Gå til innhold

Jeg (mann) vil bli prostituert!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann som vil bli en prostituert/stripper. Hvordan gjør jeg dette? Kan nevne at jeg er 21, og vil kun ha sex med de attraktive jentene. og tjener mannlige prostituerte like mye som de kvinnelige, hvor mye?

Anonymous poster hash: 18a75...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ganske stor forskjell på å være prostituert og være stripper da.



Anonymous poster hash: 6d973...729
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske stor forskjell på å være prostituert og være stripper da. Anonymous poster hash: 6d973...729

Jeg vet, men vil gjøre begge deler for å tjene mer :)

Anonymous poster hash: 18a75...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombe: Attraktive jenter går ikke til prostituerte.



Anonymous poster hash: d8905...0b2
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann som vil bli en prostituert/stripper. Hvordan gjør jeg dette? Kan nevne at jeg er 21, og vil kun ha sex med de attraktive jentene. og tjener mannlige prostituerte like mye som de kvinnelige, hvor mye?Anonymous poster hash: 18a75...7ab

Attraktive jenter kjøper ikke sex. Hvis noen i det hele tatt, se for deg gode, tjukke damer mellom førti og seksti

Anonymous poster hash: b2554...a50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markedet må vel være fryktelig lite for en prostituert mann, siden du ikke vil ha andre menn? Alle jenter får seg lett sex helt gratis.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en mann som vil bli en prostituert/stripper. Hvordan gjør jeg dette? Kan nevne at jeg er 21, og vil kun ha sex med de attraktive jentene. og tjener mannlige prostituerte like mye som de kvinnelige, hvor mye?

Anonymous poster hash: 18a75...7ab

:skratte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attraktive jenter kjøper ikke sex. Hvis noen i det hele tatt, se for deg gode, tjukke damer mellom førti og sekstiAnonymous poster hash: b2554...a50

Det må da være noen? Kanskje de som nettopp har slått opp med kjæresten, eller som har langdistanseforhold med noen, de er sikkert åpen for sex.

Anonymous poster hash: 18a75...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann som vil bli en prostituert/stripper. Hvordan gjør jeg dette? Kan nevne at jeg er 21, og vil kun ha sex med de attraktive jentene. og tjener mannlige prostituerte like mye som de kvinnelige, hvor mye?

Anonymous poster hash: 18a75...7ab

De fleste mannlige prostituerte selger seg enten til andre menn eller til stygge og fæle kvinner godt opp i 40 årene eller eldre. Det er jo det man får betalt for, å ha sex med noen man ellers ikke ville ha hatt sex med. Ei jente som kan få deg gratis gidder ikke å betale.

Anonymous poster hash: 96038...a15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

hahahahaha attraktive jenter kjøper absolutt ikke sex.

Hvis du ser bra ut ligger det nok mest penger på å selge seg til menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er en mann som vil bli en prostituert/stripper. Hvordan gjør jeg dette? Kan nevne at jeg er 21, og vil kun ha sex med de attraktive jentene. og tjener mannlige prostituerte like mye som de kvinnelige, hvor mye?

Anonymous poster hash: 18a75...7ab

 

Tror nok en attraktiv mann tjener minst like mye som en attraktiv kvinne på å gi en blowjob, feks.

Tviler på at verken attraktive menn eller kvinner benytter seg av prostituerte med mindre de har noen rimelig skrudde fantasier de vil teste ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være noen? Kanskje de som nettopp har slått opp med kjæresten, eller som har langdistanseforhold med noen, de er sikkert åpen for sex.

Anonymous poster hash: 18a75...7ab

Ikke lenge siden jeg slo opp med kjæresten, og om jeg ville hatt sex nå så kunne jeg bare spurt en random fyr på gata og så hadde jeg fått det gratis. Så enkelt er det for meg :P

Anonymous poster hash: 2d54b...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å få faktaene på bordet. Jenter/kvinner kjøper sex!

Jeg jobber selv med dette, og har drevet med dette av og på i mange år, så jeg vet hva jeg snakker om.

