AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Hei, ble sjekket opp av en jente på byen og hun virket egentlig litt gira, men da jeg kom hjem fant jeg ut at hun ikke hadde gitt meg sitt riktige navn. Så gir du eller har du opplevd at personen som sjekker deg opp gir feil navn? Anonymous poster hash: 5fd77...9cc
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Jeg gjør det.Anonymous poster hash: d32cf...f62 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Jeg gjør det.Anonymous poster hash: d32cf...f62 Hvorfor? TS Anonymous poster hash: 5fd77...9cc 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Jepp. Og feil nummer også. Anonymous poster hash: a76bc...263 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Jeg gjør det hvis jeg bare vil ha litt uforpliktende moro en kveld og ikke ha noe mer med den personen å gjøre i ettertid. Samtidig så stoler jeg ikke på vilt fremmede. Kan godt møte verdens mest sjarmerende mann og flørte med han en kveld, men for alt jeg vet, så kan det jo hende han er seriemorder liksom.. Mulig jeg er paranoid, men jeg liker ikke å spre kontaktinformasjonen min rundt til hvem som helst. Anonymous poster hash: a3aa0...795
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Haha, jeg reiser rundt i verden alene -og gir både fra meg navnet mitt og kontaktinformasjonen min til vilt fremmede, hele tiden! Poenget er å lære å unngå de kjipe, lære å lese mennesker. jeg lyver aldri, men jeg holder ofte kjeft! Anonymous poster hash: 3f62b...ea0 1
kloss Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 Hvorfor tørr dere ikke og si nei til og gi ut navn? Angst for konfrontasjon? Moro og lure folk? Så tåpelige dere er. 3
Gjest shockgirl Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Nei. Hvorfor skulle jeg det? Man kan ikke finne meg på facebook siden jeg ikke bruker mitt ekte navn der, og man kan ikke finne adressen eller telefonummeret mitt på nettet heller. Eneste man finner hvis man googler hele navnet mitt er gamle skattelister, men det står ikke hvor jeg bor nå. 1
tøydokka Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 Nei!! Skulle jeg ikke føle for å oppgi informasjon om meg selv, så unnlater jeg det. Lyger ikke ihop en fake personlighet!
Faina Skrevet 11. februar 2014 #10 Skrevet 11. februar 2014 Nei. Kan hende jeg ikke sier navnet mitt, men å oppgi feil navn, det gjør jeg ikke. Nummeret mitt deler jeg i alle fall ikke ut til gud og hver mann.
Gjest Gneist Skrevet 11. februar 2014 #11 Skrevet 11. februar 2014 Lager alltid opp ein falsk identitet når eg er ute, eg. Berre fordi eg kan. 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #12 Skrevet 11. februar 2014 Ofte. Av en eller annen grunn elsker jeg å lyve når jeg drikker på byen. Anonymous poster hash: 3ac16...8e7 1
Charlotte* Skrevet 11. februar 2014 #13 Skrevet 11. februar 2014 Tror det har skjedd at jeg har gitt ut feil navn. Men det er når vedkommende er for "på" og ulekker. Da tenker jeg oppførsel (drunk) og ikke utseende. Hvorfor? Rett og slett fordi jeg ikke har intensjoner om å treffe vedkommende igjen og ser derfor ikke bryet med å gi dem personalia. Nummer gir jeg ikke ut, fordi jeg er i et forhold. Punktum
Gjest Sala21 Skrevet 11. februar 2014 #14 Skrevet 11. februar 2014 Ja, vet ikke helt hvorfor, eller kanskje fordi jeg har kjæreste, så når noen i baren spør hva jeg heter, sier jeg bare det første som faller meg inn, fordi jeg likevel ikke kommer til å ha noe med dem å gjøre. Litt tull er greit, men det kan jo så klart være frustrerende hvis noen fikk god kontakt med noen bare for å finne ut at det ikke går an å finne dem igjen...
Marie90 Skrevet 11. februar 2014 #15 Skrevet 11. februar 2014 Jeg har gitt feil nummer til en fyr som var frekk og innpaasliten. Er approachen hyggelig, saa ville jeg aldri gjort det. Uansett, jeg ga ham nummeret til en restaurant i USA som heter Marie's (dette var i New York). Syntes det var litt morsomt aa tenke paa samtalen som evt. fulgte.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #16 Skrevet 11. februar 2014 Riktig fornavn, feil etternavn, feil telefonnummer. Man vet aldri hva man møter. Riktignok noen år siden sist. Traff mannen på en bytur, og delte som vanlig ut falske opplysninger. Heldigvis hadde jeg mot nok til å bruke telefonnummeret jeg fikk, og han hadde ikke løyet om verken navn eller nummer. I ettertid satt han bare pris på at jeg var forsiktig, og det er fortsatt en morsom historie. Anonymous poster hash: a843d...22e
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #17 Skrevet 11. februar 2014 Hvorfor tørr dere ikke og si nei til og gi ut navn? Angst for konfrontasjon? Moro og lure folk? Så tåpelige dere er. Akkurat som menn ikke lyver og utnytter damer. Jeg oppgir feil navn og nr sjæl Menn er svin and I'm just playing their own game. Anonymous poster hash: 4d4fd...eb6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #18 Skrevet 11. februar 2014 Lar vel kanskje være å si etternavn, og ville nok gitt feil nummer om jeg ikke var interessert. Anonymous poster hash: 24291...6f8
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #19 Skrevet 11. februar 2014 Gir feil nr hvis jeg ikke er interessert, og ikke vil si det til han der og da.Anonymous poster hash: c36f6...7c4
kloss Skrevet 11. februar 2014 #20 Skrevet 11. februar 2014 Akkurat som menn ikke lyver og utnytter damer. Jeg oppgir feil navn og nr sjæl Menn er svin and I'm just playing their own game. Anonymous poster hash: 4d4fd...eb6 Så toskete og straffe alle menn for det noen idiotmenn gjør. ikke alle menns feil att du kun tiltrekkerdeg idioter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå