ara Skrevet 24. februar 2014 #21 Del Skrevet 24. februar 2014 Hurra for de magiske 12!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. februar 2014 #22 Del Skrevet 24. februar 2014 Hurra for 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbært Skrevet 24. februar 2014 #23 Del Skrevet 24. februar 2014 Gratulerer med 12 uker Åssen er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 24. februar 2014 #24 Del Skrevet 24. februar 2014 Takk, dere! Formen er fin, litt trøtt og støl i magen. Ellers ingen plager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 28. februar 2014 #25 Del Skrevet 28. februar 2014 Hurra for baby i magen og straks 13 uker, jeg følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 2. mars 2014 #26 Del Skrevet 2. mars 2014 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 3. mars 2014 #27 Del Skrevet 3. mars 2014 Uke 13 og andre trimester! Ligger i senga å ser på Oscarutdelingen. Spørsom jeg får med meg hele, sliter med å holde øynene oppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 3. mars 2014 #28 Del Skrevet 3. mars 2014 13 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. mars 2014 #29 Del Skrevet 3. mars 2014 Så fort tiden har gått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. mars 2014 #30 Del Skrevet 3. mars 2014 Gratulerer med 13 uker! Så deilig å være over i 2. trimester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 4. mars 2014 #31 Del Skrevet 4. mars 2014 Her vil jeg følge med Noen uker foran meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 4. mars 2014 #32 Del Skrevet 4. mars 2014 Velkommen! Håper denne uka går fort! Reiser på en liten ferie og besøker familie fra i morgen til søndag og på mandag er det jordmortime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 10. mars 2014 #33 Del Skrevet 10. mars 2014 14 uker! Fikk høre hjertelyden i dag Blir spennede å se på UL om 4 uker. Jordmor sa det hørtes ut som jentelyd, men det er jo ingen garanti. Blir litt oftere kontroll, ca 2 kontroller i mnd fra og med neste mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 10. mars 2014 #34 Del Skrevet 10. mars 2014 Så fantastisk 14 uker alt? Jeg synes tiden går fort!! Hvordan er formen? Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 10. mars 2014 #35 Del Skrevet 10. mars 2014 14 uker! Fikk høre hjertelyden i dag Blir spennede å se på UL om 4 uker. Jordmor sa det hørtes ut som jentelyd, men det er jo ingen garanti. Blir litt oftere kontroll, ca 2 kontroller i mnd fra og med neste mnd Dette går jo fooort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 10. mars 2014 #36 Del Skrevet 10. mars 2014 Så fantastisk 14 uker alt? Jeg synes tiden går fort!! Hvordan er formen? Hatt en fin helg? Ja, disse ukene har gått fort! Formen er super, men litt ekstra følsom for tida av en eller anna grunn Helgen var fin, men slitsom.. Har hjulpet litt familie å flytte Hvordan har din helg vært? Dette går jo fooort! Ja! Nå går det veldig fort! Bare 4 uker til OUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 17. mars 2014 #37 Del Skrevet 17. mars 2014 Skal si ukene flyr her inne :D blir spennende å se om det er jente da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 19. mars 2014 #38 Del Skrevet 19. mars 2014 Noen dager går tida fort, andre dager snegler den seg av gårde Føler meg lite gravid som alltid. Vekta har ikke rørt seg, ingen antydning til mage.. de eneste symptomene jeg har er noen få kviser og litt mer følsom. Kjenner en liten hard kul helt nederst på magen da, så det er jo noe og det er jo bare litt over en uke siden jeg hørte hjertelyden. Og jordmor kunne kjenne kanten ganske høyt oppe så jeg er jo gravid, jeg bare merker ikke noe særlig til det. Burde vel bare være glad for at jeg bærer langt inne, magen blir visst fort tung og slitsom 3 uker til OUL Vurderer å kjøpe bilstete i dag. En lokal butikk har kjempetilbud på maxi cosi med isofixbase 2300kr.. Men er det litt tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbært Skrevet 19. mars 2014 #39 Del Skrevet 19. mars 2014 Gøy at tiden går! Vil dere vite kjønnet på OUL? Og du er nok gravid i aller høyeste grad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 19. mars 2014 #40 Del Skrevet 19. mars 2014 Ja, det skal vi! Gleder oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå