Gå til innhold

Er dette en slags type voldtekt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dama vil gjerne kose etter sex, jeg liker å ha sex, men kosing er så ubehagelig for meg. Er det en slgas voldtekt når noen trenger seg inn på deg og koser med deg, selv om det er etter sex?

Anonymous poster hash: a4d37...670
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voldtekt er når noen tvinger deg til samleie, så nei, det der er ikke voldtekt.

Anonymous poster hash: 96a28...66d
  • Liker 2
Skrevet

Nei. Jeg lurer på hvordan du kan ha sex med noen (det krever en del nærhet og intimitet), men finner kosing ubehagelig? Ikke fordømmende ment, er nysgjerrig.

• Liker 2
Skrevet

Nei. Jeg lurer på hvordan du kan ha sex med noen (det krever en del nærhet og intimitet), men finner kosing ubehagelig? Ikke fordømmende ment, er nysgjerrig.

Jeg kan kose fint før jeg får utløsning, men jeg er slik at etter utløsning vil jeg heller slappe av alene, da synes jeg ikke det er koselig å kose.

• Liker 1
Gjest Thai clinch
Skrevet

Det må vel være det man kaller intimitetstyrrani ;)

Gjest heihade
Skrevet

Ja, du har nettopp blitt voldtatt. Meld det inn øyeblikkelig. På tide at politiet kan begynne å arrestere disse menneskene som ønsker å stryke på et menneske de har hatt sex med!!!!! Meld det inn før hun utsetter noen andre for dette overgrepet!

• Liker 3
Skrevet

Voldtektsforsøk mot statsministeren

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan kose fint før jeg får utløsning, men jeg er slik at etter utløsning vil jeg heller slappe av alene, da synes jeg ikke det er koselig å kose. Anonymous poster hash: a4d37...670

Ok, men har du da fått jenta til å komme også, eller? Du er ferdig når du har fått ditt?

• Liker 1
Skrevet

Voldtekt er det som rammes av straffelovens § 192. På hvilken måte skulle det du skisserer i HI være det?

Anonymous poster hash: 65830...367
  • Liker 3
Gjest slettetbruker
Skrevet

Kan folk slutte å kødde med voldtekt?

• Liker 9
Skrevet

Ok, men har du da fått jenta til å komme også, eller? Du er ferdig når du har fått ditt?

Fått jenta til å komme? Hva slags krav er dette?

Anonymous poster hash: 0fe8d...e72

• Liker 1
Skrevet

Hadde det vært gutten som hadde trengt seg inn på jenta og ikke omvendt hadde det vært voldekt skjønnr du! Da måtte du ha betalt erstatning og greier.

Anonymous poster hash: 432b9...a22
Skrevet

Fått jenta til å komme? Hva slags krav er dette?

Synes bare det er litt rart at noen forventer å ha sex med noen, ikke ønsker å kose og ikke gidder å gi jenta noe tilbake overhodet. Kanskje det er bare meg, men noe sånt hadde ikke jeg giddet å være med på.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hadde det vært gutten som hadde trengt seg inn på jenta og ikke omvendt hadde det vært voldekt skjønnr du! Da måtte du ha betalt erstatning og greier.

Anonymous poster hash: 432b9...a22

Ja, du har rett. Jeg anmeldte xen hver gang han ville kose etter sex, for en drittsekk.

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
Skrevet

Dama vil gjerne kose etter sex, jeg liker å ha sex, men kosing er så ubehagelig for meg. Er det en slgas voldtekt når noen trenger seg inn på deg og koser med deg, selv om det er etter sex?

Hvor gammel er du? Hvis du ikke liker kos så må du jo snakke med dama di. Herremin, kalle det for voldtekt når hun koser etter at dere har hatt sex.. Hun er ikke synsk. Det er ikke voldtekt. Helt overgjidd av folk for tiden jeg.......

Anonymous poster hash: 1694f...449

Skrevet

Synes bare det er litt rart at noen forventer å ha sex med noen, ikke ønsker å kose og ikke gidder å gi jenta noe tilbake overhodet. Kanskje det er bare meg, men noe sånt hadde ikke jeg giddet å være med på.

Han koser i forkant og under sex. Det bør da være nok. Hvorfor denne tvangskosingen etterpå hvis han ikke liker det? Hva er det egentlig jenta gir, kun tilgang til musa? Det er liksom "gaven" fra jenta..

Skrevet

Han koser i forkant og under sex. Det bør da være nok. Hvorfor denne tvangskosingen etterpå hvis han ikke liker det? Hva er det egentlig jenta gir, kun tilgang til musa? Det er liksom "gaven" fra jenta.. Anonymous poster hash: 0fe8d...e72

Ingen som har sagt noe om tvangskosing her :-) Du spurte hva slags krav det er å få jenta til å komme, og jeg svarte deg, ikke TS. Du høres utrolig egoistisk ut i senga, det må jeg si. Hva er det egentlig du gir? Er kuken din en gave til alle kvinner eller, og du skal ikke gi noe annet enn tilgang til staken din?

Og avslutningsvis, tilbake til saken: Hvis TS ikke liker å kose etter sex, må han snakke med partneren sin.

• Liker 3
Skrevet

Hadde det vært gutten som hadde trengt seg inn på jenta og ikke omvendt hadde det vært voldekt skjønnr du! Da måtte du ha betalt erstatning og greier. Anonymous poster hash: 432b9...a22

Skjerp deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...