Pbrina Skrevet 25. mai 2004 #1 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg bodde på et Formel 1-hotel (Formule 1) i Toulouse ifjor, og det var faktisk ikke så ekkelt som jeg trodde med felles dusj og toalett på gangen (de vasket faktisk seg selv etter at man hadde vært der). Det jeg lurer på, er om man kan forventes seg nøyaktig likt av alle andre slike Formel 1-hoteller rundtomkring, eller kan de variere i standard fra sted til sted og land til land? (Til opplysning: Det kostet 29,5 Euro pr. rom som man kunne bo opp til 3 pers. på. En dobbeltseng, en etasjeseng, vask, skap og et speil på rommet, sengeklær og håndklær inkludert og rommet ble ryddet/vasket over hver dag.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 25. mai 2004 #2 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg trodde ihvertfall at alle i utgangspunktet var ganske så like. Du kan jo ta en titt her http://www.hotelformule1.com/formule1/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pbrina Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg tror jeg også, men jeg er ute etter å vite Takk for linken i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica_ Skrevet 26. mai 2004 #4 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg bodde på et utenfor Paris ei natt. Genialt! Betalte rett over 20 EURO. Prisene varierer bittelitt etter beliggenhet tror jeg. Vi var på en "transportetappe" og kom fram ved midnatt og skulle sove og ta en dusj før vi kjørte videre sørover. Rommet du bodde på høres ut til å være helt likt det vi bodde på. I brosjyren jeg fant der var bilde av et rom som var akkurat likt det vi bodde på. Så jeg tror de er like overalt. Var du lenge i Toulouse? Fin by ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2004 #5 Del Skrevet 26. mai 2004 Var der nede og spilte paintballturnering, men det ble dessverre ikke tid til særlig sightseeing :/ I år skal vi derimot prøve å få noen dager ekstra, så man får sett seg litt rundt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pbrina uinnlogga Skrevet 26. mai 2004 #6 Del Skrevet 26. mai 2004 Gjest = Pbrina uinnlogga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 27. mai 2004 #7 Del Skrevet 27. mai 2004 Har bodd på hotellet i Gøteborg, og var veldig positivt overrasket! :-) Kostet kr. 250,- pr. natt for et dobbeltrom, og det var utrolig rent og pent der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå