Gjest Coolaid Skrevet 18. mars 2014 #21 Skrevet 18. mars 2014 Hei TS. Jeg har slitt med en del ting i store deler av livet mitt, hatt både angst og depresjon. Forstår godt hvordan du har det. Det du skal vite er at det er mulig i de fleste tilfeller å komme seg ut av det og få god livskvalitet. Det handler om å aldri gi opp. Jeg leste hele tråden her men fikk ikke tak i om du går til psykolog. Om du ikke gjør det så be fastlege om en henvisning. Så får du støtte og hjelp hos psykolog til det du trenger. Etter hvert kan du også ta tak i dine fysiske plager. Vi vet at fysisk aktivitet hjelper veldig godt mot angst og depresjon, ofte bedre enn medisin. Dersom du klarer så prøv å gå på tur, svøm, gå i badstue, sykle en lett tur osv...finn noe som du liker og som gjør at du beveger kroppen din. Kanskje du kan sette deg små mål noen par ganger i uken som du vet du klarer å oppnå? Da får du en god mestringsfølelse. Håper du har tålmodighet med deg selv. Gir du deg selv tiden og redskapene du trenger, kommer du til å klare dette helt fint. Vi er mange som heier på deg her inne !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå