Lillah Skrevet 5. juni 2014 #4521 Del Skrevet 5. juni 2014 Kvarter igjen!! :D Sååå... Hvem håper dere vinner? - Selv håper jeg på Aurora og Nico. (Håper Aurora slipper kula før Nico!) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 5. juni 2014 #4522 Del Skrevet 5. juni 2014 Kvarter igjen!! :D Sååå... Hvem håper dere vinner? - Selv håper jeg på Aurora og Nico. (Håper Aurora slipper kula før Nico!) Jeg også! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneAngelica Skrevet 5. juni 2014 #4523 Del Skrevet 5. juni 2014 11 jobbtilbud my ass! Ikke faen om den ekle slimballen Mats har fått 11 jobbtilbud etter Paradise Hotel. Det er da bare bullshit og noe han skryter på seg Folk må jo være dumme hvis de tror på dette. Tror ikke en gang et søppelbyrå eller vaskebyrå ville ansatt han. Nei nå må Nico og Aurora vinne og Aurora må slippe kulen før Nico gjør det. Han mener garantert tilbud om å delta på diverse eventer i løpet av sommeren, nå som han er i mediabildet og ettertraktet. Når sommeren er over vil han være glemt og må gå tilbake til grandiosafabrikken og spare i månedsvis på å kjøpe seg ei ny t-skjorte 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4524 Del Skrevet 5. juni 2014 Snart braker det løs Er det noen som vet hvorfor alle paradise folka henger sammen? Altså, jeg har sett at f.eks Arman og Amir er mye med hverandre. De har jo ikke vært i samme sesong en gang. Anonymous poster hash: cdfa9...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4525 Del Skrevet 5. juni 2014 Nei faktisk: GI DERE. Dere er patetiske når dere krenker folk på den måten. Ble nysgjerrig på deg - og fikk konstatert det jeg trodde. Du liker å spy ut gufne svar som denne: Du har sikkert rett, men jeg har allerede et par pulevenner. Bruker dessuten alltid beskyttelse (og for å være helt ærlig, så er jeg forøvrig ikke den eneste jeg kjenner som driver på sånn heller)...Anonymous poster hash: bc483...42e SvAR FRA Chloe:J"eg nekter å tro at du alltid husker på kondom når du suger menn på toalettet på utesteder. " Nok en gang - gi deg. Anonymous poster hash: e5937...729 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4526 Del Skrevet 5. juni 2014 Nei faktisk: GI DERE. Dere er patetiske når dere krenker folk på den måten. Kutt ut Anonymous poster hash: 4ced6...90b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAlba Skrevet 5. juni 2014 #4527 Del Skrevet 5. juni 2014 Ikke lenge igjen nå .. Kom igjen, Aurora! Slipp den kula! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lighters Skrevet 5. juni 2014 #4528 Del Skrevet 5. juni 2014 Nå gleder jeg meg! Ta rotta på de pissmeggene, Aurora! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 5. juni 2014 #4529 Del Skrevet 5. juni 2014 Ble nysgjerrig på deg - og fikk konstatert det jeg trodde. Du liker å spy ut gufne svar som denne: SvAR FRA Chloe:J"eg nekter å tro at du alltid husker på kondom når du suger menn på toalettet på utesteder. " Nok en gang - gi deg. Anonymous poster hash: e5937...729 Hei Trixxie. Det du siterer er et direkte og ærlig svar til en ikke-navngitt person. Det er IKKE det samme som å lage ekle kallenavn på en navngitt person - spesielt når man henger ut vedkommende for lignende årsaker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiaen Skrevet 5. juni 2014 #4530 Del Skrevet 5. juni 2014 Kvarter igjen!! :D Sååå... Hvem håper dere vinner? - Selv håper jeg på Aurora og Nico. (Håper Aurora slipper kula før Nico!) Tror 90% av seerne håper det samme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 5. juni 2014 #4531 Del Skrevet 5. juni 2014 Det er så vanvittig festlig å se at de som mener det er greit å HETSE Mads får så mange likes. Er flertallet slemme, så er det greit å være slem? Og alle går imot den som prøver å si ifra. Lurer på hvor vi har sett dette før.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 5. juni 2014 #4532 Del Skrevet 5. juni 2014 Hva i svarte var den introen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amananas Skrevet 5. juni 2014 #4533 Del Skrevet 5. juni 2014 Skulle nesten ønske jeg var på Paradise-festen nå, bare for å feire at Aurora kommer til å knuse kula i trynet på mobbegjengen :D (Just my guess) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4534 Del Skrevet 5. juni 2014 SUPERTVIST hvis det er sånn at det er oss seere som har blitt lurt hele veien! Anonymous poster hash: ac6fd...22b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. juni 2014 #4535 Del Skrevet 5. juni 2014 Så ut som Nico var 13,5 år uten skjegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4536 Del Skrevet 5. juni 2014 Kommer ikke finalen på tv3play nå? Anonymous poster hash: 4ced6...90b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4537 Del Skrevet 5. juni 2014 SUPERTVIST hvis det er sånn at det er oss seere som har blitt lurt hele veien!Anonymous poster hash: ac6fd...22b Hvordan da?Anonymous poster hash: 38435...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4538 Del Skrevet 5. juni 2014 Haha, Mats prøver å ettelikne Chris med bandana Anonymous poster hash: 46281...30a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amananas Skrevet 5. juni 2014 #4539 Del Skrevet 5. juni 2014 SUPERTVIST hvis det er sånn at det er oss seere som har blitt lurt hele veien! Anonymous poster hash: ac6fd...22b Hehe, jeg tenkte tanken da de hadde den introen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4540 Del Skrevet 5. juni 2014 Hvordan da?Anonymous poster hash: 38435...846 Med at noen/flere av dem har fått roller å spille. Som første uka. Bare at de ikke vet om hverandre, og det har ikke blitt avslørt for seere. Ganske suspekt den introen. Men denne teorien er nok ganske far out. Anonymous poster hash: ac6fd...22b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå