AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #21 Skrevet 11. februar 2014 Så toskete og straffe alle menn for det noen idiotmenn gjør. ikke alle menns feil att du kun tiltrekkerdeg idioter. Revenge vettu. man kødder ikke med en skorpion. Og menn er bare ute etter å tømme seg uansett. DET gidder ikke jeg for Gud liker ikke det. Anonymous poster hash: 4d4fd...eb6 1
kloss Skrevet 11. februar 2014 #22 Skrevet 11. februar 2014 Revenge vettu. man kødder ikke med en skorpion. Og menn er bare ute etter å tømme seg uansett. DET gidder ikke jeg for Gud liker ikke det. Anonymous poster hash: 4d4fd...eb6 kakletroll. 1
Gjest Absolutt Skrevet 11. februar 2014 #23 Skrevet 11. februar 2014 Nei, skjønner ikke hvorfor jeg skulle lyve om hva jeg heter. Er jeg ikke interessert i fyren så gir jeg han ikke nummeret mitt. Og hvis du er lei av menn som lyver på byen, blir det ikke færre av dem av at du lyver. What goes around comes around.
sjonkelrolf Skrevet 11. februar 2014 #24 Skrevet 11. februar 2014 Jeg kan komme på at jeg har gjort det en gang. Men da har det vært snakk om noen motbydelige jenter jeg ikke har ønsket kontakt med overhodet. Sa et vilkårlig navn, og så trakk jeg meg unna.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå