Gå til innhold

Flate brystvorter.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen poste bilde? Jeg skjønner ikke helt hva dere mener med flate brystvorter?

Anonymous poster hash: d74fb...30a

Jeg forstår ikke bildedelingsreglene her, men det er uansett bare å google "inverted nipples". :)

Anonymous poster hash: 4f55f...913

Gjest Chloe87
Skrevet

Det finnes flate, inndratte og "normale" brystvorter. Har lest at inndratte og flate brystvorter er en "misdannelse" av brystvortene. Brystvortene skal jo ikke være stive hele tiden, men at dem stikker ut.

"Misdannelser" høres litt teit ut egentlig. er som å si at kvinner / jenter som har "bollemus" er misdannet fordi det "avviker" fra "normalen". :P

Anonymous poster hash: b09f4...030

Skrevet

Men inndratte brystvorter og flate brystvorter er da ikke det samme.

Gjest Chloe87
Skrevet

Men inndratte brystvorter og flate brystvorter er da ikke det samme.

Nei, men man kan også operere flate.
Skrevet

Har utoverbrystvorter 90% av tiden, men når de slapper helt av senker de seg inn, og resten av areolaen blir til en "tut".

Føler ikke jeg kan gå uten BH i kjoler med åpen rygg. Selv ikke klistrelapper hindrer denne tuten i å synes. :(

Anonymous poster hash: 808e7...f66

• Liker 1
Skrevet

Nei, men man kan også operere flate.

Mange har det jo. Hva er vitsen? For at du skal føle deg "normal"? Gjør du ikke det ellers? :sjokkert:

Skrevet

Har utoverbrystvorter 90% av tiden, men når de slapper helt av senker de seg inn, og resten av areolaen blir til en "tut".

Føler ikke jeg kan gå uten BH i kjoler med åpen rygg. Selv ikke klistrelapper hindrer denne tuten i å synes. :(

Anonymous poster hash: 808e7...f66

Kjenner til den "tuten"... Mine er slik nesten hele tiden, så vær glad for at du har utoverbrystvorter 90% av tiden:)

Anonymous poster hash: 4f55f...913

Skrevet

Med alt man skal operere på idag, bare fordi noe blir regnet for å være "normalt"...så er det synd man ikke kan operere inn flere hjerneceller på enkelte. :P

Skrevet

Apropos utstående:

nippleman.jpg

Ellers ser jeg ikke noe på wikis side: http://en.wikipedia.org/wiki/Nipple annet enn det jeg kaller vanlige pupper hos kvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...