Gå til innhold

Analsex - gjør/har du gjort det?

Gjest anonym

Har du, eller har du hatt, analsex?  

1. 1. Har du, eller har du hatt, analsex?

• Jeg liker det og har det jevnlig!
      22
    • Har prøvd det, men det ble med ett eller få forsøk.
      42
    • Har ikke prøvd, men har lyst.
      8
    • Har ikke prøvd, og kunne heller ikke tenke meg det!
      26

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Four times

Jeg har gjort det fire ganger med ulike menn. Heretter bæsjer jeg i toalettet. No more analsex på meg. Det er kjedelig..

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemte/svarte på siste alternativet.. men man vet jo aldri hva som skjer... men jeg kan egentlig aldri tenke meg å ha en p**** i analen! jaja =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd det noen ganger.

Første gangen var både jeg og han jeg var sammen med da beruset. Vaselinen hans fikk gjennomgå. :ler: Selve akten, husker jeg ikke noe av. Jeg husker at jeg våket senere den natten av at jeg fikk grådig vondt i magen. :(

Andre gang var det fordi en annen jeg var sammen med maste om å få prøve. Det var ikke noe særlig.

Så har jeg prøvd med Saeriamannen. Første gangen kom vi oss ikke så langt. Det var for vondt. Andre gangen, og forløpig siste, var det hverken vondt eller godt. Begge konkluderte med at vanlig sengekos i grunnen er best, men Saeriamannen er fremdeles litt fascinert av stumpen og vi kommer nok til å prøve igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at jeg er ganske "umoderne" på dette feltet, men analsex er nei, nei og atter nei for mitt vedkommende.

Her skal ting ut og ikke inn..

En fingertupp når stemningen er der kan gå ann, men ikke noe større nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Takk! (Men nå føler jeg at det blir galt hvis jeg endrer, for såpass mange har allerede stemt. Men jeg skal huske på det til neste gang ja!)

Du har ikke mulighet til å legge til flere alternativer hvis noen allerede har svart, og det går jeg ut i fra at flere har gjort i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe som skjer daglig/ukentlig, men det hender at hun er supertent og vil at jeg skal ta henne der......aldri meg i mot....masse smurning og hun blir helt vill....hun nyter det, men aldri de første 30 sek...trenger tid.....slapper av og vi er i gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest innom og titter

Synes analsex høres spennende ut...men jeg har aldri prøvd det på orntli...kun med dildo :oops: Har lyst å foreslå det for typen min, men vet ikke om jeg tør...lurer egentlig på mye i forhold til dette...blir det mye "griseri" av slikt..hva om typen får "bæsj" på utstyret sitt...er ikke det ekkelt???? Og hvordan foreslår man noe slikt da, når man aldri har gjort det..??? Engang så vi på bilder på nett og av et par som hadde analsex og da kommenterte han det i positiv retning da....men ellers høres han litt negativ til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen min stakk den inn, jeg HYLTE ut i smerte, den kom fort ut igjen gitt :ler:

DEt var første og siste gang jeg prøver det gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt heterofile liv gjorde jeg det et par ganger,å nei det var ikke godt!!

Nå gjør jeg det ALDRI igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri gjort det og jeg tviler på at jeg kommer til å gjøre det noen gang.Frister rett og slett ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det frister ikke nei, men har lyst til å prøve, for å glede...

Også kan det jo hende jeg liker det, men har ikke særlig tro på det da men...

Hvordan kjennes det etterpå da? Er det ikke ubehagelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan ha et tilfredstillende sexliv uten analsex.tror mange jenter gjør det for partneren sin, uten å nyte det selv.særlig unge jenter blir introdusert for dette altfor tidlig.

kan være gøy å prøve,men ikke la deg presse av partneren.det kan være vondt og rett og slett farlig.gjør det da med en du er 100% trygg på,så du ikke sitter igjen med en "skitten"følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...