jeg skriver. første svaret ditt er jeg en hetero mann opphengt i penisstørrelser, og i det siste svaret ditt antar du at jeg er homofil. både du og trådstarter burde lese litt på sidene jeg postet tidligere. de penisforumene er langt større enn kvinneguiden.

basert på svarene dine virker det som du har liten greie på det du snakker om og velger heller å ty til personangrep.

Nei jeg skrev overhodet ikke at du er opphengt i penisstørrelser. Les på nytt, for her er det du som vrir og vender på ting. Jeg skrev heller ikke at du er hetero. Du sa at menn med komplekser for størrelsen sin ikke skulle høre på damer fordi de lyver, og da skrev jeg (ironisk) at det da var bedre å lytte til heterofile menn med suspekte råd. Heterofile menn som en gruppe, ikke deg som person.

Og jeg er heller ikke så snever at jeg tror det bare er homofile som liker å bli penetrert nå og da, så jeg antar ikke at du er homofil. Egentlig er det meg revnende likegyldig om du er hetero, homofil, bi eller hva som helst. Poenget er at damer flest har ganske god peiling på hva som funker eller ikke i forhold til omkrets og lengde på peniser, så jeg synes det er merkelig å avskrive svar fra damer som løgn og begynne å dra frem ymse metoder for penisforstørrelse i en tråd om helt normale peniser.

Mulig penisforumene er større enn KG, men det er faktisk ikke alltid størrelsen som teller. Verken på peniser eller penisforum.

Endret av Blubberella
Skrevet

Kan du ikke forskjellen på bredde og omkrets?

Sry var så mye snakk om omkrets. Så feil :)

I stand corrected:)

Skrevet

Sry var så mye snakk om omkrets. Så feil :)

I stand corrected:)

er vel lett å bli forvirret :fnise:

Skrevet (endret)

Nei jeg skrev overhodet ikke at du er opphengt i penisstørrelser. Les på nytt, for her er det du som vrir og vender på ting. Jeg skrev heller ikke at du er hetero. Du sa at menn med komplekser for størrelsen sin ikke skulle høre på damer fordi de lyver, og da skrev jeg (ironisk) at det da var bedre å lytte til heterofile menn med suspekte råd. Heterofile menn som en gruppe, ikke deg som person.

Og jeg er heller ikke så snever at jeg tror det bare er homofile som liker å bli penetrert nå og da, så jeg antar ikke at du er homofil. Egentlig er det meg revnende likegyldig om du er hetero, homofil, bi eller hva som helst. Poenget er at damer flest har ganske god peiling på hva som funker eller ikke i forhold til omkrets og lengde på peniser, så jeg synes det er merkelig å avskrive svar fra damer som løgn og begynne å dra frem ymse metoder for penisforstørrelse i en tråd om helt normale peniser.

Mulig penisforumene er større enn KG, men det er faktisk ikke alltid størrelsen som teller. Verken på peniser eller penisforumer.

ikke avskrive damer som løgn. hør på damen din hva hun føler og tenker. lest endel av kg damenes svar som jeg skrev som lyver for svarene er ofte er, personlighet, utseende etc er viktigst. når spørsmålet er:: er denne bra nok? det er direkte spørsmål. samme som om jeg var dame og er ''vaginaen min bra nok''? penisforumene er dedikert til penis og kvinneguiden til mye annet. han sier sjøl at han er misfornøyd og nettstedene under hjelper kanskje :kul:

http://www.mattersofsize.com/forum/

http://www.pegym.com/forums/

Endret av pinkytalks
Skrevet

Hvis den fungerer for deg og din partner så er den vel stor nok?

Forresten ganske morsomt å måle penis....en selskapslek

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...