Kommentarene over er nok både riktig og litt feil. :) Alle typer kvinner (og menn) kjøper sex. Selvsagt er de flotteste kvinnene (og mennene) noe i mindretall. De aller fleste kvinner (etter min erfaring) som kjøper, ligger mellom 40 og 60, og er rimelige vanlige kvinner med normalt utseende. De kjøper av mange grunner. De er gift og får ikke det de trenger eller ønsker hjemme, eller de er alene og får heller ikke det de trenger. Mange gjør dette helt bevist av praktiske årsaker. De kan selv bestemme når de skal treffe meg, de fåt akkurat det de selv ønsker, de får kvalitet, diskresjon og seriøsitet. De slipper noen som ringer de opp dagen etter og maser på mer, og de slipper og gi noe tilbake om de ikke ønsker det. Så dette gjelder kvinner som uten tvil kunne fått sex andre steder, men de velger å ikke gjøre det.

Men jeg tenker nok du er litt vel optimist og urealist hvis man tror man skal kunne leve av å selge sex til kun de flotteste kvinnene. I Norge er det absolutt ikke stort nok marked for dette.....

(Og selv om det ser slik ut på film, så er ikke dette "yrke" like rosenrødt) :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann som vil bli en prostituert/stripper. Hvordan gjør jeg dette? Kan nevne at jeg er 21, og vil kun ha sex med de attraktive jentene. og tjener mannlige prostituerte like mye som de kvinnelige, hvor mye?

Anonymous poster hash: 18a75...7ab

Kundene i dette markedet er nesten utelukkende menn, så hvis du vil leve av prostitusjon, må du nok ha menn som kunder (feite, gamle menn).

Som stripper kan du sikkert få noen jobber med kvinner som kunder hvis du er ripped og kan å danse.

Anonymous poster hash: 9e3ef...251

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Damer kjøper ikke sex, det er i alle fall et minimalt marked. Så om du vil prostituere deg så må du nok regne med å måtte suge masse pikk unge mann. Og det er det helt sikkert mye penger å tjene på også, for det er plenty av halvgamle menn som lengter etter å få blow job fra en gutt på rundt 20.



Anonymous poster hash: 6e8c0...e03
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannlig eskorte og kun attraktive damer... Jaja, det var dagens lættis! :ler:

Om digge damer hadde kjøpt like mye sex som menn, hadde markedet fått mange mannlige eskorter. Slik er det selvsagt ikke.

Man må være jævla seriøs og selvsikker hvis man vil drive med dette, og være godt inneforstått hvilke typer damer som vil komme.

Var en tid jeg og vurderte dette og hadd en del samtaler med en profesjonell mannlig eskorte. Hans meninger var stort sett samme som Massør i Oslo sine, er mest eldre kvinner med forskjellige former og preferanser som kommer, og jobben blir da å ta godt vare på dem, uansett hvor pene eller stygge de er. Han presiserte om man ikke kan gi god service til de fleste, så passer ikke den jobben for en. I mitt hode kan det f.eks gå slik: "Meh. Meh. Meh. Meh. Meh. Meh. Meh. Meh. Meh. JACKPOT!" Selvsagt veldig satt på spissen. I tillegg må man ha eget nummer og sørge for nok diskresjon og trygghet. Ikke akkurat passelig å ta besøk til blokkleiligheten flere ganger i uken. Så er mye man må passe på om man vil ta det steget.



Anonymous poster hash: 2373a...900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg er en mann som vil bli en prostituert/stripper. Hvordan gjør jeg dette? Kan nevne at jeg er 21, og vil kun ha sex med de attraktive jentene. og tjener mannlige prostituerte like mye som de kvinnelige, hvor mye?

Anonymous poster hash: 18a75...7ab

Du (mann) dum i hodet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være noen? Kanskje de som nettopp har slått opp med kjæresten, eller som har langdistanseforhold med noen, de er sikkert åpen for sex.

Anonymous poster hash: 18a75...7ab

De går som regel på byen og får seg noe, UTEN å betale for det.

Anonymous poster hash: 95236...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...