Gjest Lady.In.Heels Skrevet 2. mai 2014 #2521 Skrevet 2. mai 2014 Fatter ikke at alle er på team Ann Mariell. Jeg synes hun er falsk og oppmerksomhetssyk. Hadde vært morsomt om det kom en annen kvinne inn som var 10 ganger penere enn Ann Mariell Da hadde hun garantert fått full panikk. 6
Gjest Sunshine23 Skrevet 2. mai 2014 #2522 Skrevet 2. mai 2014 (endret) Haha Lene er jo skikkelig latterlig. Herregud det er et spill. Get over it!! Heia AM og Nico Endret 2. mai 2014 av Sunshine23 2
Mynona Skrevet 2. mai 2014 #2523 Skrevet 2. mai 2014 Hva tror dere vil skje i neste uke? Jeg synes denne sesongen er ganske dårlig i forhold til de tidligere sesongene, selv om den har blitt litt bedre denne uken. Temaukene hver eneste uke blir litt voldsomt synes jeg. I tillegg savner jeg den vanlige Pandoras med spørsmål.... Tror dere lorden kommer tilbake? Anonymous poster hash: 573a5...7ac Nei. Han ville hjem selv, så da er vel sjansen for at han kommer tilbake rundt 0. 2
marion Skrevet 2. mai 2014 #2524 Skrevet 2. mai 2014 Synes folk her kan ha et litt forenklet syn på "det er bare et spill, legg alt som er sagt og gjort til side og shake hands/gi en klem". Det er tross alt mennesker det er snakk om her. Med følelser. Og ikke alle synes det er like greit å være falsk, dra på seg en maske, og gi en klem for syns skyld. Det får man bare respektere. Man er ikke noe dårlig menneske fordi man ikke har lyst å være falsk. AM ser jo søt, grei og snill hun på overflaten. Men hun er en oppmerksomhetssyk prinsesse som ikke liker at andre skinner mer enn henne. Hun vil ha full kontroll, og er nå veldig fornøyd med å tvinne pusekatten Gabriel rundt lillefingeren slik at hun får viljen sin. Respekt? Hva er dette tullet som AM drar inn hele tiden; "Grandiosahelvete, en jævla grandis", i omtale av Mats sitt yrke. Den samme nedlatende holdning også mot Casper, "en simpel rørlegger". Er dette endel av "spillet"? Å gjøre narr av folks ærlige yrke? Leser AMs yrke er bartender/servitør. Hva gjør at hun tror hun har rett til å se ned på andre folks yrker? Slutt å være så svart hvit. Skulle tro AM hadde DEN glorien. 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2526 Skrevet 2. mai 2014 Fatter ikke at alle er på team Ann Mariell. Jeg synes hun er falsk og oppmerksomhetssyk. Hadde vært morsomt om det kom en annen kvinne inn som var 10 ganger penere enn Ann Mariell Da hadde hun garantert fått full panikk. Synes folk her kan ha et litt forenklet syn på "det er bare et spill, legg alt som er sagt og gjort til side og shake hands/gi en klem". Det er tross alt mennesker det er snakk om her. Med følelser. Og ikke alle synes det er like greit å være falsk, dra på seg en maske, og gi en klem for syns skyld. Det får man bare respektere. Man er ikke noe dårlig menneske fordi man ikke har lyst å være falsk. AM ser jo søt, grei og snill hun på overflaten. Men hun er en oppmerksomhetssyk prinsesse som ikke liker at andre skinner mer enn henne. Hun vil ha full kontroll, og er nå veldig fornøyd med å tvinne pusekatten Gabriel rundt lillefingeren slik at hun får viljen sin. Respekt? Hva er dette tullet som AM drar inn hele tiden; "Grandiosahelvete, en jævla grandis", i omtale av Mats sitt yrke. Den samme nedlatende holdning også mot Casper, "en simpel rørlegger". Er dette endel av "spillet"? Å gjøre narr av folks ærlige yrke? Leser AMs yrke er bartender/servitør. Hva gjør at hun tror hun har rett til å se ned på andre folks yrker? Slutt å være så svart hvit. Skulle tro AM hadde DEN glorien. Er så enig i dette her. AM viser seg som en bortskjemt drittunge. Ei som har vært mamma og pappas lille prinsesse hele livet. Hun mener selv hun er fantastisk og har taket på alle. Hadde vært utrolig gøy om det kom inn noen som tok alle med storm, og hadde et EKTE utseende, ikke et kjøpt. I tillegg ei som turde å sette AM skikkelig på plass..... Anonymous poster hash: 56c00...f15 4
Kassiopeia Skrevet 2. mai 2014 #2527 Skrevet 2. mai 2014 Synes folk her kan ha et litt forenklet syn på "det er bare et spill, legg alt som er sagt og gjort til side og shake hands/gi en klem". Det er tross alt mennesker det er snakk om her. Med følelser. Og ikke alle synes det er like greit å være falsk, dra på seg en maske, og gi en klem for syns skyld. Det får man bare respektere. Man er ikke noe dårlig menneske fordi man ikke har lyst å være falsk. AM ser jo søt, grei og snill hun på overflaten. Men hun er en oppmerksomhetssyk prinsesse som ikke liker at andre skinner mer enn henne. Hun vil ha full kontroll, og er nå veldig fornøyd med å tvinne pusekatten Gabriel rundt lillefingeren slik at hun får viljen sin. Respekt? Hva er dette tullet som AM drar inn hele tiden; "Grandiosahelvete, en jævla grandis", i omtale av Mats sitt yrke. Den samme nedlatende holdning også mot Casper, "en simpel rørlegger". Er dette endel av "spillet"? Å gjøre narr av folks ærlige yrke? Leser AMs yrke er bartender/servitør. Hva gjør at hun tror hun har rett til å se ned på andre folks yrker? Slutt å være så svart hvit. Skulle tro AM hadde DEN glorien. Så enig, at folk her inne faktisk bortforklarer og forsvarer måten hun snakker om jobben deres hjemme i Norge er forkastelig og sier MYE om dem.
