Gå til innhold

Flate brystvorter.

Fremhevede innlegg

Gjest Chloe87
Skrevet

Er det noen her som har inndratte eller flate brystvorter? Har dere prøvd noen produkter for å få dem "normale"? Har dem funket? Noen som har operert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg piercet dem. Det hjalp :)

Skrevet

Mine var flate før. Det hjalp å ha en baby hengende i dem i ett og et halvt år.

Anonymous poster hash: e98a1...e2a
Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg piercet dem. Det hjalp :)

Jeg piercet mine, men det hjalp dessverre ikke for meg. :(
Skrevet

Jeg piercet mine, men det hjalp dessverre ikke for meg. :(

Hva da? Forsvant piercingen innover? :klo:

Skrevet

Care. :)

Min mening, hvordan brystvortene til ei jente ser ut er virkelig ikke viktig i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 0ff9e...5aa
Skrevet

Er det noen her som har inndratte eller flate brystvorter? Har dere prøvd noen produkter for å få dem "normale"? Har dem funket? Noen som har operert?

Få kjæresten din til å suge mye på de, så går de ut igjen. :-)

Gjest Chloe87
Skrevet

Hva da? Forsvant piercingen innover? :klo:

Haha, nei, men brystvortene mine forble like flate som de var fra før.
Gjest Chloe87
Skrevet

Få kjæresten din til å suge mye på de, så går de ut igjen. :-)

Jobber med saken, han gjør det hver dag for tiden. :fnise:
Skrevet

Haha, nei, men brystvortene mine forble like flate som de var fra før.

Kan du ikke bare beholde piercingene i da? Eventuelt ha med isbiter i senga. :fnise:

Gjest Chloe87
Skrevet

Kan du ikke bare beholde piercingene i da? Eventuelt ha med isbiter i senga. :fnise:

Jeg tok dem ut etter litt over er år, ble lei av dem, men brystvortene mine stikker heldigvis fort ut når man tar på dem og jeg fryser, irriterer meg bare over at dem ikke står ut hele tiden.
Skrevet

Er det "normalt" at de skal stikke ut? :sjokkert: Mine er flate og jeg har aldri hørt noe negativt om det i det hele tatt.

Anonymous poster hash: b09f4...030
Skrevet

De færreste har vel "happy nipples" hele tiden?

• Liker 1
Skrevet

Har samme "problem". Har prøvd denne http://motheringfromtheheart.com/nipletteinfo.htm (den finnes i norske butikker også), men følte at det ble så styrete. Det funket likevel greit mens jeg holdt på, men ikke permanent siden jeg sluttet.

Anonymous poster hash: 4f55f...913
Gjest Chloe87
Skrevet

Stemmer det. Men det er stor forskjell på "ikke stive" og inverterte brystvorter.

Anonymous poster hash: 4f55f...913

Gjest Chloe87
Skrevet

Det finnes flate, inndratte og "normale" brystvorter. Har lest at inndratte og flate brystvorter er en "misdannelse" av brystvortene. Brystvortene skal jo ikke være stive hele tiden, men at dem stikker ut.
Gjest Chloe87
Skrevet

Har samme "problem". Har prøvd denne http://motheringfromtheheart.com/nipletteinfo.htm (den finnes i norske butikker også), men følte at det ble så styrete. Det funket likevel greit mens jeg holdt på, men ikke permanent siden jeg sluttet. Anonymous poster hash: 4f55f...913

Prøvd den jeg også, problemet kom tilbake bare noen dager etter at jeg sluttet å bruke dem, men lurer på å gi det et forsøk igjen.
Skrevet

:vetikke: Trodde det var normalt at de ikke stakk ut i avslappet tilstand.

Skrevet

Kan noen poste bilde? Jeg skjønner ikke helt hva dere mener med flate brystvorter?

Anonymous poster hash: d74fb...30a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...