Gå til innhold

Hår på armene!

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg barberer. Er ikke mindre stress det enn å barbere under armene akkurat. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gjør noen ting, jeg har barbert siden sjette klassen, og vokset siden slutten av tiende, jeg skulle bare så inderlig ønske jeg kunne få tilbake mine helt naturlie, uberørte, glatte tynne hår. Jeg hadde ganske mørke, men ikke sånne stubber jeg får nå. Kan hende du vil angre om det skjer. Anonymous poster hash: 73929...880

Hei ! Vet ikke om du har kombinert Voksing og vandring men etter min erfaring med Voksing blir hårene mykere . Hvis du barberer så ødelegger du hårveksten det må du ikke finne på å gjøre . Men alle reagerer forskjellig men det er vist utallige ganger at Voksing i jevne perioder reduserer hårveksten . Mine er myke som "dun" har aldri vurdert barbering, men når man går i sjette forstår jeg at man prøver alt . Men igjen hvis du har vokset deg siden tiende uten å barbere deg i det hele tatt er det forståelig at du angrer . Men om du har barbere innimellom er det normalt med stubber .

Anonymous poster hash: a0b2b...5ca

Skrevet

Barbering*! Haha vandring uff

Anonymous poster hash: a0b2b...5ca

Skrevet

Nå skal jeg ikke late som om jeg er noen skjønnhetsguru eller noe sånt altså, men jeg er i lignende situasjon, og har begynt å vokse armene mine. Jeg vil anbefale voksing, da resultatet i seg selv er veldig bra og man får fjernet alle hårene helt - i motseting til barbering man av og til kan ende opp med å bomme på et par hår/ikke få de med helt. Og i tillegg, kan man vente en god stund mellom hver gang det gjøres, da det tar mye lengre tid før det vokser ut igjen. Nå er ikke jeg sååå nøye på det, og jeg bryr meg ikke om jeg har litt hår på armene nå og da, så jeg vokser egentlig bare når jeg har tid eller når jeg har lyst. I tillegg, med voksing, vil vel hårene en vakker dag bare slutte å komme tilbake. Eller iallefall reduseres en god del (med mindre jeg tar helt feil nå?) og det er jo et kjempestort pluss.

Så jeg vil ikke anbefale å barbere de. Det kommer sikkert ann på hvor ofte du da orker å barbere, og jeg skal ærlig innrømme at jeg aldri har barbert armene mine selv, men når de hårene vokser ut igjen (som vanligvis er i løpet av et døgn eller litt mer - eller enda raskere for meg, på leggene mine) så kan man kjenne hårstubbene! Kan ikke tenke meg en verre situasjon enn om kjæresten min eller noen andre kanskje tar tak i armen min også kjenner de hårstubber nedover hele armen... Som en manns skjeggstubber. Bleh. :/ I tillegg, om man ser bort ifra den "grove" skjeggstubb-følelsen, så vil jo hårene få en helt annen fasong - som kan gjøre at de virker tykkere enn de var før du barberte de, da de blir skjært tvers over. (I motsetning til voksing da hele greia nappes ut, og det må vokse tilbake på naturlig vis.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...