Gå til innhold

kan det være el??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sidney

Vi har vært prøvere siden august 01, sidne pille slutt har mensen vært ustabil, jeg har slimlignenende greier nå, sist mens begynte 12 mai og sluttet 18 mai..kan jeg ha el nå?? og hva kommer den ustabile mensen av, noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke uvanlig med ustabil mens etter P-pille slutt, det kan for noen ta opp til ett år før allt får stabilisert seg igjen, og for enkelte tilogmed lenger.

Du er på dag 13 i syklusen nå, og det stemmer jo godt med tiden for EL i normale sykluser. Slimet er ofte seigt og gjennomsiktig når du har EL. Så jeg ville satset hard jeg de neste 2-3 dagene...

:wink:

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis du har prøvd i 3 år så burde du virkelig snakke med legen om du ikke har gjort det! Ustabil mens kan være forårsaket av at du ikke har eggløsning. Hvis du ikke har eggløsning kan du av legen få medisiner som kan hjelpe. Det sies at hvis det ikke skjer noe i løpet av 1 år så skal man snakke med legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sidney

jeg var hos lege i dag, han sa at jeg hadde normal mens, og at ingenting var i vegen med meg...det var godt å høre :-) kanskje det er noe i vegen med mannens svømmere da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt slemt sagt kanskje, men jeg må si det er deilig å se noen her inne som har prøvd like lenge som oss (og som ikke er i full gang med prøverør eller har fått påvist noe galt) :) Jeg kastet også p-pillene i august-01! Vi har fått påvist at ingenting er i veien med noen av oss; blir spennende å se om mannen din også er helt normal da! Kanskje vi er i akkurat samme båt, sidney :)

Lykke til, og :klem: fra Nightgrl!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...