Gå til innhold

Er denne stor nok ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Penisen min er ganske liten uerigrert, men i stiv tilstand er den 15cm lang og 10-11 cm tykk. Vil dere si den er liten, stor, passelig? Kjæresten min sier den er stor men jeg er missfornøyd selv...

Anonymous poster hash: 1a5b7...d00
Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres da helt grei ut.

Anonymous poster hash: 4b2d1...5d4
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Min er heller ikke så stor når den er slapp..Erigert er den 19 cm lang og 14 cm tykk...Kunne vært morsomt å høre hva dere synes...? hehe

Endret av volvo22
Skrevet

Ser ikke noen grunn til å kaste bort energi på å være misfornøyd når kjæresten sier den er bra nok.

Skrevet

Jeg elsker det at samboers penis varierer så sykt mye !

Anonymous poster hash: 0fa19...407
Skrevet

Min er heller ikke så stor når den er slapp..Erigert er den 19 cm lang og 14 cm tykk...Kunne vært morsomt å høre hva dere synes...? hehe

nam ;-)

Anonymous poster hash: db8ff...6ab

Skrevet

nam ;-)

Anonymous poster hash: db8ff...6ab

Hehe,takk :)

Skrevet

normal

Anonymous poster hash: d7b8f...d68

Gjest Coolaid
Skrevet

...og husk å fortelle jentene om bilen deres også.......

Gjest Awzm me
Skrevet

Hvorfor bryr du deg om hva andre tilfeldige mennesker på nett tenker så lenge kjæresten din synes den er mer enn bra nok?

• Liker 7
Gjest solstråle99
Skrevet

Det er et kjent dilemma at gutter vil ha den større, mens jenter er fornøyd.

Men tro meg! Som jente syns jeg personlig jo større penisen er jo verre blir det. Det er bare vondt og ubehagelig om den er større, om hun sier den er bra nok så er den det!

Spørsmålet er vel heller om du vil den skal være passelig for henne eller hvordan du føler deg med deg selv? På seksualfronten er den ihvertfall mer enn god nok, men nå vet ikke jeg hva dere gutter selv mener er idealet.

Skrevet

Takk for alle oppmuntrende svar. Jeg var bare mest nysgjerrig. 5 jenter til nå har ikke klagd men føler selv den er liten til tider..

Skrevet

Haha, dette er tråden med fiskehistorier. Den er sååååstor. Så ovderdriver dem.

• Liker 1
Skrevet

Ikke for å høres super blond ut, men hvordan måler dere tykkelse? 14cm er jo veldig bredt..

Anonymous poster hash: 1cd46...b77
Skrevet

Penisen min er ganske liten uerigrert, men i stiv tilstand er den 15cm lang og 10-11 cm tykk. Vil dere si den er liten, stor, passelig? Kjæresten min sier den er stor men jeg er missfornøyd selv...

du må ikke høre på kg damene de sier alltid ja det er personlgheten som teller, resten av mannen yada yada prat. det finnes penisforum for akkurat dette. det er 2 måter du kan få større penis på:

enten operasjon som er dyrt og ikke alltid vellykket eller treningsmetoder.

sjekk her http://www.pegym.com/forums/

http://www.mattersofsize.com/forum/

Skrevet

Ikke for å høres super blond ut, men hvordan måler dere tykkelse? 14cm er jo veldig bredt..

Jeg bruker målebånd.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Målebånd rundt burde jo fikse den biffen/pikken ;)

Alternativt en tråd eller annet ikke elastisk materiale som så kan legges på en linjal eller tommestokk og leses av.

Så til TS; Helt gjennomsnitt, - og gjennomsnitt er grovt undervurdert !

Endret av Lille-pus
Skrevet

ta målebånd eller tråd rundt midten av penis så har du omkretsen.

Skrevet

Ingen har en 14 bred en, det er nok lengden. Tipper en presser målebåndet litt ekstra i det mye ved siden av og vinner en 4-5 cm på det, ikke hør på dem når de kommer med noe de vil imponere dere med. :humpe:

Skrevet

da har vi lik størrelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...