magicpie Skrevet 2. mai 2014 #2528 Skrevet 2. mai 2014 Likevel synes jeg det siste er bare tull. Det var vel bare på grunn av at Lene var en farlig spiller? Hun hadde jo ikke noe spesielt god kontakt med Kine, i alle fall ikke slik vi kunne se på TV-skjermen. Anonymous poster hash: 573a5...7ac Men så får vi bare se litt over en halvtime da, av 24 timer i døgnet.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2529 Skrevet 2. mai 2014 Så enig, at folk her inne faktisk bortforklarer og forsvarer måten hun snakker om jobben deres hjemme i Norge er forkastelig og sier MYE om dem. Hvem er det som forsvarer dette? Hvis du sikter til meg så gjentar jeg meg selv og sier at jeg ikke har fått med meg dette. Jeg har også sagt at dette er respektløst av AM. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2530 Skrevet 2. mai 2014 Men så får vi bare se litt over en halvtime da, av 24 timer i døgnet. Jo, men jeg synes det var litt rart da Lene omtalte AM som hennes beste venninne der inne. Da bare antok jeg at AM og Lene hadde en bedre kontakt enn Kine og AM. Anonymous poster hash: 573a5...7ac
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2531 Skrevet 2. mai 2014 Synes folk her kan ha et litt forenklet syn på "det er bare et spill, legg alt som er sagt og gjort til side og shake hands/gi en klem". Det er tross alt mennesker det er snakk om her. Med følelser. Og ikke alle synes det er like greit å være falsk, dra på seg en maske, og gi en klem for syns skyld. Det får man bare respektere. Man er ikke noe dårlig menneske fordi man ikke har lyst å være falsk. AM ser jo søt, grei og snill hun på overflaten. Men hun er en oppmerksomhetssyk prinsesse som ikke liker at andre skinner mer enn henne. Hun vil ha full kontroll, og er nå veldig fornøyd med å tvinne pusekatten Gabriel rundt lillefingeren slik at hun får viljen sin. Respekt? Hva er dette tullet som AM drar inn hele tiden; "Grandiosahelvete, en jævla grandis", i omtale av Mats sitt yrke. Den samme nedlatende holdning også mot Casper, "en simpel rørlegger". Er dette endel av "spillet"? Å gjøre narr av folks ærlige yrke? Leser AMs yrke er bartender/servitør. Hva gjør at hun tror hun har rett til å se ned på andre folks yrker? Slutt å være så svart hvit. Skulle tro AM hadde DEN glorien. Jeg tror du misforstår litt hva folk har skrevet her. Ingen har sagt at AM er perfekt. De fleste har snakket positivt om AM når det gjelder forholdet mellom AM og Mats. De fleste mener da at AM har overtaket. Det er likevel mange, inkludert meg, som sier at den overdrevne flørtete oppførselen til AM var litt unødvendig, i tillegg til at det at hun snakker nedlatende om Mats sitt yrke er respektløst. Klart AM er oppmerksomhetssyk og kontrollerende, men det er en annen sak. Jeg skjønte ikke at grandisen var ment for yrket til Mats? Hva er det Mats jobber som? Anonymous poster hash: 573a5...7ac 3
Gjest TheRighteous Skrevet 2. mai 2014 #2532 Skrevet 2. mai 2014 Jeg tror du misforstår litt hva folk har skrevet her. Ingen har sagt at AM er perfekt. De fleste har snakket positivt om AM når det gjelder forholdet mellom AM og Mats. De fleste mener da at AM har overtaket. Det er likevel mange, inkludert meg, som sier at den overdrevne flørtete oppførselen til AM var litt unødvendig, i tillegg til at det at hun snakker nedlatende om Mats sitt yrke er respektløst. Klart AM er oppmerksomhetssyk og kontrollerende, men det er en annen sak. Jeg skjønte ikke at grandisen var ment for yrket til Mats? Hva er det Mats jobber som? Anonymous poster hash: 573a5...7ac Han lager grandiosa, det er hans jobb
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2533 Skrevet 2. mai 2014 Han lager grandiosa, det er hans jobb Åja. Det skjønte jeg ikke... Da forstår jeg jo hva de andre sier her inne. Anonymous poster hash: 573a5...7ac
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2535 Skrevet 2. mai 2014 AM og Aurora, eller "the classy girls" som de kalte seg, har ikke peiling. Mats har ikke noe med grandiosa å gjøre. Stabburet lager også andre produkter for det norske folk. Mats er ekspert på strandamør. Norges beste mør hvor man ikke fyller pølsa i plastikkjunk men naturtarm. AM fyller opp øl fra tappekran og Aurora er innpåsliten telefonselger. Hva er så "classy" med det da? Anonymous poster hash: d21c1...24e 5
smalls Skrevet 2. mai 2014 #2536 Skrevet 2. mai 2014 Jeg begynner å bli VELDIG lei dere som ikke liker AM sier at vi som gjør det hyller henne, ser på henne som en gud, mener hun er helt perfekt, er en stor helgen osv. Ærlig talt. Hva er vitsen med å si sånt piss? Dere virker nesten sure for at det er mange her som liker AM og støtter henne. NEI jeg ser faktisk ikke på henne som jomfru Maria eller Mother Theresa, men jeg liker henne best der inne. Hun er tøff og lar seg ikke pille på nesen. Mats var ikke akkurat så grei med henne på slutten. Ikke rart hun ville kicke han ut da. Hadde han sluttet å være så vinglete og ikke blitt in love i de nye jentene, så hadde jo ikke hun vært så hevngjerrig. Hun kunne jo ikke stole på han for fem falte øre. 12
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2537 Skrevet 2. mai 2014 Jeg begynner å bli VELDIG lei dere som ikke liker AM sier at vi som gjør det hyller henne, ser på henne som en gud, mener hun er helt perfekt, er en stor helgen osv. Ærlig talt. Hva er vitsen med å si sånt piss? Dere virker nesten sure for at det er mange her som liker AM og støtter henne. NEI jeg ser faktisk ikke på henne som jomfru Maria eller Mother Theresa, men jeg liker henne best der inne. Hun er tøff og lar seg ikke pille på nesen. Mats var ikke akkurat så grei med henne på slutten. Ikke rart hun ville kicke han ut da. Hadde han sluttet å være så vinglete og ikke blitt in love i de nye jentene, så hadde jo ikke hun vært så hevngjerrig. Hun kunne jo ikke stole på han for fem falte øre. Så enig! Anonymous poster hash: 573a5...7ac 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2538 Skrevet 2. mai 2014 AM og Aurora, eller "the classy girls" som de kalte seg, har ikke peiling. Mats har ikke noe med grandiosa å gjøre. Anonymous poster hash: d21c1...24e I presentasjonen sier han at han lager Grandiosa. Enkelte ting han sier her stemmer liksom ikke helt med det vi har sett av ham.http://www.tv3.no/paradisehotel/deltakere/mats-slyngstad Anonymous poster hash: e818d...1a8 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2539 Skrevet 2. mai 2014 AM og Aurora, eller "the classy girls" som de kalte seg, har ikke peiling. Mats har ikke noe med grandiosa å gjøre. Anonymous poster hash: d21c1...24e I presentasjonen sier han at han lager Grandiosa. Enkelte ting han sier her stemmer liksom ikke helt med det vi har sett av ham.http://www.tv3.no/paradisehotel/deltakere/mats-slyngstad Anonymous poster hash: e818d...1a8
Lillemeg25 Skrevet 2. mai 2014 #2540 Skrevet 2. mai 2014 (endret) Lene er jo helt psyko jo!! Jeg synes hun er skummel jeg. Hun er alt for pr kåt. Håper ikke vi får se henne på Charterfeber. Noen må splitte Christer og LA. Hvis ikke så kommer sikkert de bare til å druse seg frem til finalen sammen. Vil ikke at de skal vinne. Endret 2. mai 2014 av Lillemeg22 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå