Gå til innhold

Fokus på feil mann :/

Fremhevede innlegg

Skrevet

Singel og hjerteknust. Prøver å glemme egoisten som jeg har laget mange gode minner med, og heller fokusere på den gode og snille som er rett foran meg.

HOW? :)

Anonymous poster hash: 866b0...494
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fokuser på den gode, snille mannen som er rett foran deg :)

Skrevet
:P skjønner akkurat hva du mener. Ta på skylapper!!
Skrevet

Singel og hjerteknust. Prøver å glemme egoisten som jeg har laget mange gode minner med, og heller fokusere på den gode og snille som er rett foran meg.

Lag gode minner med den snille og gode, slik at du ikke lenger tenker på de fine tingene du hadde med han andre, men setter pris på de fine tingene du har med han her..

• Liker 1
Gjest Ironically me
Skrevet

Er det tenning, eller ikke tenning?

(Kanskje du trenger noen år til med den egoistiske, for å innse med hele deg?)

Skrevet

Hvorfor er den første en egoist da?

Hva slags følelser har du for den gode og snille?

Og har du ikke kanskje et lite behov for pause frem til dette ikke lengre virker så vanskelig ;)?

Skrevet

Hvorfor er den første en egoist da?

Hva slags følelser har du for den gode og snille?

Og har du ikke kanskje et lite behov for pause frem til dette ikke lengre virker så vanskelig ;)?

En pause kan være bra, hvis den benyttes til å analysere seg selv og finne ut av de spørsmålene du stiller. Er egoisten egentlig egoist, eller er TS for krevende? Er egentlig den snille så vanskelig å falle for, eller er det bare det at TS egentlig ikke synes hun selv fortjener en bra fyr?

Det er MANGE faktorer som spiller inn når det kommer til hvorfor vi føler det som vi gjør,

Skrevet

En pause kan være bra, hvis den benyttes til å analysere seg selv og finne ut av de spørsmålene du stiller. Er egoisten egentlig egoist, eller er TS for krevende? Er egentlig den snille så vanskelig å falle for, eller er det bare det at TS egentlig ikke synes hun selv fortjener en bra fyr?

Det er MANGE faktorer som spiller inn når det kommer til hvorfor vi føler det som vi gjør,

Jaha...? Dette ble vel et litt god- dag- mann- økseskaft- svar, siden jeg heller ikke har påstått noe annet, eller sagt noe om akkurat det siste.

Går ut fra at TS forsto hva jeg mente :). At en tenke/ analysepause hvis man ikke er ferdig følelsesmessig med å bearbeide det som har vært, kan være lurt før man seriøst vurderer å gå inn i noe nytt.

Å date forsiktig for å se om følelsene per i dag endrer seg tror jeg derimot ikke trenger å være en dum ide, men det er noe annet enn å gå raskt inn i noe nytt for å glemme en annen.

Skrevet

Jaha...? Dette ble vel et litt god- dag- mann- økseskaft- svar, siden jeg heller ikke har påstått noe annet, eller sagt noe om akkurat det siste.

Går ut fra at TS forsto hva jeg mente :). At en tenke/ analysepause hvis man ikke er ferdig følelsesmessig med å bearbeide det som har vært, kan være lurt før man seriøst vurderer å gå inn i noe nytt.

Å date forsiktig for å se om følelsene per i dag endrer seg tror jeg derimot ikke trenger å være en dum ide, men det er noe annet enn å gå raskt inn i noe nytt for å glemme en annen.

Det var absolutt ikke et motsvar til det du hadde sagt, jeg tenkte bare videre på det du sa :) Skal ikke sitere deg neste gang, så slipper du å tro at jeg går i mot det du sier ;)

Skrevet

TS: jeg synes du skal droppe han snille, han fortjener bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...