Gå til innhold

Gutter på Tinder..

Fremhevede innlegg

Gjest Lincoln
Skrevet

Flere som bruker den som "date-app" også da. Har i hvert fall flere venninner som plukker dater der på samme måte som via andre datekanaler (som f.eks. via nettsider).

Date = sex

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn jeg ser det, så er ikke de fineste jentene forholdsmateriale... Uten at jeg skal ha det som en regel. Viktig å ikke dømme noen for utseendet :-P.

Det gjør meg faktisk mer reservert og forsiktig om hun er sykt fin. De fineste er gjerne de jeg har hatt mest pes med :-P.

Dummeste jeg har hørt. Som om du går på date med en sykt fin jente og tenker at du bare vil ha sex. Det tror du ikke på selv engang.

Kanskje du blir mer reservert og forsiktig, men det er fordi du har mer å tape dersom det faktisk skulle vise seg å være noe bra der. Dessuten henger ikke personlighet og utseende sammen hånd-i-hånd. Trodde du var en voksen mann? Men det der høres bare helt korka ut.

• Liker 1
Skrevet

Date = sex

Har hørt om de som bruker det til å hooke opp med folk på byn i de sene nattetimer (sex), og jeg har hørt om de sm chatter en stund og begynner å date over tid (og ja, det fører nok til sex med tiden - men ikke nødvendigvis, og i hvert fall ikke BARE sex). Det er jo en forskjell.

Skrevet

Ja de fleste gutter på nettdating er enten rare eller ute etter sex... Kanskje 10% er ute etter forhold eller bli kjent, helt patetisk. Men bare vær forsiktig med hvem du går ut med! Du burde snakke masse med han før su møter dem.

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet (endret)

Dummeste jeg har hørt. Som om du går på date med en sykt fin jente og tenker at du bare vil ha sex. Det tror du ikke på selv engang.

Kanskje du blir mer reservert og forsiktig, men det er fordi du har mer å tape dersom det faktisk skulle vise seg å være noe bra der. Dessuten henger ikke personlighet og utseende sammen hånd-i-hånd. Trodde du var en voksen mann? Men det der høres bare helt korka ut.

Jeg har tenkt litt på dette og du har faktisk helt rett i det der.

Det er mulig jeg blander dårlige erfaringer med hva som er fakta her.

Jeg tror heller hovedpoenget mitt er at jeg har blitt mer reservert mot å involvere meg. Både for hennes skyld (min samvittighet, egentlig) og for min egen del så jeg slipper å bruke lang tid på å rydde opp i meg selv etter et slikt forsøk.

Beklager den teite kommentaren :-P

Endret av Svampebob1
Gjest Lincoln
Skrevet

Ja de fleste gutter på nettdating er enten rare eller ute etter sex... Kanskje 10% er ute etter forhold eller bli kjent, helt patetisk. Men bare vær forsiktig med hvem du går ut med! Du burde snakke masse med han før su møter dem.

Men så er jo jenter ute etter akkurat det samme så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...