Gå til innhold

i need a friend :3

WubWub

Anbefalte innlegg

er på utkikk etter noen chatte venner men vet ikke hvor jeg skal lete?

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Whitestripes

Jeg er ikke så bevandret i chattesider, men chat.no er det vel noe som heter? Ellers så kan det vel hende du kan få kontakt med noen på PM her inne. Husker deg som en koselig og oppegående type, fra tidligere innlegg av deg. Ikke kjekt å føle seg ensom, så jeg håper du får kontakt med noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo opprettet denne tråden ,så du kan f.eks skrive litt om deg selv og håpe at noen her tar kontakt.

Bare å sende en PM hvis du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Du kan snakke med meg :P

Ser at du er gutt, og da er kanskje ikke chat.no så veldig bra, for en tid tilbake så var jeg der ofte, og fikk høre av andre mannfolk at det var vanskelig å snakke "vanlig der".

Ellers har du interpals.net. Der kan du lage deg profil og snakke med folk fra hele verden. Egentlig ment for å lære andre språk, men går fint an å bare chatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så bevandret i chattesider, men chat.no er det vel noe som heter? Ellers så kan det vel hende du kan få kontakt med noen på PM her inne. Husker deg som en koselig og oppegående type, fra tidligere innlegg av deg. Ikke kjekt å føle seg ensom, så jeg håper du får kontakt med noen :)

Awww så fine ord ;) *smile fra øre til øre* Takk takk! *bukke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan snakke med meg :P

Ser at du er gutt, og da er kanskje ikke chat.no så veldig bra, for en tid tilbake så var jeg der ofte, og fikk høre av andre mannfolk at det var vanskelig å snakke "vanlig der".

Ellers har du interpals.net. Der kan du lage deg profil og snakke med folk fra hele verden. Egentlig ment for å lære andre språk, men går fint an å bare chatte.

Så koselig tilbud, det kan jeg ikke takke nei til ! :danse:

Gutt ja, mulig ung mann er en litt bedre beskrivelse ;)

Chat.no var jeg på for en stund tilbake, hadde ikke noe spesielt gode erfaringer under oppholdene. Ikke det at jeg legger lista så høyt men det var nok litt som du også har hørt fra andre menn at det var litt vansklig å få til noen alrighte dialoger der :)

Skal ta en titt på interpals.net. Takk for tipset ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei folkens. Ønsker å bli kjent med flere folk jeg og.Er ei jente på 23 år og kommer fra Vestlandet. Men bor og jobber i oslo.Jeg liker å shoppe, feste, gå på kino, være med venner, osv :) håper på at noen tar kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Så koselig tilbud, det kan jeg ikke takke nei til ! :danse:

Gutt ja, mulig ung mann er en litt bedre beskrivelse ;)

Chat.no var jeg på for en stund tilbake, hadde ikke noe spesielt gode erfaringer under oppholdene. Ikke det at jeg legger lista så høyt men det var nok litt som du også har hørt fra andre menn at det var litt vansklig å få til noen alrighte dialoger der :)

Skal ta en titt på interpals.net. Takk for tipset ! :)

Hehe, ja beklager. Ung mann er kanskje mer rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også svært tilbøyelig for å bli kjent med nye mennesker - så bare ta kontakt om du skulle få lyst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...