Gå til innhold

Er dette en slags type voldtekt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen som har sagt noe om tvangskosing her :-) Du spurte hva slags krav det er å få jenta til å komme, og jeg svarte deg, ikke TS. Du høres utrolig egoistisk ut i senga, det må jeg si. Hva er det egentlig du gir? Er kuken din en gave til alle kvinner eller, og du skal ikke gi noe annet enn tilgang til staken din?

Og avslutningsvis, tilbake til saken: Hvis TS ikke liker å kose etter sex, må han snakke med partneren sin.

Du virker veldig egoistisk i senga selv. En slags "gi meg orgasme" krav. Etterpå SKAL jeg ha kos, uansett om du liker det eller ikke.

Anonymous poster hash: 0fe8d...e72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du virker veldig egoistisk i senga selv. En slags "gi meg orgasme" krav. Etterpå SKAL jeg ha kos, uansett om du liker det eller ikke. Anonymous poster hash: 0fe8d...e72

Det er feil, jeg reagerer bare på at du spør om krav når jeg stiller et enkelt spørsmål, som ikke var rettet mot deg en gang. Og jeg velger partnere som VIL kose med meg og gi meg nytelse, hvem gidder å kreve og kreve hele tiden? Det handler om å ØNSKE å gi, for begge parter, noe jeg mistenker du kanskje ikke har opplevd så mye av, siden du reagerer så fælt på at også kvinner ønsker å bli tilfredsstilt, uten at man skal begynne å snakke om krav. Man finner noen man passer sammen med, slik at både ens egne og partnerens behov blir møtt, for noen er kanskje ikke kosing viktig, for andre er det det. Noen menn liker faktisk å kose og få dama til å komme, selv om dette kanskje er nytt for deg :-)

• Liker 1
Skrevet

Du virker veldig egoistisk i senga selv. En slags "gi meg orgasme" krav. Etterpå SKAL jeg ha kos, uansett om du liker det eller ikke. Anonymous poster hash: 0fe8d...e72

kan du ikke bare kjøpe sex av en hore da så slipper du kos i det hele tatt!

Anonymous poster hash: 01bab...015

Skrevet

Det er feil, jeg reagerer bare på at du spør om krav når jeg stiller et enkelt spørsmål, som ikke var rettet mot deg en gang. Og jeg velger partnere som VIL kose med meg og gi meg nytelse, hvem gidder å kreve og kreve hele tiden? Det handler om å ØNSKE å gi, for begge parter, noe jeg mistenker du kanskje ikke har opplevd så mye av, siden du reagerer så fælt på at også kvinner ønsker å bli tilfredsstilt, uten at man skal begynne å snakke om krav. Man finner noen man passer sammen med, slik at både ens egne og partnerens behov blir møtt, for noen er kanskje ikke kosing viktig, for andre er det det. Noen menn liker faktisk å kose og få dama til å komme, selv om dette kanskje er nytt for deg :-)

"Ok, men har du da fått jenta til å komme også, eller? Du er ferdig når du har fått ditt?"

Jeg bare leser ut i fra spørsmålet ditt til ts. Det virker som om partnerene dine må få deg til å komme først, og når du har fått ditt skal du ha kos. Høres veldig dominerende ut

Skrevet

Voldtekt er når noen tvinger deg til samleie, så nei, det der er ikke voldtekt.

Anonymous poster hash: 96a28...66d

Ikke voldtekt, men et overgrep.

Anonymous poster hash: 7dba8...95c

Skrevet

"Ok, men har du da fått jenta til å komme også, eller? Du er ferdig når du har fått ditt?" Jeg bare leser ut i fra spørsmålet ditt til ts. Det virker som om partnerene dine må få deg til å komme først, og når du har fått ditt skal du ha kos. Høres veldig dominerende ut Anonymous poster hash: 0fe8d...e72

Haha. Rart hun vil ha partnere som får henne til å komme? Jeg gidder heller ikke ha sex uten å komme. Og kos etterpå bør man kunne snakke med kjæresten om etterpå. Hvor utrolig feigt er det ikke å påstå at dette er "en slags voldtekt" huff... Usexy

Anonymous poster hash: 74e5d...69f

Skrevet

Haha. Rart hun vil ha partnere som får henne til å komme? Jeg gidder heller ikke ha sex uten å komme. Og kos etterpå bør man kunne snakke med kjæresten om etterpå. Hvor utrolig feigt er det ikke å påstå at dette er "en slags voldtekt" huff... Usexy

Anonymous poster hash: 74e5d...69f

Hvorfor skal man slite seg ihjel for å få kvinnen til å få orgasme når bare 29% får det?http://www.kk.no/sex-samliv/hvor-mange-f%C3%A5r-orgasme-hver-gang-16183

Veldig usexy å holde på med dem i timesvis. De kunne egentlig bare sagt i fra på forhånd at de ikke klarer å få orgasme slik at man slipper å jobbe seg svett for disse kvinnene.

Skrevet

"Ok, men har du da fått jenta til å komme også, eller? Du er ferdig når du har fått ditt?" Jeg bare leser ut i fra spørsmålet ditt til ts. Det virker som om partnerene dine må få deg til å komme først, og når du har fått ditt skal du ha kos. Høres veldig dominerende ut Anonymous poster hash: 0fe8d...e72

Hvis man hverken får kos eller orgasme, så kan man jo begynne å lure på hva som var vitsen, eller? Sier ikke man alltid trenger å komme for at det skal være godt, og noen har det helt fint uten, men jeg spurte for å danne meg et bedre bilde av hva som foregår. Beklager at du følte deg truffet på en eller annen måte, men ærlig talt, å kalle det egoistisk at man ønsker at begge skal nyte sex, det sier vel mer om deg enn meg ;) Og mine partnere har aldri hatt problemer med hvordan jeg er i senga, og hva jeg ønsker, og jeg kan forsikre deg om at de også har hatt det fint. Så de trenger du ikke å bekymre deg for, foreslår at du passer dine egne saker :-) Nå er det heller ikke meg denne tråden handler om, så jeg kommer ikke til å svare mer hvis du ikke holder deg til saken.

Skrevet

Wow! Really?

So much wow. Amazing.

• Liker 1
Skrevet

Ikke voldtekt, men et overgrep.

Anonymous poster hash: 7dba8...95c

Å ønske kos?

Anonymous poster hash: 8c7b6...e3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...