Steinar40 Skrevet 17. februar 2014 #21 Skrevet 17. februar 2014 Jeg skjønner at du ikke er kjempeinteressert i ballett selv, så dette er ikke sikkert du vet, men det er ikke slik at enhver by har et eget ballettkompani som jevnlig setter opp forestillinger. Jeg har bodd her i snart fire år og elsker dans men ennå ikke vært på en klassisk ballett fordi det rett og slett ikke er mye av det her. Er ikke alltid det hjelper med interesse, det må også være et tilbud. Er det virkelig så umulig å tro på at menn kan ha forskjellige interesser at du automatisk antar at han gir feil inntrykk av hva han liker og ikke for å imøtekomme meg? Anonymous poster hash: e8835...ed3 Selvfølgelig er det ikke umulig, men det er uvanlig at mannfolk liker ballett. Men det vil du jo merke etterhvert. Ingen klarer å late som de er interessert i noe de egentlig ikke er interessert i over tid.
Nettinettet Skrevet 18. februar 2014 #22 Skrevet 18. februar 2014 Han er veldig god Jeg er bare litt redd for at den kommentaren om prioritering kunne betydd at han prioriterer meg som en venn Noen ganger hadde det vært fint å kunne lese tanker, hehe. Tålmodig skal jeg være, jeg tror han her kan være verdt å vente på hvis jeg får ham til slutt Anonymous poster hash: e8835...ed3 Det som jeg sier nå, sier jeg ca 40 ganger om dagen til forskjellige kvinner og menn: -Slutt å prøv å finne ut av hva den andre mener med det han/hun sier. Slutt å analyser. Ikke tenkt negativt om det som skjer, men vær realistisk. Handlinger foran ord. TTT er ikke lenger ting tar tid det er Ting TRENGER tid! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå