Nettinettet Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #21 Skrevet 14. februar 2014 I dag blir en helt vanlig fredag, ikke noe mer. Det Valentine-tullet er bare noe handelsstanden har funnet på for at folk bruke mer penger enn vanlig. Det er ikke for noe annet. Jeg hadde et møte i byen i sted og vi satt på cafe. Rundt oss satt det så mange smilende mennesker som fortalte at de hadde fått et hjerte via mms, eller blomst til frokost, eller et søtt kort. Ja, handelstaden pusher på, men det er alikevell koselig å se så mange mennesker være litt ekstra glad bare fordi man får et ekstra push til å gi en kjærlighetserklæring en gang i året. Tenk på alle de som i dag har anledning til å si det de ikke tør si?? Det er herligt det!! :D
Nettinettet Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #22 Skrevet 14. februar 2014 Happy Valentines Day! Har aldri pleid å feire, og skal det heller ikke i dag. Men hei, hvor glad jeg er! Jeg er singel, men forelsket, og har fått verdens søteste hilsener fra gutten Aaah, jeg dør av lykke!! Anonymous poster hash: 4f24e...697 Nyyyyyt!! :D
Nettinettet Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #23 Skrevet 14. februar 2014 Bryr meg ikke veldig om Valentine's, men har datet en amerikaner og skal innromme at jeg haaper jeg faar en hilsen i det minste naar han har staatt opp (for tidlig der borte). Ellers er jeg litt hungover og har ikke sovet mye, ikke beste start paa dagen. Men liker positiviteten din Nettinettet Anonymous poster hash: 01ee9...e70 Bare ikke bli slik som 90% av kvinnene blir, å tenke at han ikke er interessert hvis du ikke får noe! hehe God bedring og kos deg i kveld uansett hva du gjør
Nettinettet Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #24 Skrevet 14. februar 2014 Jeg og to venninner skal kooooose oss og lage middag i kveld Hvorfor stresse selv om man er singel... Åh så deilig! Det er det vi pleier å gjøre også, men i år får de klare seg selv.. hehe
Nettinettet Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #25 Skrevet 14. februar 2014 Happy valentines day! Den skal tilbringes med min sønn og niese, blir kino og ut og spise sushi. Så hjem og kose oss med film. Så blir en skikkelig kose dag, med de jeg er glad i. En skikkelig herlige Valentines day synes jeg!! :D Kos dere!
Doge Skrevet 14. februar 2014 #26 Skrevet 14. februar 2014 Such luv! Very romance Amaze Such valentine excite Much luv2u wow So <3 2
sjonkelrolf Skrevet 14. februar 2014 #27 Skrevet 14. februar 2014 Jaja, neste år kommer Valentine på en lørdag. En utmerket anledning til å ta en skikkelig heidundrandes fest og drikke seg snydens.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #28 Skrevet 14. februar 2014 Kopierer rett og slett Facebook statusen fra den ene siden min i dag: "Hvem sier at du ikke kan feire dagen i dag selv om du er Singel? Kjærlighetserklæringer til deg selv er de viktigste du kan gi, og de som betyr aller mest for din egen velvære. Selv skal jeg starte dagen med YOGA på SATS og bruke resten av dagen til å nyte de gode tingene livet har å by på! Livet er for kort til å fokusere på det man ikke har og bruke energi på de negative følelsene vi skaper i oss. Fokuser på alt som er bra og se fremover! Fremtiden er din, det er du som bestemmer hvordan den skal være! Elsk deg selv!" Å, du er en av dem som klistrer slike klissete banaliteter på facebookveggen din. Jeg vet knapt noe mer patetisk og irriterende. Hadde det enda vært et bilde og en tekst man produserte selv, så hadde det vært ok, men de der som går rundt omkring som "alle" poster, scroller man kjapt forbi. Eventuelt skjuler fra veggen. Men for all del, ha en fin fredag! Anonymous poster hash: 5e7cf...5bd 2
Nettinettet Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #29 Skrevet 14. februar 2014 (endret) Å, du er en av dem som klistrer slike klissete banaliteter på facebookveggen din. Jeg vet knapt noe mer patetisk og irriterende. Hadde det enda vært et bilde og en tekst man produserte selv, så hadde det vært ok, men de der som går rundt omkring som "alle" poster, scroller man kjapt forbi. Eventuelt skjuler fra veggen. Men for all del, ha en fin fredag! Anonymous poster hash: 5e7cf...5bd hehe.. flaks for meg at denne er egenprodusert da.. og heller ikke postet på veggen min, men i facebook gruppen min, der folk velger å følge meg nettopp forde de liker disse tingene jeg lager og linkene jeg deler.. Endret 14. februar 2014 av Nettinettet 2
Nettinettet Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #30 Skrevet 14. februar 2014 Jaja, neste år kommer Valentine på en lørdag. En utmerket anledning til å ta en skikkelig heidundrandes fest og drikke seg snydens. Hver dag er en anledning til fest!! :D 1
sjonkelrolf Skrevet 14. februar 2014 #32 Skrevet 14. februar 2014 (endret) Hver dag er en anledning til fest!! :D Poenget er at rølpefyll på Valentine er det stikk motsatte av hva man liksom skal bruke dagen til. Akkurat som å røyke som en skorstein på verdens røykfrie dag. Eller å sørge for å slå på mest mulig lys og bruke mest mulig strøm under Earth Hour. Hehe. Endret 14. februar 2014 av sjonkelrolf
Nettinettet Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #33 Skrevet 14. februar 2014 Poenget er at rølpefyll på Valentine er det stikk motsatte av hva man liksom skal bruke dagen til. Akkurat som å røyke som en skorstein på verdens røykfrie dag. Eller å sørge for å slå på mest mulig lys og bruke mest mulig strøm under Earth Hour. Hehe. Nei.. å sende hat kort til de du hater eller fortelle alle stygge ting om dem er det motsatte av hva dagen egentlig skal brukes til.. trur det er rimelig mange som havner på rølpefylla på date i dag.. hehe
Nettinettet Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #34 Skrevet 14. februar 2014 Skal spise middag med mamma jeg Så koselig for dere begge
sjonkelrolf Skrevet 14. februar 2014 #35 Skrevet 14. februar 2014 Nei.. å sende hat kort til de du hater eller fortelle alle stygge ting om dem er det motsatte av hva dagen egentlig skal brukes til.. trur det er rimelig mange som havner på rølpefylla på date i dag.. hehe Nå tenkte jeg mer på hvor "romantisk" stemning man lager når man er ape dritings... Men for min del er/blir det jobbing, og bare det.
Nettinettet Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #36 Skrevet 15. februar 2014 Jeg fikk valentinshilsen fra eksen min... Tydeligvis er ikke den nye dama så spennende likevell..
Cordelia Skrevet 15. februar 2014 #37 Skrevet 15. februar 2014 (endret) En helt vanlig behagelig fredagskveld i sofaen. Synes det blir litt for mye av det gode rett og slett, selv om jeg har opplevd enda verre i utlandet. Tar heller med meg kjærligheten ut i hverdagen til de nærmeste. Det er da man trenger det mest. Men for all del. Happy Valentines til de som liker det! Endret 15. februar 2014 av Cordelia
Sophie-Ann Skrevet 15. februar 2014 #38 Skrevet 15. februar 2014 (endret) Tydeligvis er ikke den nye dama så spennende likevell.. Gud vet, den fyren er ikke helt i vater... Endret 15. februar 2014 av Sophie-Ann
Nettinettet Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #39 Skrevet 15. februar 2014 Gud vet, den fyren er ikke helt i vater... Bekreftelse for at det som gjorde veldig vondt, var bra at skjedde egentlig Godt du ble kvitt han!
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #40 Skrevet 15. februar 2014 Bare ikke bli slik som 90% av kvinnene blir, å tenke at han ikke er interessert hvis du ikke får noe! hehe God bedring og kos deg i kveld uansett hva du gjør Nå var ikke dette svaret til meg. Men jeg har det motsatte problemet, jeg fikk en melding av han jeg på holder på. Men jeg klarer ikke å tillate meg til å tro at meldingen var noe mer enn å være hyggelig. Jeg ble kjempeglad, misforstå meg rett. Men betyr en melding på denne dagen noe mer enn å ikke få en melding? Anonymous poster hash: a35b9...0ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå