Gå til innhold

Lightning process

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjernevask altså..

Da forstod jeg det rett i utgangspunktet.

Hjernevask er riktig.

Anonymous poster hash: 65b1e...d52

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det ønsker jeg ikke.

Tror du heter Live Landmark.

Anonymous poster hash: 67c16...fb3

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor ikke egentlig?

Hva er så farlig med å dele en så fantastisk kur med folk? Ønsker du ikke at andre skal bli frisk?

Anonymous poster hash: 2b397...936

Man får ikke lov til å snakke om metoden til andre etter endt kurs. Hemmelighold.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke egentlig?

Hva er så farlig med å dele en så fantastisk kur med folk? Ønsker du ikke at andre skal bli frisk?

Jo, derfor er det bare å sende meg pm. Jeg deler gjerne min erfaring over pm, hvis det er til hjelp, men jeg orker ikke en hau av bedrevitende dritt kommentarer fra anonyme brukere som mener lp bare er tull osv.

• Liker 1
Skrevet

Jo, derfor er det bare å sende meg pm. Jeg deler gjerne min erfaring over pm, hvis det er til hjelp, men jeg orker ikke en hau av bedrevitende dritt kommentarer fra anonyme brukere som mener lp bare er tull osv.

Hva ble du "kurert" fra da?

Anonymous poster hash: 1a19c...4e9

• Liker 1
Skrevet

Men nå har du jo muligheten til å bevise at "bedreviterne" tar feil!

Forresten så var det en frykelig negativ holdning til å ha vært på LP kurs!

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor ikke egentlig?

Nettopp det jeg mener med at LP skal være så hemmelig.. hva er greia? Hvorfor ikke være åpen om metodene som blir brukt og eksakt hva som gjøres på disse LP-greiene? Er ikke rart man blir skeptisk.

Anonymous poster hash: 366cf...5ff

• Liker 2
Skrevet

Nettopp det jeg mener med at LP skal være så hemmelig.. hva er greia? Hvorfor ikke være åpen om metodene som blir brukt og eksakt hva som gjøres på disse LP-greiene? Er ikke rart man blir skeptisk.

Du skal begynne på en setning om noe ved deg du vil forandre og så si STOPP midt i setningen. Så skal du coache deg selv. Snakke med seg selv, hva du vil gjøre i stedet og fortelle deg selv hvilken fantastisk person du er. Så skal du avslutte med å visualisere at du gjør nettopp dette og fylle deg med en farge du tenker på. Slik skal du holde på, i begynnelsen gjøre det kanskje minst 50 ganger på en dag. Du gjøre det med EN gang de uønskede dukker opp. Veldig kort fortalt. Hvis det ikke går bra og du får den forandringen du vil, så er det alltid din feil. Alltid. Du har gjort metoden feil. Alltid.

Skrevet

Men nå har du jo muligheten til å bevise at "bedreviterne" tar feil!

Forresten så var det en frykelig negativ holdning til å ha vært på LP kurs!

:fnise: Nå lo jeg faktisk. Det var ikke meningen. Er bare sliten av hets og kverulerende kommentarer osv fra anonyme brukere. Orker ikke det.. Særlig om et slikt tema som lp, så tipper jeg det hagler inn litt av vært av kommentarer.

Skrevet

Du skal begynne på en setning om noe ved deg du vil forandre og så si STOPP midt i setningen. Så skal du coache deg selv. Snakke med seg selv, hva du vil gjøre i stedet og fortelle deg selv hvilken fantastisk person du er. Så skal du avslutte med å visualisere at du gjør nettopp dette og fylle deg med en farge du tenker på. Slik skal du holde på, i begynnelsen gjøre det kanskje minst 50 ganger på en dag. Du gjøre det med EN gang de uønskede dukker opp. Veldig kort fortalt. Hvis det ikke går bra og du får den forandringen du vil, så er det alltid din feil. Alltid. Du har gjort metoden feil. Alltid.

Så du har vært på lightning process?

Anonymous poster hash: 0ad23...3a7

Skrevet

Så du har vært på lightning process?

Anonymous poster hash: 0ad23...3a7

Jepp.

Skrevet

Og hvorfor er det så viktig å holde dette hemmelig?

• Liker 1
Skrevet

Nav krevde at jeg skulle ta LP. Før man får være med på LP-kurs må man ha "veiledning"samtale og signere kontrakt. Kontrakten går ut på at han man ikke har lov til å stille kritiske spørsmål, at man ikke har lov til å fortrlle utenforstående hva som foregår på kurset og at man ene og alene har ansvaret hvis man ikke blir frisk av kurset. Ettersom jeg ikke ville signere kontrakten fikk jeg jo ikke være med på kurset, men jeg har snakket med flere som har deltatt og deres bretninger har virkelig sjokkert meg. Det et jo ikke uten grunn at flere tatt eller prøvd å ta sitt eget liv etter et slikt kurs.

Til du som spurte hva slags folk som holder kursene: det er ikke noe krav om utdannelse innefor helse, psykologi, pedagogikk eller noenting. Ikke engang krav om VGS. De må bare gå på et kort kurs og ha et par samtaler med en "kollega" før de kan holde sine egen kurs.

Anonymous poster hash: 6db74...be3

• Liker 3
Skrevet

Nav krevde at jeg skulle ta LP. Før man får være med på LP-kurs må man ha "veiledning"samtale og signere kontrakt. Kontrakten går ut på at han man ikke har lov til å stille kritiske spørsmål, at man ikke har lov til å fortrlle utenforstående hva som foregår på kurset og at man ene og alene har ansvaret hvis man ikke blir frisk av kurset. Ettersom jeg ikke ville signere kontrakten fikk jeg jo ikke være med på kurset, men jeg har snakket med flere som har deltatt og deres bretninger har virkelig sjokkert meg. Det et jo ikke uten grunn at flere tatt eller prøvd å ta sitt eget liv etter et slikt kurs.

Til du som spurte hva slags folk som holder kursene: det er ikke noe krav om utdannelse innefor helse, psykologi, pedagogikk eller noenting. Ikke engang krav om VGS. De må bare gå på et kort kurs og ha et par samtaler med en "kollega" før de kan holde sine egen kurs.

Anonymous poster hash: 6db74...be3

Nettopp derfor jeg er så skeptisk, når det skal være slik hemmelighold. Må vel være bedre å være åpen om metoden så folk vet hvordan de skal bli frisk.

• Liker 1
Skrevet

Det hele høres jo ut som en psyko sekt

Skrevet

Nettopp derfor jeg er så skeptisk, når det skal være slik hemmelighold. Må vel være bedre å være åpen om metoden så folk vet hvordan de skal bli frisk.

En ting er at hemmelighold er ille. En annen ting er at Nav noen steder krever at man skal gjennomføre slik udokumentert svadabehandling. Mange som svir av tusenvis av kroner i desperasjon uten å bli friske.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ME i mange år. Alle maste på meg om å ta lp kurs, jeg hadde ikke tro på det, helle rikke økonomi til det.

Så prøvde jeg uniqe mind kurs, og jeg er i dag helt frisk takket være det kurset. Men det er ikke gjort over natta.

Anonymous poster hash: b1533...669
Skrevet

Jeg hadde ME i mange år. Alle maste på meg om å ta lp kurs, jeg hadde ikke tro på det, helle rikke økonomi til det.

Så prøvde jeg uniqe mind kurs, og jeg er i dag helt frisk takket være det kurset. Men det er ikke gjort over natta.

Anonymous poster hash: b1533...669

Og du er 100% sikker på at det var ME du hadde og ikke en psykisk lidelse?

Anonymous poster hash: 1a19c...4e9

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke dere i tråden som er utelukkende negative til at folk har blitt friske, eller som stille spørsmål til om disse individene virkelig har "ekte" ME, starte et "Darkening Process" kurs. Det er jo det dere holder på med her inne når folk ikke tør dele av sine erfaringer i frykt for å bli latterligjort eller kritisert.

Anonymous poster hash: 2bffe...c57
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...