Nettinettet Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 (endret) Kopierer rett og slett Facebook statusen fra den ene siden min i dag: "Hvem sier at du ikke kan feire dagen i dag selv om du er Singel? Kjærlighetserklæringer til deg selv er de viktigste du kan gi, og de som betyr aller mest for din egen velvære. Selv skal jeg starte dagen med YOGA på SATS og bruke resten av dagen til å nyte de gode tingene livet har å by på! Livet er for kort til å fokusere på det man ikke har og bruke energi på de negative følelsene vi skaper i oss. Fokuser på alt som er bra og se fremover! Fremtiden er din, det er du som bestemmer hvordan den skal være! Elsk deg selv!" Endret 14. februar 2014 av Nettinettet 5
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Heldige du som har hele dagen fri og kan bruke den som du vil da. Jeg er fast på kontoret fram til 16-17 og hadde egentlig kjøpt billett til konsert i Drammen i kveld, men tviler jeg orker å dra (bor i Oslo). Blir nok en vanlig fredagskveld inne med film og serier med rødvin på sia. Tillegg er jeg støl fra trening og har vondt her og der. Anonymous poster hash: ae26c...b02
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Valentines day er en dag som alle andre, syns det er viktig å vise at man elsker seg selv og andre alle andre dager i året også, ikke bare denne dagen som en eller annen fant ut var en fin dag å tjene penger på Så her blir det hyggelig fredagskos med samboeren, på lik linje med andre fredager. Men er absolutt enig med deg TS, man kan da selvfølgelig feire seg selv i dag selv om man ikke har en partner...for hvordan kan man elske andre om man ikke elsker seg selv? Ha en flott dag alle sammen, om dere feirer eller ikke Anonymous poster hash: 9f362...a46
Nettinettet Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2014 Heldige du som har hele dagen fri og kan bruke den som du vil da. Jeg er fast på kontoret fram til 16-17 og hadde egentlig kjøpt billett til konsert i Drammen i kveld, men tviler jeg orker å dra (bor i Oslo). Blir nok en vanlig fredagskveld inne med film og serier med rødvin på sia. Tillegg er jeg støl fra trening og har vondt her og der. Anonymous poster hash: ae26c...b02 Fri? Det har jeg ikke hatt siden 1998! hehe Men jeg er så heldig at jeg har en jobb som jeg selv bestemmer over og dermed kan jeg trene for å få mental avlastning når det måtte passe meg. Du har billetter til konsert i dag og så vurderer du å droppe det?? Nei kom deg på konsert, det er en mening med at du har den billetten! Drammen er en vakker by med vakre mennesker! Happy Valentines day! <3
Nettinettet Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2014 Valentines day er en dag som alle andre, syns det er viktig å vise at man elsker seg selv og andre alle andre dager i året også, ikke bare denne dagen som en eller annen fant ut var en fin dag å tjene penger på Så her blir det hyggelig fredagskos med samboeren, på lik linje med andre fredager. Men er absolutt enig med deg TS, man kan da selvfølgelig feire seg selv i dag selv om man ikke har en partner...for hvordan kan man elske andre om man ikke elsker seg selv? Ha en flott dag alle sammen, om dere feirer eller ikke Anonymous poster hash: 9f362...a46 Alle dager er dager som alle andre, men vi trenger å legge vekt på enkelte ting ved å markere disse! Vi har dager hvor vi er mer bevisst på kreft, dager hvor vi feirer at vi er født, dager hvor vi feirer landet vårt, i dag feirer vi kjærligheten. Bevisstgjøring rundt det å elske seg selv og menneskene rundt seg, og glede hverandre er viktig synes jeg! Happy Valentines day! <3
OppNedPåAlt Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 (endret) Jeg er enda litt småsyk, skal ta en tur med bikkja før jeg skal ha kveldsvakt på jobb. Kommer til å være helt skutt ikveld. Helt i orden det Og folkens, nyt livet, elsk dere selv, og ikke bare på valentinsdagen, men HVER DAG :D Endret 14. februar 2014 av OppNedPåAlt 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #7 Skrevet 14. februar 2014 Fri? Det har jeg ikke hatt siden 1998! hehe Men jeg er så heldig at jeg har en jobb som jeg selv bestemmer over og dermed kan jeg trene for å få mental avlastning når det måtte passe meg. Du har billetter til konsert i dag og så vurderer du å droppe det?? Nei kom deg på konsert, det er en mening med at du har den billetten! Drammen er en vakker by med vakre mennesker! Happy Valentines day! <3 Nei takk, er for deppa til å gjøre noe som helst i dag. Har en bunke med ting foran meg jeg må gjøre i dag, men har bare ikke arbeidslyst. Du kan gjerne få billetten min hvis du vil. Anonymous poster hash: ae26c...b02
Stueloff Skrevet 14. februar 2014 #8 Skrevet 14. februar 2014 Jeg vet ikke hva dagen har å bringe, men det er sikkert noe fint. Om ikke annet så blir det nok en helt vanlig fredag 1
Nettinettet Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 14. februar 2014 Jeg er enda litt småsyk, skal ta en tur med bikkja før jeg skal ha kveldsvakt på jobb. Kommer til å være helt skutt ikveld. Helt i orden det Og folkens, nyt livet, elsk dere selv, og ikke bare på valentinsdagen, men HVER DAG :D God bedring og nydelig innstilling du har!! Me like!! 1
sjonkelrolf Skrevet 14. februar 2014 #10 Skrevet 14. februar 2014 I dag blir en helt vanlig fredag, ikke noe mer. Det Valentine-tullet er bare noe handelsstanden har funnet på for at folk bruke mer penger enn vanlig. Det er ikke for noe annet.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #11 Skrevet 14. februar 2014 herregud..finnes det noe mer patetisk enn valentines dag? greit nok, jeg er singel men jeg trenger ikke ene fast dag i året på å "elske" meg selv. det prøver jeg å gjøre daglig, hele året igjennom Anonymous poster hash: 0ea26...d7f
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2014 #12 Skrevet 14. februar 2014 Valentinesdagen er jo bare teit, presse folk til å være romantiske, det går bare ikke det. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #13 Skrevet 14. februar 2014 Bryr meg ikke veldig om Valentine's, men har datet en amerikaner og skal innromme at jeg haaper jeg faar en hilsen i det minste naar han har staatt opp (for tidlig der borte). Ellers er jeg litt hungover og har ikke sovet mye, ikke beste start paa dagen. Men liker positiviteten din Nettinettet Anonymous poster hash: 01ee9...e70 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #14 Skrevet 14. februar 2014 Happy Valentines Day! Har aldri pleid å feire, og skal det heller ikke i dag. Men hei, hvor glad jeg er! Jeg er singel, men forelsket, og har fått verdens søteste hilsener fra gutten Aaah, jeg dør av lykke!! Anonymous poster hash: 4f24e...697 3
Nuttery Skrevet 14. februar 2014 #15 Skrevet 14. februar 2014 Jeg og to venninner skal kooooose oss og lage middag i kveld Hvorfor stresse selv om man er singel...
Ferny Skrevet 14. februar 2014 #17 Skrevet 14. februar 2014 Happy Valentines Day! Har aldri pleid å feire, og skal det heller ikke i dag. Men hei, hvor glad jeg er! Jeg er singel, men forelsket, og har fått verdens søteste hilsener fra gutten Aaah, jeg dør av lykke!! Anonymous poster hash: 4f24e...697 ÅÅå så heldig du er! Er jo ekstra stas å få en hilsen dersom man ikke er sammen med noen (og da nesten forventer det, eller blir skuffet hvis ikke).
Sophie-Ann Skrevet 14. februar 2014 #18 Skrevet 14. februar 2014 (endret) Jeg fikk valentinshilsen fra eksen min... Endret 14. februar 2014 av Sophie-Ann 2
momo Skrevet 14. februar 2014 #19 Skrevet 14. februar 2014 Happy valentines day! Den skal tilbringes med min sønn og niese, blir kino og ut og spise sushi. Så hjem og kose oss med film. Så blir en skikkelig kose dag, med de jeg er glad i. 2
Nettinettet Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #20 Skrevet 14. februar 2014 Jeg vet ikke hva dagen har å bringe, men det er sikkert noe fint. Om ikke annet så blir det nok en helt vanlig fredag Jeg liker faktisk helt vanlige fredager og for min del blir den ikke så veldig annerledes denne heller! Annet enn at jeg har gitt litt ekstra oppmerksomhet til noen av de single venninnene mine og jobbet litt ekstra med folk som skal på date. Fredager er digg uansett synes jeg. Man kan slappe av hjemme med film og snop, gå ut å ta et glass med noen venner, gå på kino, lese en god bok.. u name it! Herligt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå