Gå til innhold

Hår på armene!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter fryktelig med at jeg får så mye hår på armene :( Di er jo selvfølgelig lyse, men jeg ser dem, og det er irriterende.. Liker ikke å gå i t-shorter og sånt, for jeg føler folk ser det..

Er det flere her som sliter med det, og hva gjøre dere for å fjerne?


Anonymous poster hash: 59845...936



Anonymous poster hash: 59845...936
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har hår på armene:)

Hos meg så synes de ekstra godt om sommeren når jeg blir brun og hårene lysner….

Skrevet

Jeg har det, jeg brukte å barbere det bort i flere år, men nå GIDDER jeg ikke, og det er så befriende at du aner ikke! :) Mine hår er mørke, men jeg greier fint å overse dem.

Kanskje voksing hadde vært noe? Da holder jo hårene seg borte i opptil 3-4 uker. Kan lett gjøres hjemme, laserbehandling passer nok ikke, siden hårene dine er lyse. Laseren tar visstnok ikke hårene om de er for lyse.

  • Liker 1
Skrevet

Som nevnt, ALLE har hår på armene, ingen legger merke til det(med mindre det er folk som fikserer på sånne ubetydelige ting). Legger du spesielt merke til folks armhår? Og når du gjør det så tenker du vel ikke vonde tanker om den personen som har det?

  • Liker 3
Gjest FrkAnna
Skrevet

Har ein del lyse hår ja, men visast best om sommaren når eg er brun. Veit det er nåken som barberer der, men iløpet av 1-2 dagar, så er det masse korte hårstubbar, og det er mykje verre :/ stikkete! Mulig det går an å minske hårveksten med laser, kanskje? Beste er nok å bare la det vere, men om du vil punge ut masse pengar, og det hjelper på sjølvfølelsen, så kan jo laser vere nåke å vurdere.

Skrevet

Har selv mye hår på armene, og synes de viser ekstra mye nå på vinteren, da hårene er mørke og huden er lys. Orker ikke fjerne dem, det ser jeg for meg hadde bare blitt styr. Har etterhvert blitt vant til dem, og andre får mene hva de vil :)



Anonymous poster hash: c146a...b34
Skrevet

Jeg synes det er litt fint om sommeren jeg… sommerbrune armer med gyldne småhår:)

Skrevet

TS her. Dette er ikke småhår, men lange hårstrå over hele armen :(

Vil problemet bli verre om jeg vokser det?



Anonymous poster hash: 59845...936
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg sliter fryktelig med at jeg får så mye hår på armene :( Di er jo selvfølgelig lyse, men jeg ser dem, og det er irriterende.. Liker ikke å gå i t-shorter og sånt, for jeg føler folk ser det..

Er det flere her som sliter med det, og hva gjøre dere for å fjerne?

Anonymous poster hash: 59845...936

Anonymous poster hash: 59845...936

Jeg har til og med noen hår på de nederste fingerleddene også, jeg. Grøss og gru Jeg ser dem når jeg holder hendene opp mot lyset. Jeg tør nesten ikke håndhilse på folk, for jeg føler de synes det er ekkelt.

Gjest Lolita8
Skrevet

Jeg har til og med noen hår på de nederste fingerleddene også, jeg. Grøss og gru Jeg ser dem når jeg holder hendene opp mot lyset. Jeg tør nesten ikke håndhilse på folk, for jeg føler de synes det er ekkelt.

Så koselig av deg å gjøre narr av trådstarter.... Selv om du ikke har noe problem med det, så kan det være plagsomt for andre!

Jeg har også hår på armene, ts. Ikke så fryktelig mye, men før var jeg litt flau over det. Det gikk over dog, bryr meg ikke så hardt nå :-) Du kan alltids vokse hårene, men jeg vet ikke hvordan det blir!

  • Liker 2
Skrevet

Så koselig av deg å gjøre narr av trådstarter.... Selv om du ikke har noe problem med det, så kan det være plagsomt for andre!

Jeg har også hår på armene, ts. Ikke så fryktelig mye, men før var jeg litt flau over det. Det gikk over dog, bryr meg ikke så hardt nå :-) Du kan alltids vokse hårene, men jeg vet ikke hvordan det blir!

Arabella gjør jo ikke narr av Ts?? Hun skriver bare hvordan hun har det..

  • Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

TS her. Dette er ikke småhår, men lange hårstrå over hele armen :(

Vil problemet bli verre om jeg vokser det?

Anonymous poster hash: 59845...936

Har du spurt noen direkte om de legger merke til håret og i tilfelle reflekterer noe særlig over det? Pleier du å legge spesielt merke til om folk har hår her og der? Hvis det er noen trøst, kan jeg fortelle deg at du er selv din verste kritiker :).

Endret av Arabella
Gjest Lolita8
Skrevet

Arabella gjør jo ikke narr av Ts?? Hun skriver bare hvordan hun har det..

Vel, i så tilfelle så beklager jeg. :-) Men jeg fikk ihvertfall mye ironi og sarkasme ut av det hele.

  • Liker 1
Skrevet

Ts her!Jeg ble og litt lei meg av kommentaren til arabella..

Og nei men om det er noen som ikke legger merke til det, så er di blind, og det mener jeg...! Husker det ble nevnt på ungdomsskolen, så det vises ihvertfall.. Og nei, jeg legger ikke merke til det på andre, men uansett så ville jeg følt meg bedre om jeg fikk det bort!



Anonymous poster hash: 59845...936
  • Liker 1
Skrevet

Barber. Holder å gjøre det i dusjen en gang i uka, du trenger ikke skum og sånt. Tar deg 20 sekunder.



Anonymous poster hash: 649db...e92
Skrevet

Jeg har mørke, tykke, lange og krøllete hår på armene, føttene, tærne og fingrene. Mange har kommentert at jeg har mer hår enn menn. Jeg har klippet, barbert, vokser og epilert, men det gror jo tilbake på noen timer/få dager. Har gitt opp.

Anonymous poster hash: 9cbd1...f4a

Skrevet

Du kan vokse Ts, tar litt tid før det vokser ut igjen, og håret blir mykt når det vokser ut. Ville ikke begynt å barbere i tilfelle det blir sorte stubber som vokser ut.. Evt du kan epilere. Kjøp ei god epileringsmaskin:)

  • Liker 1
Skrevet

Ikke gjør noen ting, jeg har barbert siden sjette klassen, og vokset siden slutten av tiende, jeg skulle bare så inderlig ønske jeg kunne få tilbake mine helt naturlie, uberørte, glatte tynne hår. Jeg hadde ganske mørke, men ikke sånne stubber jeg får nå.

Kan hende du vil angre om det skjer.



Anonymous poster hash: 73929...880
Skrevet

Anbefaler epilator! Synes det ser rart ut med helt glatte armer, epilatoren tar bare litt hår av gangen så det blir ikke helt glatt hvis du bare går over et par ganger, og hvis du holder den litt fra armen, så tar den lengden.



Anonymous poster hash: bfd1d...982
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde masse hår på armene å er utenlandsk så de var svarte. Har vokset meg jevnlig i 10 år å nå er veksten redusert med 60 % . Jeg skulle ønske mine var lyse slik som deg TS for det syns veldig lite . Mine var umulig å overse. Men de siste 40 % skal jeg fjerne med laser også en mulighet, men dyrt. Men for min del er det verdt det ! :)

Anonymous poster hash: a0b2b...5ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...