Gå til innhold

Gutter på Tinder..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hey :) Lastet ned Tinder av ren nysgjerrighet i dag tidlig, og nå har jeg hele 34 matches? :klo: Vil absolutt ikke si jeg er attraktiv, har utenlandsk navn i tillegg som nok skremmer mange gutter, har aldri vært på en ordentlig date med en gutt i virkeligheten , i en alder av 18..

Gutter, liker dere alle jentene som kommer over? Bare 6 av de jeg matchet med har tatt kontakt.

Anonymous poster hash: ba8eb...4ae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok bare det er en fordel å være eksotisk.

Anonymous poster hash: a8f1c...3d4
  • Liker 1
Skrevet

Kjære deg,lær deg nå at gutter liker ikke alle jenter de kommer over,men de vil gjerne ha sex med alle jenter de kommer over. De tar kontakt i håp om fitte.

• Liker 9
Skrevet

Kjære deg,lær deg nå at gutter liker ikke alle jenter de kommer over,men de vil gjerne ha sex med alle jenter de kommer over. De tar kontakt i håp om fitte.

Og du var jo et sjarmerende eksemplar.

• Liker 8
Skrevet

Og du var jo et sjarmerende eksemplar. Anonymous poster hash: a8f1c...3d4

Ok.

Men ikke kom her og lag innlegg om at du traff en gutt,hadde sex og nå svarer han ikke på meldingene dine....

Og etter at det har skjedd 10-15ganger så ikke kom å lag en tråd om at alle gutter er playere som bare er ute etter en ting.....

• Liker 5
Skrevet

Hvordan er markedet på Tinder? Får man like mange matcher uansett hvor i verden man bor, kan man liksom velge "rekkevidden" for appen selv? ...at man vil se bilder av folk selv om de bor f.eks. i Oslo.

Anonymous poster hash: b3412...257
  • Liker 1
Skrevet

tinder er jo en sex app. OMG 34 MATCHER!!! JEG FØLER MEG SPESIELL!!!! de vil ha sex med meg, yeeee, virkelig en selvtillitsboost!! yeeeee

Anonymous poster hash: 7d0b9...618
  • Liker 6
Skrevet (endret)

tinder er jo en sex app. OMG 34 MATCHER!!! JEG FØLER MEG SPESIELL!!!! de vil ha sex med meg, yeeee, virkelig en selvtillitsboost!! yeeeee

Anonymous poster hash: 7d0b9...618

Flere som bruker den som "date-app" også da. Har i hvert fall flere venninner som plukker dater der på samme måte som via andre datekanaler (som f.eks. via nettsider).

Nå har jeg ikke sjekket det ut selv, men jeg tror man kan sile ut de minst seriøse ganske rask, på samme måte som man kan det på internett. Trikset er vel å ha antennene ute, og være tydelig på hva man er ute etter selv.

Endret av Ferny
Skrevet

tinder er jo en sex app. OMG 34 MATCHER!!! JEG FØLER MEG SPESIELL!!!! de vil ha sex med meg, yeeee, virkelig en selvtillitsboost!! yeeeee Anonymous poster hash: 7d0b9...618

Ikke sant....wohooo 34 stk vil putte pikken sin i meg!!!!!!!!

• Liker 1
Gjest Nordavind
Skrevet (endret)

Ikke sant....wohooo 34 stk vil putte pikken sin i meg!!!!!!!!

..

Endret av Nordavind
Skrevet

TS, ikke bry deg om kjerringene. Selv om noen av guttene er ute etter sex, er det helt sikkert noen som er interessert i å bli kjent.

• Liker 3
Skrevet

..nå er det også ikke absolutt alle gutter/menn som er på tinder kun for sexens skyld. Ca 50% kanskje?

Så....dating uten forventninger om sex?nja....20%;-)

• Liker 2
Gjest Nordavind
Skrevet

..ok, 30% da ;)

Skrevet

..ok, 30% da ;)

Greit,jeg gir deg de 10% ekstra.:)

Skrevet

Kommer sikkert helt an på jenten de matcher med. Spørsmålet er jo om hun er fin/bra nok. En jente som er interessant nok, er han villig til å bli kjent med. De andre jentene er greie til sex. Sånn er det jo uansett arena (Tinder, byen, nettet, skolen osv.).

• Liker 2
Skrevet

99 % av både kvinner og menn som dater har vel forventning om at det skal bli sex ut av det på et tidspunkt.

• Liker 2
Gjest Nordavind
Skrevet

Greit,jeg gir deg de 10% ekstra.:)

Takk, snilt av deg ;) nå føler jeg at jeg kjemper for ordentlige gutters sak. Forhandler om prosentpoeng og greier.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Hey :) Lastet ned Tinder av ren nysgjerrighet i dag tidlig, og nå har jeg hele 34 matches? :klo: Vil absolutt ikke si jeg er attraktiv, har utenlandsk navn i tillegg som nok skremmer mange gutter, har aldri vært på en ordentlig date med en gutt i virkeligheten , i en alder av 18..

Gutter, liker dere alle jentene som kommer over? Bare 6 av de jeg matchet med har tatt kontakt.

Anonymous poster hash: ba8eb...4ae

Det er veldig lett å bare trykke liker på halvparten av jentene man ser der inne. Man vet jo ikke før man har møtt jenta... Er jo veldig lite informasjon der inne å basere seg på, så hvorfor være kresen på noen man ikke vet noenting om?

Men nå har det seg slik at jeg sikkert har trykka liker på 200 der og så har jeg skrevet med 2 stykker.. Og jeg har ikke møtt noen. Det var før jeg slettet meg og ga faen. Nettgreiene fører aldri til noe for min del, så ser ikke vitsen lenger.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Kommer sikkert helt an på jenten de matcher med. Spørsmålet er jo om hun er fin/bra nok. En jente som er interessant nok, er han villig til å bli kjent med. De andre jentene er greie til sex. Sånn er det jo uansett arena (Tinder, byen, nettet, skolen osv.).

Sånn jeg ser det, så er ikke de fineste jentene forholdsmateriale... Uten at jeg skal ha det som en regel. Viktig å ikke dømme noen for utseendet :-P.

Det gjør meg faktisk mer reservert og forsiktig om hun er sykt fin. De fineste er gjerne de jeg har hatt mest pes med :-P.

Skrevet

Det neste bør være at man graderer hvor godt man liker noen. Man vil jo ikke være bare en av de 50 % som mannen trykker "liker" på.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...