Gå til innhold

Ble du hormonell/fikk humørsvingninger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mulig det er skrevet noen tråder om dette før her inne, men den elendige søkefunksjonen fant ihvertfall ingen.

Jeg er nå i uke 12 og føler meg rimelig normal. Har hatt noen fysiske symptomer (kvalme, trøtt etc.), men humøret har holdt seg stabilt. Ser at endel nettsider mener at disse humørsvingningene er vanligst i første trimester, og da er det jo lov å håpe på at jeg har sluppet unna det verste ihvertfall.

Jeg er normalt litt oppfarende og kan være en berg- og dalbane av følelser når jeg er midt i en situasjon, så jeg må innrømme at jeg har vært litt redd for å havne HELT ute av kontroll. :fnise: (men så er "normalhumøret" mitt veldig godt, heldigvis. Utbruddene går veldig fort over). Jeg pleier forsåvidt heller aldri få noe humørsvingninger i forbindelse med PMS, kanskje det er en liten sammenheng der?

Uansett, jeg ble nysgjerrig. :) Fikk du humørsvingninger? Når? Var det ille? Pleier du ha det før mensen?



Anonymous poster hash: aa563...1fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble mye mer hormonell i 2 trimester enn 1.

Anonymous poster hash: b1c9b...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble mye mer hormonell i 2 trimester enn 1.

Anonymous poster hash: b1c9b...365

Æsj. :dry:

Anonymous poster hash: aa563...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang fantes jeg ikke hormonell bortsett fra at jeg ble lettere rørt. Denne gangen har jeg vært mye mer sliten og har hatt mer plager og har kjent mer på hormonene. Ingenting i første trimester, men ganske jevnt fra 2.trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg normalt er særlig hormonell av meg da jeg bruker hormonspiral og "aldri" har mensen, rakk ikke å ha mensen mange gangene før jeg ble gravid heller. Men foruten en 3 minutters tåpelig krangel som jeg beklaget med èn gang etterpå + at jeg fikk tårer i øynene av sentimentale reklamefilmer, så var jeg meg selv hele graviditeten og barseltiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en tre-fire episoder, men det har vært at jeg har blitt rørt eller lei meg. Jo, og så hadde jeg én episode der jeg ble sur, det var da mannen tenkte at jeg var gravid (noe jeg fant ut dagen etter selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg er i uke 9 og er rett og slett et monster. Har vært det en stund før jeg visste at jeg var gravid også. Stakkars gubben. Merket ingenting på førstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det litt spesielt, fordi jeg gikk på så masse hormoner i begynnelsen. Men da var jeg helt tussete, nå er jeg relativt normal. Men må innrømme at jeg kan bli en smule rørt av ting som gjerne ikke hadde påvirket meg tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...