Rosewood Skrevet 5. mai 2014 #2601 Del Skrevet 5. mai 2014 Haha, på en kveld ute på byen med alkohol i blodet og økt selvtillit kunne jeg kanskje ha "falt" for det Flaut, for ser jo hvor dumt det ser ut på TV-skjermen Off, ja du det tror jeg faktisk jeg og kunne ha gjort... Glad jeg nesten ikke drikker lenger! Hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #2602 Del Skrevet 5. mai 2014 Haha, denne må jeg ta som anonym. Jeg ble så flau da de skulle teste om hun nye (Julie) var skeiv. Jeg forstår henne godt, jeg, at hun er litt sjenert og tilbaketrukket når hun ble bedt om å kysse en fremmed gutt. Det var den første dagen/kvelden hun var der. Og det var ganske pinlig med alle den hviskingen.. Hele det opplegget kunne de godt ha droppa, synes jeg. Litt dårlig stil. Og Labi da, som tok av seg t-skjorta da han var på 'visningsrunde' med gutta og Julie. Han er nå søt da.. Anonymous poster hash: 611ff...27f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 5. mai 2014 #2603 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Ro ned blodtrykket. Har mer fordommer mot slike bønder som meg selv som snakker så rart at mange ikke forstår hva jeg sier, så slapp helt av. Østlendinger er da fine folk de selv om de kanskje har en god del problemer med å forstå andre dialekter Er da ikke fordommer, men fakta. Unnskyld meg, men Østlandet er da mer enn bare Oslo/Akershus og området rundt der. Jeg kommer også fra Østlandet - og jeg har bred dialekt, og lite problemer med å forstå andre dialekter. Beklager avsporingen, men jeg bare hater det når folk setter meg i samme bås som folk fra Oslo-området bare fordi jeg er fra øst i landet! Edit: Jeg har ikke noe imot folk fra Oslo/Akershus altså, men jeg føler bare at "østlending" blir brukt nedlatende.. Og Østlandet er et stort område med mange variasjoner - fra tjukkeste byen til langt inni granskauen, så jeg synes det blir litt dumt å generalisere da. Endret 5. mai 2014 av magicpie 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #2604 Del Skrevet 5. mai 2014 Unnskyld meg, men Østlandet er da mer enn bare Oslo/Akershus og området rundt der. Jeg kommer også fra Østlandet - og jeg har bred dialekt, og lite problemer med å forstå andre dialekter. Beklager avsporingen, men jeg bare hater det når folk setter meg i samme bås som folk fra Oslo-området! Og jeg hater å bli satt i bås fordi jeg er fra Oslo. Jeg forstår da helt fint andre dialeter. Det florerer av dialekter i Oslo, jeg hører jo mange dialekter hver dag. Sorry for OT - men jeg blir irritert jeg og (ikke på deg magicpie, men på avokadoen). Anonymous poster hash: 18f52...448 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #2605 Del Skrevet 5. mai 2014 For en gjeng, alle på hotellet er jo i drit kjedelige. Christer og nico skaper underholdning, mens labi er jo komisk uten å mene det.Anonymous poster hash: eae46...8fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2606 Del Skrevet 6. mai 2014 Labi er konge ass hahaaha Anonymous poster hash: c6121...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tinbjo1 Skrevet 6. mai 2014 #2607 Del Skrevet 6. mai 2014 Liker Labi jeg, haha. Han er så uskyldig. Begynner derimot å bli lei av Christer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 6. mai 2014 #2608 Del Skrevet 6. mai 2014 Labi må ha en hjerneskade eller noe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2609 Del Skrevet 6. mai 2014 synes det er utrolig at folk mener simone er FEIT! Hun har litt (JA LITT) ekstra fett på kroppen, langt i fra feit. Ikke rart jenter sulter seg hvis de ikke kan ha litt lår og mage. Jeg er myyye større enn Simone, og ser meg selv på som kraftig. Beklager, men da er du feit.Anonymous poster hash: 0c230...94c 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2610 Del Skrevet 6. mai 2014 Skikkelig kleint for Lene Angelica sin del da det viste seg at hun nye ikke var homofil. Jeg synes Jeanette var den eneste som oppførte seg moden, selv om måten hun spurte hun nye om hun var homofil var veldig direkte. Jeg tror Lene Angelica ble så sur på Jeanette siden hun selv tok feil. Herregud, så tåpelig. Lene Angelica dreit seg skikkelig ut. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 6. mai 2014 #2611 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg så filmen av Christer og Lene Angelica på bloggen hennes.. Christer er jo rusa? Så rastløs, drikker vann i et sett og snufser som om han har sniffet noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 6. mai 2014 #2612 Del Skrevet 6. mai 2014 http://angelii.blogg.no/1398167331_jeg_hadde_sex_p_tv.html#comment HVA var det jeg nettopp leste?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 6. mai 2014 #2613 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg så filmen av Christer og Lene Angelica på bloggen hennes.. Christer er jo rusa? Så rastløs, drikker vann i et sett og snufser som om han har sniffet noe.. Samme tenkte jeg. Han må være rusa på et eller annet? Lurer på hva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2614 Del Skrevet 6. mai 2014 Liker Nico litt jeg nå! Anonymous poster hash: fe1a9...672 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2615 Del Skrevet 6. mai 2014 http://angelii.blogg.no/1398167331_jeg_hadde_sex_p_tv.html#comment HVA var det jeg nettopp leste?! ?Anonymous poster hash: 38435...846 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 6. mai 2014 #2616 Del Skrevet 6. mai 2014 Unnskyld meg, men Østlandet er da mer enn bare Oslo/Akershus og området rundt der. Jeg kommer også fra Østlandet - og jeg har bred dialekt, og lite problemer med å forstå andre dialekter. Beklager avsporingen, men jeg bare hater det når folk setter meg i samme bås som folk fra Oslo-området bare fordi jeg er fra øst i landet! Edit: Jeg har ikke noe imot folk fra Oslo/Akershus altså, men jeg føler bare at "østlending" blir brukt nedlatende.. Og Østlandet er et stort område med mange variasjoner - fra tjukkeste byen til langt inni granskauen, så jeg synes det blir litt dumt å generalisere da. Slapp av Mente ikke noe nedlatende med ordet østlending. Men på kvinneguiden skal selvsagt alt tolkes negativt Jeg sier da "vi vestlendinger" også, selv om vi på vestlandet har veldig mange forskjellige dialekter. Så bare slapp helt av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 6. mai 2014 #2617 Del Skrevet 6. mai 2014 Lene A er bare tragisk synes nå jeg. Litt merkelig hun føler hun MÅ skrive en lang forsvarstale på bloggen om at hun har sex på tv med Christer. Også ubeskyttet sex på toppen av det hele. Utrolig uansvarlig spør du meg. Å hva skjer med Christer på den video snutten? Han virker jo helt fjern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2618 Del Skrevet 6. mai 2014 Lene A er bare tragisk synes nå jeg. Litt merkelig hun føler hun MÅ skrive en lang forsvarstale på bloggen om at hun har sex på tv med Christer. Også ubeskyttet sex på toppen av det hele. Utrolig uansvarlig spør du meg. Å hva skjer med Christer på den video snutten? Han virker jo helt fjern. Enig. Herregud. Jeg synes også Lene A skriver helt uforklarlig: "Jeg føler jeg må reise mye, for jeg vurderer sterkt å begynne å studere til høsten. Ta almen påbygg, slik at det er gjort! Da er det lettere å reise og følge drømmene mine, for dah ar jeg liksom noe å falle tilbake på om jeg ønsker å gå på universitetet en dag. Tviler på at det blir tilfellet, for jeg vil jo holde på med musikk, men greit å ha det i boks uansett. Det er ikke akkuratt bra å ikke ha fullført videgående. Jeg har jo fullført alle 3 årene jeg har gått VGS. MEN, jeg gikk først almen vg1 og begynte på design og håndtverk vg1 etterpå?. Endte opp med å ta frisør vg2, men gikk ikke i lære, for frisør er ikke helt min greie. Jeg liker styling men ikke å klippe hår." Jeg skjønner ikke helt hvor hun vil. "Jeg vurderer å begynne å studere til høsten. Ta almen påbygg"? Mener hun at det å gå VGS er å studere? Også kommer det et sånn random spørsmålstegn etter "design og håndtverk vg1 etterpå" og utallige skrivefeil. Hmm.. Første regel når det gjelder blogging: ha gode skrivekunnskaper. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2619 Del Skrevet 6. mai 2014 Har han der Labi melketennene sin enda eller? Sykt små tenner! Anonymous poster hash: 7526b...3a0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2620 Del Skrevet 6. mai 2014 Håper det blir noe ordentlig action denne uken! Anonymous poster hash: 78e1d...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå