Gå til innhold

Amilies graviditetsdagbok


Gjest Oubliette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koooooselig :babygutt: !! :strix:

Skjønner at det begynner å bli tungt. Slet med bekkenet selv, så vet hvordan du har det. Det går uansett suuuperfort til du er ferdig nå :nigo:

Når er termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Gutt!!! :strix:

:strix:

Så koooooselig :babygutt: !! :strix:

Skjønner at det begynner å bli tungt. Slet med bekkenet selv, så vet hvordan du har det. Det går uansett suuuperfort til du er ferdig nå :nigo:

Når er termin?

13.09 er termin :) De siste par ukene har gått kjempefort! er jo bare 10 uker igjen :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan går det her? Bare 8 uker til termin jo!?! :hakeslepp: Skal si tiden har gått fort! Eller føler du det annerledes kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Oubliette

Her går det bare bra! Er noe lei dog :ler: har begynt å få en del plager, men det skal jeg heller tåle de siste ukene :) tida går både fort og seint på samme tid. ble litt stressa i dag når jeg fant ut hvor mye som gjenstår å gjøre :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mye som gjenstår? Mye viktig dere mangler eller? Er magen stor?:) Du må gjerne poste et magebilde altså :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Å kjøpe mangler vi bare småting som vi ikke trenger med engang, så det stresser vi ikke med. Men senga er ikke ferdig malt, 90 % er ikke vaska og så er det litt oppussing som gjenstår :daane: men satser på å komme i mål nå som vi har ferie :)

Magen føles stor, men er mer brei enn den stikker ut :ler: får se om jeg legger ut bilde etterhvert, kjenner jeg ikke er helt komfortabel med gravidkroppen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner.. Men du har jo fortsatt litt tid igjen da :)

Og ikke er det krise om du ikke kommer i mål med alt heller :)

Har dere planer for ferien da, bortsett ifra å ordne til babyen?

Skal ikke tvinge deg til å legge ut bilde altså :fnise: Ikke alle som liker gravidkroppen og det er selvsagt helt ok! God kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Oubliette

Har helt glemt å svare! :daane: Vi har ingen planer for ferien annet enn å slappe av :)

---

Jeg begynner å bli rimelig lei av å være gravid. Har hatt flere uker med maserier... så nå er jeg helt utslitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du jo snart i mål :strix: TENK det! Husker jeg syns det var såå trist da du var på tidlig UL første gangen du var gravid, og nå har du snart babyen din :hjerte: . Er dere i mål med alt av innkjøpt osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Nå er du jo snart i mål :strix: TENK det! Husker jeg syns det var såå trist da du var på tidlig UL første gangen du var gravid, og nå har du snart babyen din :hjerte: . Er dere i mål med alt av innkjøpt osv?

Det føles som flere år siden jeg mistet, det er helt fjernt. Tenk at jeg har vært gravid i hele 2014 så langt :ler: Snart i mål, og jeg klarer fremdeles ikke helt å se det for meg. Det er så... rart! :daane:

Hmm, Ja vi er vel så godt som i mål. I allefall med det vi må ha til han kommer. Resten tar vi etterhvert som vi ser om vi har behov for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...
Gjest Oubliette

Her har det blitt baby :rodmer: han er akkurat en mnd i dag og vi koser oss! Det har vært tungt og en stor omveltning, men absolutt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...