Shira Skrevet 11. februar 2014 #21 Del Skrevet 11. februar 2014 Kanskje et dumt spørsmål, men hvorfor er ikke det bra? Fordi tennene vokser helt feil og man ender mest sannsynlig opp med regulering. Jeg brukte tommelen i stedet da som er enda verre så det ble 4 år med regulering på meg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 11. februar 2014 #22 Del Skrevet 11. februar 2014 Fordi tennene vokser helt feil og man ender mest sannsynlig opp med regulering. Jeg brukte tommelen i stedet da som er enda verre så det ble 4 år med regulering på meg! :D Åja, aldri hørt før. Jeg brukte ikke smokk, og jeg vil si at tennene mine ser ganske bra ut Men gjelder jo selvsagt ikke for alle uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #23 Del Skrevet 11. februar 2014 min på 3.5 år bruker den på natta enda.prata med tannlegen på 3 årskontroll at det er greit ,men at til sommern må det være helt stopp. Anonymous poster hash: c306c...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante-Sofie Skrevet 11. februar 2014 #24 Del Skrevet 11. februar 2014 Fordi tennene vokser helt feil og man ender mest sannsynlig opp med regulering. Jeg brukte tommelen i stedet da som er enda verre så det ble 4 år med regulering på meg! :D Det er en enorm forskjell på smokk nå og for 20 år siden uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shira Skrevet 11. februar 2014 #25 Del Skrevet 11. februar 2014 Det er en enorm forskjell på smokk nå og for 20 år siden uansett. Hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante-Sofie Skrevet 12. februar 2014 #26 Del Skrevet 12. februar 2014 Hvordan? Smokkene nå er formet på en måte som i mye mindre grad påvirker tannstillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 12. februar 2014 #27 Del Skrevet 12. februar 2014 Smokk kan vara bra för att träna sugmuskulaturen, men när man ser ett barn som springer med smokk i munnen då tycker jag man har den förlänge. Likadant med ett barn som försöker prata och har smokk i munnen. Att sova är en sak, men att stoppa in smokken i munnen när 3 åringen ska hem från barnehagen då är det ren rutin. Speciellt som de flesta barnehager bara ha smokk vid sovstund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå