Gå til innhold

Jeg (mann) vil bli prostituert!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette kommer til å gå smertefritt, men du må nok jenke litt på noen av kravene dine.

Som f.eks attraktiviteten på kundene, og muligens også kjønnet. Lykke til :)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en mann som vil bli en prostituert/stripper. Hvordan gjør jeg dette? Kan nevne at jeg er 21, og vil kun ha sex med de attraktive jentene. og tjener mannlige prostituerte like mye som de kvinnelige, hvor mye?

Anonymous poster hash: 18a75...7ab

Markedet for mannlig prostitusjon er ikke så stort her i Norge, så anbefaler deg å ta en tur til fks florida. ser mange her som kommenterer at atteraktive damer ikke kjøper sex, men det stemmer ikke. i alle fall ikke helt. de atteraktive damene kjøper ikke sex for sexens skyld. det de da kjøper er en sexpartner de kan ha en romantisk og koselig kveld med, uten at de trenger bekymre seg for at han skal utvikle følelser for henne eller fortelle om sexlivet deres til kameratene sine. så joda, damer kjøper sex de også, men ikke kun for sexens skyld.

Anonymous poster hash: 415fd...320

Skrevet

Det kan bli veldig vanskelig å kun få de attraktive damene. Det vil vel de fleste, tror du ikke? Når det kommer til prostitusjon handler det for det meste om pengene.

Skrevet

Menn tjener langt fra like mye som jentene i denne bransjen. Eller hvis menn treffer både menn og kvinner, så kan de tjene rimelig godt, men hvis du kun er ute etter å treffe kvinner, så vil du bli skuffet. Markedet er ikke stort for dette i Norge, og er du heldig å få kunder, så kan du ikke ha "jentepriser".

Norske kvinnelige eskorter tar rundt 2500-3000 kr pr. time, mens du som mann kan legge deg på rundt 300 pr. time.

Anonymous poster hash: 5fe77...fcf
Skrevet

Det der var jo VELDIG satt på spissen da! Du kan legge deg på samme prisnivå som jentene og likevel få kunder, selv om de blir færreste laget. Men å dra helt ned til 300 er bare tull. 800-1000 er mer realistisk, både til selger og kjøper. Selv om han da får bare 2-3 kunder i uka, så blir det noen lommepenger av det.

Har ofte vært fristet til å prøve selv, men omstendighetene akkurat nå tillater det ikke.

Anonymous poster hash: 2373a...900
Skrevet

Menn tjener langt fra like mye som jentene i denne bransjen. Eller hvis menn treffer både menn og kvinner, så kan de tjene rimelig godt, men hvis du kun er ute etter å treffe kvinner, så vil du bli skuffet. Markedet er ikke stort for dette i Norge, og er du heldig å få kunder, så kan du ikke ha "jentepriser".

Norske kvinnelige eskorter tar rundt 2500-3000 kr pr. time, mens du som mann kan legge deg på rundt 300 pr. time.

Norske jenter som ikke er narkomane tar mye mer enn 3000 kr for en time.

Og eb mann som selger sex til homser kan også få en del mer enn 300 kr for en time.

Dine tall viser at du har null peiling på hva du snakker om.

Anonymous poster hash: b0de7...f7a

Skrevet

Norske jenter som ikke er narkomane tar mye mer enn 3000 kr for en time.

Og eb mann som selger sex til homser kan også få en del mer enn 300 kr for en time.

Dine tall viser at du har null peiling på hva du snakker om.

Anonymous poster hash: b0de7...f7a

Har du kilder på at det? Jeg er i bransjen selv så vet meget godt hva jeg snakker om. Det vanligste er at inne-jenter tar 2500-3000 kr pr. time. Narkomane jenter har ikke sjans til å få betalt så mye.

Det er jo selvsagt inne-jenter som Hege Grostad som tar 5000-6000kr pr. time, men de er i mindretall.

Det mente med 300 kr var hvis han skulle selge seksuelle tjenester til damer, hvis han har tenkt til å treffe menn så kan han ta en mye høyere pris.

Skrevet

dette MÅ være tull.. du forventer virkelig ikke at pene, flotte jenter kjøper seg sex, bruker sex.. når de kan ta seg en sjapp bytur? eller gå ut døra for den saks skyld.. Skal låve deg, at hvis du skal plukke ut hvem du vil, og hvem du ikke vil ligge med, i et yrke som mannlig hore, så tjener du.. next to nothing

Anonymous poster hash: 7fdc3...1f5
Gjest Silverstream
Skrevet

Har du kilder på at det? Jeg er i bransjen selv så vet meget godt hva jeg snakker om. Det vanligste er at inne-jenter tar 2500-3000 kr pr. time. Narkomane jenter har ikke sjans til å få betalt så mye.

Det er jo selvsagt inne-jenter som Hege Grostad som tar 5000-6000kr pr. time, men de er i mindretall.

Det mente med 300 kr var hvis han skulle selge seksuelle tjenester til damer, hvis han har tenkt til å treffe menn så kan han ta en mye høyere pris.

Hjelpes! Blir jo en fin månedslønn det der.

Skrevet

Det der var jo VELDIG satt på spissen da! Du kan legge deg på samme prisnivå som jentene og likevel få kunder, selv om de blir færreste laget. Men å dra helt ned til 300 er bare tull. 800-1000 er mer realistisk, både til selger og kjøper. Selv om han da får bare 2-3 kunder i uka, så blir det noen lommepenger av det.

Har ofte vært fristet til å prøve selv, men omstendighetene akkurat nå tillater det ikke.

Hver gang en mann legger ut en annonse på en eskortesiden, så starter de nesten bestandig med jentepriser, men sakte men sikkert, så synker prisen mer og mer. De blir ikke nedringt for å si det slikt. ;)

Men hvis en mann kunne tenke seg å møte andre menn, så kan han ta høyere pris, men det er naivt å tro at en mannlig eskorte kan ha 2-3 kvinnelige kunder i uken som betaler 1000 kr pr.time. :fnise:

Da må han ihvertfall skille seg veldig ut, være dritkjekk, ha stor kuk osv... Men allikevel så vil han slite -kvinner trenger nemlig ikke kjøpe seg kuk uansett.

Skrevet

Hver gang en mann legger ut en annonse på en eskortesiden, så starter de nesten bestandig med jentepriser, men sakte men sikkert, så synker prisen mer og mer. De blir ikke nedringt for å si det slikt. ;)

Men hvis en mann kunne tenke seg å møte andre menn, så kan han ta høyere pris, men det er naivt å tro at en mannlig eskorte kan ha 2-3 kvinnelige kunder i uken som betaler 1000 kr pr.time. :fnise:

Da må han ihvertfall skille seg veldig ut, være dritkjekk, ha stor kuk osv... Men allikevel så vil han slite -kvinner trenger nemlig ikke kjøpe seg kuk uansett.

Jepp, enig der, kom på det selv etter jeg trykket på post-knappen. :P

Fått komplimenter før, så tenker jeg hadde klart minst 800. :wink:

Skrevet

COME ON, attraktive jenter kjøper ikke sex. BAre feite single kvinner i 40-60 åra som vil knulle en virril ung mann.

Anonymous poster hash: 48b96...c72
Skrevet

Jepp, enig der, kom på det selv etter jeg trykket på post-knappen. :P

Fått komplimenter før, så tenker jeg hadde klart minst 800. :wink:

Da er det bare å gi det et forsøk -koster 750 kr for en annonse for 15 dager. :)

Skrevet

Skal jeg bestille time hos optikeren for deg? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...