missdior Skrevet 1. juli 2014 #81 Del Skrevet 1. juli 2014 Gutt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 1. juli 2014 #82 Del Skrevet 1. juli 2014 Så koooooselig !! Skjønner at det begynner å bli tungt. Slet med bekkenet selv, så vet hvordan du har det. Det går uansett suuuperfort til du er ferdig nå Når er termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 1. juli 2014 #83 Del Skrevet 1. juli 2014 Gutt!!! Så koooooselig !! Skjønner at det begynner å bli tungt. Slet med bekkenet selv, så vet hvordan du har det. Det går uansett suuuperfort til du er ferdig nå Når er termin? 13.09 er termin De siste par ukene har gått kjempefort! er jo bare 10 uker igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. juli 2014 #84 Del Skrevet 1. juli 2014 Guttebaby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. juli 2014 #85 Del Skrevet 1. juli 2014 Åh, så stas med en gutt i magen! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 19. juli 2014 #86 Del Skrevet 19. juli 2014 Hvordan går det her? Bare 8 uker til termin jo!?! Skal si tiden har gått fort! Eller føler du det annerledes kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 19. juli 2014 #87 Del Skrevet 19. juli 2014 Her går det bare bra! Er noe lei dog har begynt å få en del plager, men det skal jeg heller tåle de siste ukene tida går både fort og seint på samme tid. ble litt stressa i dag når jeg fant ut hvor mye som gjenstår å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 20. juli 2014 #88 Del Skrevet 20. juli 2014 Er det mye som gjenstår? Mye viktig dere mangler eller? Er magen stor? Du må gjerne poste et magebilde altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 20. juli 2014 #89 Del Skrevet 20. juli 2014 Å kjøpe mangler vi bare småting som vi ikke trenger med engang, så det stresser vi ikke med. Men senga er ikke ferdig malt, 90 % er ikke vaska og så er det litt oppussing som gjenstår men satser på å komme i mål nå som vi har ferie Magen føles stor, men er mer brei enn den stikker ut får se om jeg legger ut bilde etterhvert, kjenner jeg ikke er helt komfortabel med gravidkroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 20. juli 2014 #90 Del Skrevet 20. juli 2014 Skjønner.. Men du har jo fortsatt litt tid igjen da Og ikke er det krise om du ikke kommer i mål med alt heller Har dere planer for ferien da, bortsett ifra å ordne til babyen? Skal ikke tvinge deg til å legge ut bilde altså Ikke alle som liker gravidkroppen og det er selvsagt helt ok! God kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 6. august 2014 #91 Del Skrevet 6. august 2014 Har helt glemt å svare! Vi har ingen planer for ferien annet enn å slappe av --- Jeg begynner å bli rimelig lei av å være gravid. Har hatt flere uker med maserier... så nå er jeg helt utslitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. august 2014 #92 Del Skrevet 6. august 2014 Nå er du jo snart i mål TENK det! Husker jeg syns det var såå trist da du var på tidlig UL første gangen du var gravid, og nå har du snart babyen din . Er dere i mål med alt av innkjøpt osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 6. august 2014 #93 Del Skrevet 6. august 2014 Nå er du jo snart i mål TENK det! Husker jeg syns det var såå trist da du var på tidlig UL første gangen du var gravid, og nå har du snart babyen din . Er dere i mål med alt av innkjøpt osv? Det føles som flere år siden jeg mistet, det er helt fjernt. Tenk at jeg har vært gravid i hele 2014 så langt Snart i mål, og jeg klarer fremdeles ikke helt å se det for meg. Det er så... rart! Hmm, Ja vi er vel så godt som i mål. I allefall med det vi må ha til han kommer. Resten tar vi etterhvert som vi ser om vi har behov for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 6. august 2014 #94 Del Skrevet 6. august 2014 Du har noe absolutt fantastisk i vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. august 2014 #95 Del Skrevet 7. august 2014 Veldig greit å ha litt å pusle med etter at babyen er ute og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 28. august 2014 #96 Del Skrevet 28. august 2014 Hvordan går det her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. september 2014 #97 Del Skrevet 12. september 2014 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 10. oktober 2014 #98 Del Skrevet 10. oktober 2014 Nå må det vel ha blitt baby her?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 10. oktober 2014 #99 Del Skrevet 10. oktober 2014 Her har det blitt baby han er akkurat en mnd i dag og vi koser oss! Det har vært tungt og en stor omveltning, men absolutt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 10. oktober 2014 #100 Del Skrevet 10. oktober 2014 Gratulerer masse masse!! Det er en stor omveltning å få barn. Godt å høre at dere koser dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå